/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Jeg prøver igen (HP printer)
Fra : svingelbjerg
Vist : 458 gange
120 point
Dato : 22-03-04 01:05

Ved udskiftning af den sorte blækpatron , vil printeren ikke akceptere den nye (orginale) patron.
Den skriver at jeg skal sætte en patron i eller lukke rigtigt for patronen .
Jeg har renset og prøvet alt , bla. sætte den gamle i igen, med samme resultat.
Har nogen været ude for noget lignende og kan nogen hjælpe mig , vil jeg være meget taknemmelig , da jeg er meget glad for printeren.
På forhånd tak.

Svingelbjerg.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-04 01:11

Ja - det sker af og til hvis man har brugt en påfyldt.
Men jeg går ud fra det nu er en helt ny du har?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-03-04 01:19

Prøv at slukke og tænde for den igen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-03-04 01:22

Der sidder jo noget plast for der hvor blækken kan komme ud det er vel fjernet og der hvor den sættes ned er også rengjort eks i sprit og der er lukket ordentligt for den ??
Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-03-04 01:23

Og glemte lie at spørge hvad for en model det er
Mvh Sune

Kommentar
Fra : svingelbjerg

Dato : 22-03-04 01:34

Patronen var splinterny
Printeren har været uden strøm i et døgn
Plast er fjernet og alt rengjort
Printeren er en Hp photosmart p 1000

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 22-03-04 01:35

Vær sikker på at det er den helt rigtige patron der passer til netop din model.
Jeg var ude for at en ekspedient gav mig en forkert HP patron til min HP printer.
Det ville min printer ikke acceptere. Jeg undersøgte selv sagen og fik byttet til den rigtige, så kørte den uden problemer.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 22-03-04 01:40

Patronen skal hedde 51645A - Black

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 22-03-04 01:46

Eller bare HP45

Kommentar
Fra : svingelbjerg

Dato : 22-03-04 01:54

Jeg har brugt den rigtige patron 51645a

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 22-03-04 06:32

Flere af HP´s kræver at man kører en test inden den accepterer patronen,jeg har også et h... hver gang

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 22-03-04 09:16

Foreslår du bruger den gamle patron som virkede...
og så bare få den fyldt op!
kan du mange steder få gjort...
prøv f.eks. der hvor du lokalt har købt den!
ellers må de kunne refererre dig til et sted...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-03-04 09:59

Det kan også være at enten blækpatronen er tilstoppet, eller som jeg selv har prøvet flere gange, at den simpelthen har ligget for længe i butikken så blækket indeni et størknet.
Jo ældre en model, des længere ligger de i forretningen. Prøv som det første at få den byttet.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : svingelbjerg

Dato : 22-03-04 16:25

Jeg kan ikke køre en test Da printeren ikke overhovedet ikke kan komme videre før problemet med patronen er løst.
Den gamle patron vil den heller ikke akceptere.
Patronen er ikke stoppet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-04 16:31

Tænd din printer og åben den så patronerne kører i neutral.

Fjern usb stikket.

Fjern begge patroner.

Sluk printer.

Isæt usb.

Tænd printer.

Åben printer.

Isæt begge patroner.

Luk printer.(ikke slukke)

Nu skulle den gerne være klar.

Kommentar
Fra : svingelbjerg

Dato : 25-03-04 01:22

Der er ikke noget der har hjulpet,så jeg er desværre nok nødt til at skrotte printeren.
Men mange tak til jer alle for svarene.

Mvh. Jørn

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 25-03-04 06:54

Er du klar over at i printerens software er der et test pogram
Kontrolpanel-printere /anden hardware-printer/fax-HP-egenskaber
Selvfølgelig skal den ikke skrottes pga en printerpatron,men Spec HP kan godt lave knuder ved patronskift,hvis det ikke bliver gjort i den rækkefølge HP foreskriver.Som sagt har jeg selv af og til en masse bøvl fordi det bliver gjort i den fork rækkefølge

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-03-04 08:15

Prøv at ringe eller skrive en mail til hp support de hjælper gerne
Mvh Sune

Kommentar
Fra : svingelbjerg

Dato : 27-03-04 11:09

Hp support anbefaler at skrotte printeren. Det er hermed gjort
Mvh. Jørn

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 120 point
Dato : 27-03-04 11:17

Må vorherre være printeren nådig, nu hvor den er overgået til de evige "printmarker".

Godt at priserne på nye printere trods alt er rimelige.

mvh
ellebye

Godkendelse af svar
Fra : svingelbjerg

Dato : 27-03-04 11:36

Tak for svaret ellebye.
Snøft !!