/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
hjælp til at finde en bog???
Fra : Deigaard
Vist : 484 gange
100 point
Dato : 19-03-04 18:58

Hej allesammen!!!

Jeg har ledt længe efter en bog som hedder: Smertens mestre, dener skrevet af Henrik Jul Hansen.
Jeg ville blive meget glad hvis en eller anden kunne hjælpe mig med at finde den et eller andet sted???
Jeg har prøvet adskillige steder på nettet, men den er svær... Håber i kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 19-03-04 19:02

Prøve biblioteket. Den kom frem i første søgning jeg lige foretog. Både som bog og lydbog. Titlen er i et ord.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-03-04 19:11

Den findes tilsyneladende kun som biblioteksbog
http://bibliotek.dk/vis.php

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 19-03-04 19:16

refi, jeg kiggede på dit link. Der stod "ISBN: 87-583-1003-7
Pris ved udgivelsen: kr. 248,00", så jeg tror boghandleren også gerne vil sælge af dem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-03-04 19:21

Ja men den er sikkert ikke til at få - det er problemet.
Oplaget har nok været begrænset.

Accepteret svar
Fra : qfha

Modtaget 110 point
Dato : 19-03-04 19:26

Ja, nu blev jeg nysgerrig. Den er udsolgt fra forlaget, jeg kan se den har været på bogudsalg til en pris af 49,- kr.
Så deigård, du må købe den brugt eller låne den på biblioteket.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-03-04 19:27

Måske kan de skaffe den her:
http://www.e-boghandel.dk/
Emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-03-04 19:28

Bogen er udsolgt fra forlaget. Prisen er 49,00 kr.
http://www.e-boghandel.dk/shop/item.asp?id=70766

Kontakt en boghandel. De må vide om den udkommer igen. Hvis ikke, må du en tur på biblioteket.
mvh ans

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 19-03-04 20:01

Selv om du har fået en lang række råd, som vist alle kan bruges, så vil jeg også blande mig, når jeg kommer i den situation, så tager jeg De Gulesider, finder alle de boghandlere, jeg med rimelighed synes, jeg kan nå i bilen, skriver numrene op ,og ringer en efter en, til der kommer en jo den har vi liggende - 248kr. Så er det jyden kommer op i mig, "Jeg ved en der vil sælge den for 49 kr, men der er langt, så jeg slipper gerne 150 kr." Du kan sikkert også handle uden min hjælp!

Kommentar
Fra : Deigaard

Dato : 19-03-04 20:32

Tak for mange gode svar, men jeg har desværre ikke fundet bogen endnu...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-03-04 20:35

Nej - men vi kommer det nok ikke nærmere.
Som sagt har biblioteket den og er du heldig kan den findes i en boghandel.
Mere kan vist ikke gøres - beklager.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-03-04 20:44

Bogen er jo udsolgt fra forlaget, så på nuværende tidspunkt kan du ikke købe den. Kontakt en boghandel og hør om den bliver udgivet igen, så du evt. kan bestille den.
Det kan jo være at Bjarne Riis har nogle han vil sælge.
mvh ans

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-03-04 20:57

Et antikvariat er også en mulighed.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 20-03-04 01:49

Eller låne den på biblioteket, og glemme at aflevere, men du har det ikke fra mig.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-03-04 08:25

En måde at købe den på er.
Lån på bib. sig at hunden åd bogen og betal hvad den
koster.
Rimelig fair måde.
Mere fair er at vente på bib. bogudsalg og købe den for en
femmer.

Godkendelse af svar
Fra : Deigaard

Dato : 20-03-04 16:35

Tak for svaret qfha. Du gjorde noget for at hjælpe mig.. at det så ikke lykkedes var jo ikke din fejl... så takker igen...