/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
JEG FORLADER KANDU
Fra : Yose
Vist : 1079 gange
500 point
Dato : 14-03-04 17:06

JEG FORLADER KANDU – Hvor tit hører man ikke denne tomme tøndebuldren

Jeg kan, uden at nævne navne (alm. brugt floskel) se, at flere har annonceret deres afgang fra Kandu med pomp og pragt – smækken med døre – ophørsudsalg – og bitre kommentarer – trusler om anmeldelse for injurier – trusler om offentliggørelse af private data - klageskrifter til Kandu Adm. osv – osv for derefter atter at vende tilbage.

Det er sgu da lidt sjovt, for ikke at sige hylende komisk, at denne ynkelige flok klynkere, denne samling af hypokritiske dysfunktionerede mandslinger (og damer) samt deres dobbeltprofiler alligevel ikke kan nære sig, på trods af, at alle har kendskab til, at man blot skal lade være at logge på Kandu mere, så er man så ”slettet” fra Kandu, som systemet tillader

*JKMPLAG* ( Jeg klasker mig på lårene af grin)

Sidste teatralske ophørsudsalg, som burde have affødt 5 ”Bodiller” - Hvad var det??

KLOKKERENT Point bytning – Man kan sgu da ikke anstændigvis med æren i behold, annoncere sin afgang fra Kandu, og dele point ud til højre og venstre, primært til de største røvslikkere, som savlende kaster sig over ethvert point, der er inden for rækkevidde – alt i mens den/de samme personer i andre tråde kalder Frida og undertegnedes pointudveksling for umoralsk pointbytning, og som de så hyklerisk tilkendegiver at være i mod

Ram/Yosé

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-03-04 17:08

Hvem dér?????

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 14-03-04 17:09

kan du ha' det.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-04 17:14

Yeah hørt Ram Især den med de der brune tunger den var sku god men sådan kommer man jo hurtigt op i hirakiet

Hav en fed dag
Mvh sune

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-03-04 17:17

Hej Ram2/fritidsspanioler
Juhu.............endelig lidt guf.
Jeg sad lige og kedede mig med lidt indstallation på en gammel comp.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-03-04 17:34

Ram din skarnsunge*G* Så snart man forlader "din by" og igen befinder sig i trygge rammer i Jylland - så bliver du skide uartig.

Puh ha - jeg troede ellers lige.................................
Nå ok - her var sgu osse lidt kedeligt

Frida

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 14-03-04 17:39

Men dog! men dog! Jeg forstår ikke helt, eller rettere slet ikke ,hvad det er der er så ophidsende ved Kandu. Det er nok fordi jeg er helt ny - - to - tre uger gammel. Er den månedlige præmie så stor og værdifuld? Pointsbytteri hvad med det? Bliver der flere points af at bytte rundt på dem?
God søndag Valde.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-04 17:45

Valde så kan du få ledige poient byttet til superpoient det er der nogle der ynder her Andre opretter en ny profil og skriver så et spørgsmål hvorefter de svarer med deres nye profil og tildeler sig selv poient på den måde men det afsløres som regel
Mvh sune

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-03-04 17:49

Øhoj ohøj.........så er der påæng i farvandet - 1+10 for at være hurtig.........YES

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-03-04 18:13

>Sune

Jeg tror nu ikke, at Yosé giver point til Ram - det vil ligne ham dårligt, og iøvrigt
plejer han jo at give dem til mig

Ja Valde, det er en meget flot og værdifuld præmie man kan vinde. Hvem vil ikke gerne eje en brødrister med timer*GG* Jeg VIL i hvert fald.

Øh Ram....Du har glemt at stille et spørgsmål

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-03-04 18:18

Nåh...jeg fandt alligevel spørgsmålet*LOL*
Citat
Hvor tit hører man ikke denne tomme tøndebuldren?:oD

Svaret må være = ofte

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-03-04 19:04

Judleløg og Hutli-Hut...

Yabbe Dabbe Dance... .. i laks-ko ???

