/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
pop-up stop scipt
Fra : xick
Vist : 582 gange
100 point
Dato : 14-03-04 19:34

Hey!

Jeg har en hjemmeside med et gratis .TK domæne, men jeg er godt træt af den pop-up der er på .TK... er der et script, man kan lægge på siden, så den forhindrer den pop-up i at komme?

måske skulle jeg have spurgt i java eller asp, men hvis dette ikke er det rigtige sted, så fortæl mig det venligst

//xick

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 19:38

De fleste har da deres egen popupstopper.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 19:38

Prøv at lægge et link til siden.

Kommentar
Fra : xick

Dato : 14-03-04 19:40

jeg kender mange der ikke har popupstopper... derfor jeg spørger... http://interflare.tk (den er slet ikke færdig, og der eksperimenteres med et forum)...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-03-04 19:48

Hej xick

Jeg tror ikke du via et script kan stoppe tdc's popup, men jeg er absolut ikke sikker.
En god popup stopper er denne http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#bayden
fra spywarefri.dk. Den er kontrolleret for spyware og nem at bruge.
Du kunne lægge det link på din side så kan de besøgende jo bestemme om de vil af med de popup's der kommer.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-03-04 19:48

Rettelse: ikke tdc men TK

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 14-03-04 19:50

Læg en popupstopper til download på hjemmesiden - så slår du 2 fluer med et smæk.
Dem det generer kan så bare downloade den.
Jeg kan godt se der kommer en popup - men den bliver stoppet af min popupstopper.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 19:55

Nå det var vi enige om

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-03-04 20:01

Ja det var vi refi