/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Katalysator eller begrænser.
Fra : Keldd
Vist : 844 gange
25 point
Dato : 22-03-04 19:46

Stod og kiggede på en PGO-Dr.Big.Der sad en dåse der havde en svejst rørforbindelse lige fra begyndelsen af afgangen fra cylinderen.På dåsen sad der også en gummislange der endte i den blå luft.
Manden kom der ejede den,han påstod det var en katalysator.
Den er jeg ikke med på,men det kan skyldes uvidenhed.Har det mon noget med en begrænser at gøre(det var en 30Km.),eller er det en del af en nøje beregnet moderne udstødning?Og den slange der endte lige ud i luften,hvilken mission har den? Jeg har kun meget få point tilbage,da min uvidenhed indenfor mod.kn. åbenbart er ubegrænset,så der er kun 5 at dele ud af. Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : korn100

Dato : 24-03-04 21:20

så vildt jeg ved havde manden ret! på nogen nye udstødninger er der nemlig katalysator men jeg tror ikke det er en han har haft på for standart! det kan også være at det er sådan en ting han har købt for at den skulle få en anden lys! slangen der sidder på har jeg ingen ide om hvad kan være! (måske en form for extre køling) men er ikke sikker! håber det kan hjælpe dig lidt!

Accepteret svar
Fra : korn100

Modtaget 25 point
Dato : 24-03-04 21:22

men lyd i stedet for lys! så siger den måske lidt mere som en crosser

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-03-04 12:45

korn100
nej nej han havde intet lavet selv,den var købt som jeg så den.
Hilsen Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 02-04-04 19:37

Tak for svaret korn100.