Hvis ikke jeg ta'r helt fejl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-03-04 19:05

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 14-03-04 19:11

ang. anmeldelse for injurier, var det ham (joker) der var galt på den og jeg tror næsten også at han fejlede et eller andet. Grin af ham. Jeg havde nemlig talt med en advokat om det. :D Så kan han lærer det. Og desuden så anmeldte han mig aldrig. :D

Kommentar
Fra : sovsn

Dato : 14-03-04 19:45

:P

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 14-03-04 19:45

Jeg var sørme helt bange for, at I havde forladt KanDu.
I har været så tavse de sidste dage

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 14-03-04 20:14

hmm.. hvad er problemet? Jeg vil da gerne give ret i at KanDu er meget useriøst. Nogen gange for meget.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 14-03-04 21:34

Hej

Man er da helt selv ansvarlig for hvormeget man går op i point. Jeg er personlig kold bai mht. til disse. Men til genglæd syntes jeg er tåbelige svar er inerverende at læse. At nogle udtaler sig om ting de ikke har et klap forstand på uden at vedgå at det er rent gætværk, de kommer med eller fyre af.
Jeg syntes det er spild af tid for den der spørger har jo et serriøst problem de ønsker en løsning på.
Hvem har eller har ikke råd til at købe en DVD eller en USB ram ting ?
Der må da være vigtigere ting i livet... end Kanddu point. Jeg syntes hele konceptet med at stille spørgsmål i Plenum er godt.
Og husker man på at ikke alle bogstaver er visdom - er man jo kommet langt!
Til sidste vil jeg ønske at heldet er med dem, der følger de svar der gives er dem der "kun går op i point" !
De bedste ønsker for dig i fremtiden - uanset hvem du i fremtiden deler din visdom med uden for Kandu
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-03-04 21:57

Jamen Benjamin.
Det er kun navnet der forsvinder (tror jeg) personen bliver (en) skam tilbage (tror jeg) Ram2 kan ikke undvære os. Eller vores os.

Så mangler blot de sidste 2, 3, 4 eller hvor mange synonymer Ram2 har tilbage.

Ærbødigst
Ellebye

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-03-04 22:13

Jeg har til stor moro bemærket mig, at der er nogle læsere ( de sædvanlige og en ny ) af dette spørgsmål, der ikke har fattet en bøjet femøre af hvad det går ud på. Men det er jo ikke noget nyt,

Til den der Frieda..... Hmmm. Jeg er ikke meget for det, men ærlig talt Frieda - du levner mig ikke mange chancer for at sige noget pænt om og til dig. Jeg har tidligere beskrevet dig som en godt indeklemt og vellagret brunkålsfis - Jeg kan nu se, at jeg har underdrevet vildt - Hvad fanden laver du i en smalltalktråd - Citat fra et tip skrevet af dig:
[citat]
Kan I ikke f.eks. udelukke ”small talk” fra de sidste 25!!!!
[/code]

Når det er dig så inderligt i mod, skulle du tage og bekoste en gestaltterapeutisk behandling, så du af den vej kan få styr på dit neurotiske forhold til smalltalk.

Et godt råd til dig Friadi – Hold snotten væk fra smalltalk – Jeg kan sagtens undvære dine bøvede kommentarer – og gu’ ved om ikke andre osse kan???

Ram/Yosé

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-03-04 22:19

Kære Frida.

Jeg er da glad for at du ikke nåede toget Så du bør vel egentlig komme med et dementi Men i kraft af dette, bliver jeg nødt til at forlade jer indtil videre Jeg har andet at se til.... og det er klart sjovere end Kandu

Ram mv.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 14-03-04 23:05

ram2> Du klager altså over mange useriøse brugere på kandu.dk ... hmm. og useriøse indlæg. Dette indlæg er nok det mest useriøse, åndsvage og hjernedøde jeg nogensinde har set. Du giver virkeligt udtryk for hvor dum du egentligt er og om du tænder på det kan jeg herfra ikke sige.
Nogen andet er, at jeg er temmeligt ligeglad om du forlader kandu.dk. Jeg kunne forstå hvis du forlod din familie, at du lige ville ligge en lap papir, så de ville kunne sse at der var noget i gærde.
Så ram2, og alt det andet du kaldes. Jeg vil ikke savne dig, så smut du bare.

