/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Trådløs overførsel til pc
Fra : ofa
Vist : 771 gange
300 point
Dato : 17-03-04 14:29

Jeg sidder med en tlf og skal have overført billeder via infarød port t/bærbar.Hvad skal bruges og hvad skal install.Den bærbare fanger godt nok tlf og kan sende filer til tlf,men det skulle gerne være den anden vej

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-04 15:23

Tror da ikke du kan overføre billeder FRA telefonen til PC.
Den skal da bruge et tlf.nummer for at kunne sende noget.
Men en simkortlæser kan vel gøre det.
http://www.jhcom.dk/main.htm

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 17-03-04 15:46

Du skal bruge den software der medfølger til telefonen. Hvilken model er det?

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 17-03-04 16:51

Jeg har aldrig interesseret mig for det,men når jeg kan sende fra pcén til tlf skulle det da være muligt den anden vej,tror jeg.Men hvilken software??Der fulgte ikke noget med tlf(helt ny)NOKIA 7250 I

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 300 point
Dato : 17-03-04 16:57
Godkendelse af svar
Fra : ofa

Dato : 17-03-04 17:13

Tak for svaret Better_Performance.Der ser ud til at være det der manglede