PS. Og bliv væk.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-03-04 23:17

>ting27

Du tager desværre nok glæderne på forskud. Ram2 forlader ikke kandu, måske nogle af hans afarter men ikke navnet Ram2.

Og så kan du formentlig nok vente lidt af en bandbulle fra ham som svar.

Han kan simpelthen ikke leve uden disse smalltalk indlæg, og naturligvis med ledsager.

ellebye

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-03-04 23:27

>Ellebye
Hvem fanden har vækket dig Ellebye - Du skal da vist ikke skyde nogen noget i skoene - Du har da fuldstændig lige som den de lille ting ikke fattet en skid.
Og til din orientering Ællebævleby, så er min "ledsager" både bedre begavet og kønnere end dine ledsagere i mimreklubben

>ting27
Om dumhed skal vi vist ikke diskutere "lille ting" Overskriften i denne tråd antyder på ingen måde at jeg forlader Kandu, men hvis du kunne læse, ville du kunne indse, at der menes, at der er for mange skvadderrøve der plaprer op om at de forlader Kandu, men ikke gør det alligevel - At du ikke fatter en skid af dette, undrer mig såmænd ikke - når man tænker på at du er så dum at du ikke engang tør gå ind i en forretning og hente papkasser - Hallååå.... hvordan synes du selv det går????

Ram

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-04 23:29

Jeg syntes også det er dejlige indlæg han ligger De skiller ligesom fårene fra bukkene
Og hvis man ikke har fattet mere end en centimeter af Rams indlæg sku man helre holde sin dertil indrettede kæft lukket ved feks at putte en "Ting eller 25 i den"

Med Venlig Hilsen Sune

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 14-03-04 23:30

Det er nu ret grineren

Ram2 indlæg handler IKKE om, at hverken han eller hans dobbeltprofiler forlader Kandu - men om at legaliserer hans og Fridaflips pointbytteri, som der har været en del tomult omkring

Mhh
Wilduhr

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-03-04 23:43

Hvor det dog ligner dig Ram.

Hvis du ikke kan komme på svar på tiltale, ja så kan du jo altid slynge noget sådan ligegyldigt ævl ud:

Citat
Hvem fanden har vækket dig Ellebye - Du skal da vist ikke skyde nogen noget i skoene - Du har da fuldstændig lige som den de lille ting ikke fattet en skid.

(Din stavefejl ser vi bort fra).
Men dit sprog er ved at være lidt ensidigt, kan du overhovedet skrive ordentligt dansk, eller sov du også der i timerne ?

Det irriterer dig grænseløst at jeg åbenbart kan tirre dig, og det endda med et pænt og sobert sprog.

Du kunne jo forsøgsvis prøve det samme.

De kærligste hilsner
ellebye

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 14-03-04 23:44

Sunowich:

Det er en rigtig god holdning du der ligger for dagen det burde være normal pli, ikke at skrive i tråde man ikke forstår http://www.kandu.dk/dk/spg/35671

Én ting er ikke at forstå, noget andet er at misforstå

Mhh
Wilduhr

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-04 23:58

Wildur du er jo et Ævlehoved Men du har vel ikke læst resten af tråden

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 14-03-04 23:59

ellebye> Ha ha... Du havde ret.
Og ram2. Jeg griner af dig så du skulle tro at det var løgn.. Det er meget lang tid siden at jeg har haft det så sjovt her på kandu.dk
Jeg har desuden aldrig set en som har sagt, at han skulle forlade kandu.dk.

ha' et godt liv

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 15-03-04 00:00

Sunowich:

Kært barn har mange navne

Mhh
Wilduhr

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-03-04 00:15

>>ting27
Så er du ikke særlig aktiv herinde.
Dem har der sgu været rigtig mange af......

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-03-04 00:15

Nå, men noget tyder på, at han ramses er gået til ro, så fortsat "god debat".

Ellebye

NB! >Sunowich der er forskel at gøre grin, og at være til grin, så må du selv vælge hvad DU er.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-03-04 00:20

Elleby det er ok hvis du går i seng

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-03-04 00:31

>ellebye

Fyyyyy ellebye - lad nu være at påvise andres slåfejl - du laver dem jo selv

Citat
Nå, men noget tyder på, at han ramses er gået til ro, så fortsat "god debat".

>Ram

Nu gider jeg snart ikke vente længere. Se nu at få rundet op for sa... og kom med de 500 point. Hvis det kniber med kontanter, så bare sig til - jeg låner gerne ud til dig min søde ven - osse selvom du indtelefonerede en bombetrussel til DSB

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-03-04 00:52

Jamen Frida, ang. stavefejl gør jeg mig bestemt ikke spor bedre end andre.

Vi kalder det tastaturfejl i stedet for.
Det er også for dårligt at man lægger m og n lige ved siden af hinanden.

Men Frida, vi kan da godt bestikkes til at undlade at abonnere på smalltalk. Hvor meget vil du give ??

ellebye

NB! Godt jeg ikke skal med DSB.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-04 11:00

fridaflip -> Næste gang du misser et tog, er du velkommen til at få husly på Ama'r. Så kan vi andre få ram2 helt for os selv en tråds tid

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-03-04 11:22

Elleby jeg har tit tænkt på om din næse er så rød i virkeligheden eller om det kun er kinderne Hi hi

Mvh Sune

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-03-04 12:31

Ingen af delene, men det er den eneste "kode" jeg kan huske udenad, ellers skal jeg se i udskriften.

PS! Drikker kun saftevand.

mvh
ellebye [hør]

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-04 12:37

Jeg er også på vandvognen denne måned. Har overvejet at skifte navn til : Molo Fun Light

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 15-03-04 13:15

Lidt mere seriøsitet ikke?
Forresten hvordan laver man de der storgrinende smilies???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-04 13:19

valde -> : - D ..uden mellemrum forstås.

http://kandu.dk/dk/faq.asp#20

Dette er skam seriøs Smalltalk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-04 13:30

hmm light fun

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-04 13:42

BjarneD -> Nix. 'Fun light Appelsin' er mit hofmærke. Dette gule fluidum bringer minderne tilbage til barnedommens lille røde spand, den trehjulede og farmors sandkage

Det smager lidt af Sunkist, men er 100% syntetisk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-03-04 13:42

>Molo

Den med husly på Ama'r går ikke. Jeg er nemlig enormt bange for akvariefisk - især Perlegouramii (Trichogaster leeri), kampfisk (Betta splendens) og kuhlii ål (Pangio kuhlii). Men tak for tilbuddet

Hmm..hmm..Så fandt ellebye's ledsager osse herind Jamen er det ikke herligt - om ikke andet hæves sprogniveauet jo til uanede højder*GG*

>Ram

Er du ikke hjemme - eller sidder du bare stadig og klasker dig på lårene af grin?

Frida...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-04 13:55

Hvis det kan glæde åndsamøberne kan jeg godt give dem fred et stykke tid.
Altså kun fordi jeg alligevel skal noget andet
Hvis den ramme klasker sig nogen steder så er det kun fordi han ser insekter og andet krybe op ad sig. Enten fordi han er gået helt i spåner eller fordi hjernens forrådnelse har spredt sig til resten af kadavret og nu skal han ædes op.
Pas på det ikke smitter spom råddenskab kan, Frida

Tak for idag!
Bjarne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-04 14:09

fridaflip -> Rolig nu. Fiskene er kun på tegnebrættet. Der er også kommet Blå gurami (Trichogaster trichopt. su­matranus) og Glasmalle (Kryptopterus bicirrhis), samt Purpur Barbe (Barbus nigrofasciatus) til. Jeg er kun nået til bunddækket, der er bestilt hjem. Der går nogle ugen inden jeg får det leveret. Ligger desuden i forhandlinger om en stor teaktræs rod, som de vil have 425 kr. for hos Tandkarpen. Med alt det andet jeg skal købe hos dem, håber jeg at forhandle mig ned på ca. 200 kr.

</MOLLY> (Poecilia-hybrid)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-03-04 14:51

*GGG* Tager lige den med det korrekte sprogbrug tilbage igen - uha Bjarne - man får jo helt fornemmelse af, at du har været på kursus

Fisk på tegnebrættet??? ok molo - men få lige nogle kysseguramier - de er så sjove!!!

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-03-04 16:05

BjarneD

Dejligt (men osse forudsigeligt ) at se hykleriet personificeret til fuldkommenhed gennem BjarneD

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-03-04 16:13

Molo og Frida...............fisk skal ikke på tegnebrædtet...............men spækbrædtet.
Uhm.........

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-03-04 16:36

>Frida, så må du nøjes med mit sprogbrug. Jeg må tilstå at jeg ikke fatter en dyt af hvad BjarneD har skrevet måske nogen kan anvise mig en en sprogskole, altså en form begyndere.

Med Højagtelse
Ellebye

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-04 16:57

Sorry Ellebye. Jeg var lige en tur ude på retspsykiatrisk og få et lynkursus så jeg bare kunne kommunikere en smule med den ramme, jeg blev godt nok advaret om, at han nok ikke ville forstå det fordi det kræver en udbredt nedbrydning af hjerneceller, for at kunne anvende det sprog perfekt.
Jeg må nok opgive og vente på, at et alvorligt udbrud af senildemens vil sætte mig på samme åndelige stade (infantil adfærd sammen med brudstykker af realisme helt ude af sammenhæng).

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-03-04 17:09

Det kunne være jeg skulle forsøge mig med det samme sprogbrug.
Det er jo også tydeligt at selv ramses ikke forstod ret meget af det. Når han begynder at skrive "forudsigeligt" så er det helt klart det kommer bag på ham.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-03-04 17:18

Hold da op med dit løgn BjarneD. Det kursus du har deltaget i har ikke en dyt med retpsykiatrisk at gøre. Du har været i Esbjerg og tyvstjæle Briani's manuskript.

Og bare rolig BjarneD - senildemens plejer at komme efter senilDebilo

Frida...

Ps. Sidder faktisk og spekulerer på, hvad der er mest "sociopatisk".....Er det at turde ha' en holdning og udtrykke dén?? - eller at lade sig rive med af den gode stemning trods gentagne forsøg på at lade være?*SS*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-03-04 17:22

Er der nogen som ved hvad bulimidemens er for noget.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-03-04 17:25

>ems

Ja da....det er når demente lider af bulimi, men glemmer at brække sig

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-03-04 17:28

ØØØØØØØØØØØØØØØvvvvvvvvvvvvvvvvvv..............
Det er det de siger,at jeg lider af. [hør]

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-04 17:48

Frida jeg har mødt en del kvinder som dig og på en gang endda. Det var på en rundvisning på Anstalten ved Herstedevester.

Ham Briani som jeg ikke kender må være en fornuftig fyr.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-03-04 19:19

Rigtig Bjarne

Jeg er en fornuftig fyr

Nok til at se at både Bamsen Ramses og hans lille netkæreste Bamseline alla Fridaflip,begge to lider af.

HISTRIONISK PERSONLIGHEDSFORSTYRRELSE.

” hysterisk neurose”

Hvis man har en histrionisk personlighedsforstyrrelse, lever man meget i sine følelser. Man vil være i centrum, og det man siger og gør er præget af store følelser og virker som skuespil.
Man er meget optaget af sit udseende og af sine muligheder for at tiltrække det modsatte køn. Man er forførerisk, men det er ofte på et overfladisk plan, hvor følelserne hurtigt kan skifte

1-Har en tendens til at dramatisere og overdrive sine følelser
2-Let lader sig påvirke af andre
3-Føler sig tiltrukket af spænding og dramatik
4-Gør meget for at få opmærksomhed
5-Kan lide at virke forførende uden at ville noget med det
6-Går ekstremt op i sit udseende
7-Er meget optaget af om man virker tiltrækkende på det modsatte køn
8-Er meget selvoptaget
9-Konstant søger efter anerkendelse
10-Er meget sårbar
11-Er manipulerende og ikke tager hensyn til andre.

Mvh Og en forsat god aften derude
Brian

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-04 19:23

Ikke noget at gøre ved det Brian vi er for evigt dømt til at være seriøse og er det ikke heldigt for os.
Bjarne

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-03-04 19:55

I er sgu mærkelige.....

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-04 19:59

Vær sød at oversætte fra Nordjysk Christina, hvem, hvad og hvorfor. Det er jo rart at vide om man skal have en spand ildelugtende over sig fra flere endnu
Bjarne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-04 20:35

skingur -> Håber det også indbefatter mig

fridaflop -> nåeh... Du mener : Kyssegurami (Helostoma temmincki) , ..absolut en mulighed !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 15-03-04 20:35

briani> Hvilken personlighedsforstyrelse har du så? www.netpsykiater.dk

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-03-04 20:39

*lol* nordjysk forstår jeg ikke rigtigt endnu - jeg er jo importeret fra århus. Skulle det have været nordjysk, ville jeg have skrevet "I er sgu nogle hattenåle" og så ville jeg have ment det samme - nemlig at I er dybt mærkelige. Og det er ikke det samme som at kaste med noget ildelugtende!!!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-04 20:48

Christina du må have lært noget for den kortfattede version er meget nordjysk, men det er jo ikke til at vide om du har nogle heste "frugter" i overskud .

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-03-04 20:53

Altså, nu er det uretfærdigt at >skingur skal forsvare Frida & Ram.

Hvor er Ram. ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-04 20:55

skingur -> Hattenåle er københavnstrupsk for tranvestitter !!!

Narrehatte, fedtører, platugler, bolsjehoveder, opkastere , sjatpissere, sengevædere, flanører, andet godtfolk

.. og 40% dummere end vådt bølgepap i daglig tale

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 15-03-04 20:55

det syn's jeg også der skal være plads til.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-04 21:02

Ups... stavefejl ...trans/-seksuelle/-vestitter = Hattenåle. Dét bruger man altså ikke omkring alm. Klaphatte & evninge

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-03-04 21:08

Jep bjarne...er begyndt at fatte lidt af det nordjyske! "tak" betyder fx "Ih hvor er jeg RIGTIG meget glad for det du der gjorde!"

Molo... hmmmmm..... det er en bøsse der har lært mig udtrykket "hattenål". Men min far brugte det også i sin tid, og han var fra Viborg!!!!!!!

Ellebællebye: Ikke på vilkår, det plejer de at klare fint selv! jeg giver såmænd bare udtryk for min egen personlige holdning, der efterhånden er udvidet til at I er nogle mærkelige hattenåle!!! Eller hefler! (HA!)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-04 21:11

ting27 -> Her er plads til alle : Hængerøve og beriddere alle til hobe

</MOLOKUGLESKØR>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-03-04 21:12

Hestefrugter har jeg masser af... I kan få dem til jeres rosenbede eller til at kaste efter hinanden. Særlig hingstene laver nogle gode faste nogen i en fornuftig størrelse!!! Ellers kan jeg forsyne jer med marsvinebæ - vi har lige startet et større opdræt af langhårsdyr!!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-03-04 21:13

Er der stadig mulighed for lidt påængrapseri her.
Citat
Hvor tit hører man ikke denne tomme tøndebuldren

Jeg har endnu ikke hørt det, men det er nok fordi mit lydkort ikke virker ordentligt.
Men jeg har da set det et par gange, men ikke så tit.
Emesen.
Vær nu gode ved hinanden, for det er jo stadig

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-03-04 21:18

Jeg vil lige gøre opmærksom på at jeg nægter at modtage points der ikke overstiger 499.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-04 21:19

skingur -> Bøsse = Vanilliekransebager og ridder af Den Brune Ring, ....simpelthen en Bruno

...men det kan da godt være, man kalder dem Viborg'ensere, dér hvor du kommer fra ?

</MOLOKYSSEKLAR>

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 15-03-04 21:26

HEivind -> Onkelkyle har givet mig lov at være længe oppe i aften og lege med de 'store'

HM

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 15-03-04 21:29

Eivind -> Har du hørt noget fra Mango og Tutfis ??? Savner lidt noget tøsesnak, guldkorn og et par klask bagi

HM

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 15-03-04 21:35

Skingur -> Du holder bare din position som 'nimmernutten' på score-boardet

1556 p. bag ram2

HM

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-03-04 21:41

hvad i alverdens riger og lande...nårh... nummernitten...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-03-04 21:51

Jamen skingur, du er da heldig

Citat
der efterhånden er udvidet til

Hvor stort er dit hovede nu blevet, det udvider sig hele tiden.

Og jeg som troede det kun var universet.

ellebællebye

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-03-04 21:52

næh ellebye... jeg udvider mig desværre også!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-03-04 21:53

midtpå!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-04 21:56

Ja, jeg holder nu på formerne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-03-04 21:58

Til skingur

Jamen så får du lige en herfra

Hvornår skal det være?

Mvh Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-04 21:58

Måske man bliver lidt tung i gumpen af altid kun at kunne bevæge sig ud i naturen, hvis man har en saddel under røven ?

En såkaldt hippo-potta-mås

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-03-04 21:58

Så velkommen i klubben.

(jeg troede det hjalp med at få en hund, men den er lige så doven som jeg).

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-03-04 21:59

Næ det har jeg ikke - men min comp har jo også været til hovedrengøring.
Det undrer også mig, at de ikke viser sig. Og nu jeg prøvet at lede dem op, men de er ikke til at se nogen steder.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-04 22:01

Med rogn skingur ? ..som briani antyder ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-04 22:03

Eivind -> Spørg dog MSN. Det plejer at være dér de slår deres folder.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-03-04 22:07

Har lige kigget - men ingen profiler passer.
Eyvind.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-03-04 22:12

nope, ikke med rogn... vintersul tror jeg

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-04 22:16

..er Jesper glad for lidt mere at holde om?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-04 22:27

Eivind -> De dukker sgu nok op, som trolde af æsker .. lige pludselig

skingur -> Mystisk.. jeg bliver altid slankere, når det er vinter. Man skal jo holde varmen og det koster kallorier. 64 kg til 1.75cm. og ...fit for fight ...tonight!

Bli'r der mer' af dig, bli'r der jo mer' til husbond, ..så han er vel godt tilfreds ? Bare man er barberet og ser velsoigneret ud

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-03-04 22:33

>molo
Kan du så se at tage på, du ligge på lidt over 20 men tallet skulle gerne op på omkring 24. Er du 2-dimentionel ???

>ellebællebye<

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-03-04 22:43

nå...jeg tager på om vinteren og smider det om foråret! jeg spiser ikke så meget som om vinteren og rører mig EN HEL DEL mere... de hersens ponyer skal jo køres til, og det foregår i starten ved at mor her trasker bagefter dem i time-og kilometervis (en 8-10 kilometer af gangen!!)

jesper synes jo jeg er smuk (når jeg ellers er hjemme !!!!) og velbarberet? Al´så Molo, der er jo lissom ingen af os der er kjøwenhawnere vel??? (LOL)

Nå...men benene får da en tur i ny og næ! (Altså mine!!!!!!!!!!!)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-04 22:45

ellebye -> 24 ? Jeg fylder 44

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-04 22:49

skingur -> Så strigler du ham bare til han bli'r blød, blank og lækker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-03-04 23:02

>Molo

Egentlig er jeg i dyb krise *Pivvvv* Frida har forladt mig - midlertidigt - og det er jo noget der kan trække vand selv hos en sej sømand. Så derfor har jeg været lidt fraværende - Det er upassende at skulle agere morsom eller kommentere underlige indlæg, når man går rundt med et sort sørgebind på armen

Meeen Molo, vi ved godt du går ind for det med det glatbarberede look - Der var vist noget med, at du på et tidspunkt i et fortroligt øjeblik fortalte Frida, at du holdt dine gonader glatbarberede - Eller hvordan var det nu det var??

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-03-04 23:06

HOV UPS!!!!!!!!!!!!!!

Frida din ged - Hvorfor fan... logger du ikke af, inden du skrider??????

Æuvs - Den var ikke så god, men jeg blir vel tilgivet

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-03-04 23:20

?????????????????................det var da 2 morsomme indlæg.
Tja hvem er hvem her på Kandu.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-03-04 23:25

>Emse

Du ved - En klovn kan aldrig slappe helt af Men faktisk er det rigtigt, at Frida lige havde glemt at logge af, og at jeg derfor uforvarende skrev i hendes navn.

Og hvem der er hvem Ja det er fan... snart ikke til at vide - og alligevel.... Før vidste vi ikke, at der var flere der var de samme, nu ved vi det, men ved blot ikke hvem de er - Meeen.... Frida og jeg er ikke een og samme profil, selvom vi er kommet betydeligt tættere på hinanden.

Ram / Yosé mv

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-03-04 23:26

I går have Fridaflip forladt din by og var tilbage i trykke rammer i Jylland

UBSDEDASSE RAMSES

Det er dæleme hurtig hun er tilbage igen.

Hvordan syntes du selv din logind og ud forklaring lyder ???

Brian

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-03-04 23:30

Hvad var det ??????????????????HMMMM

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-03-04 23:35

>Sunemand

Det var bare ham der.... hvad er det nu han kalder sig .... øhh "gramofonrillen", det øjnede en chance for at dyrke sin gl. kæphest, med at bevise at Frida og jeg er een og samme person - Han er så dejligt forudsigelig, men gaaaab kedelig at skrive til og om.

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-03-04 23:43

Ramses

Fridaflip kom med sin kommentar om at hun var tilbage i Jylland i går kl 17:34
Senere kommer du med en kommentar Kl 22:13 logget ind med dit navn.
Så jeg har lidt svært ved at se at hun har glemt at logge af.

Brian

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-03-04 23:43

Tja, det skulle ikke undre mig at Ram og Frida OGSÅ en een og samme person.
Det ville i hvert fald ikke komme som en overraskelse, dem er der vist snart ikke flere tilbage af.
Og sprogmæssigt, ja så er der ikke de store variationer eller floskler.

Men Ram, nu er det jo helt op til dig, at overbevise os andre at dette ikke er tilfældet.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-03-04 23:45

Ja Sune, nu er det op til dig selv hvilken side DU står på.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-03-04 23:48

Og Ram du kender vist nok selv konsekvensen hvis ram og frida er een og samme person. Og kom nu med dit gab og diverse misforståelser ol. du ellers er så "god" til at prøve at forsvare dig med.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-03-04 23:51

>Ellebye.

Shhhh Ævlebævle - Hvis du holder helt lav profil, så blir du ikke til grin denne gang (som sidst) Lad dig ikke forlede til at følge i Briansnotdums skæve fodspor - Han har før taget så grueligt fejl, og vil gøre det igen

Forresten er det et godt gl. retsprincip her i landet, at det IKKE er den "sigtede" der skal bevise sin uskyld, men........ du ved nok

Ram

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 15-03-04 23:53

Man kan jo godt begynde og undre sig over hvorfor det har været Ram/fridaflip så magt-påliggende, at gøre andre opmærksomme på hvor i landet de befandt sig såååå måske, hvem ved????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-03-04 23:53

Gør ikke som præsten gør...........men som han siger.
Det har jeg hørt en gang, men jeg ved ikke rigtigt hvad det betyder.
Men sådan er der så meget.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-03-04 23:58

>Ram alene dine sidste udtalelse bestyrker vel nok snarere mistanken.

Og at jeg borer lidt i det, bekommer dig vist ikke helt godt ?

Giv mig blot een undskyldning for at holde lav profil, så er vi i hvert fald mange der skal gøre det samme.

>ellebællebye<

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-03-04 00:00

Til Ramses

Jeg syntes nu mine skæve fodspor er ret så gode denne gang
du har en forklaringsproplem
Men du kryber som altid udenom
Du må være meget

LIGENU.

Brian

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 00:01

Elleby min side er hvor jeg står Og der står jeg fast hvadenten vi snakker personspaltning eller ej
Mvh Sune

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 00:02

Hvorfor skriver du (som sidst)Ram2? Med min vidvinkel er og var der kun en der er til grin og det er den ramme sandhed, det er dig, nåh ja og så lige dine efterhånden meget få diciple.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-03-04 00:15

>Ellebye.

Jag har vidst det et stykke tid, og vil nu indvi dig i min viden. Med al respekt for din tragiske trafikulykke må jeg konstatere, at din intellektuelle defekt ikke hidrører fra ulykken, men åbenbart er medfødt. På dine vegne

Hvilken årsag der ligger til grund for dine ligesindede proselytter BjarneDebilo og den der fra Esbjerg mv. ved jeg ikke, men deres åndsvage og latterlige adfærd gør at de er sjove i deres forudsigelighed at lege med.... du ved efter princippet - køb brug og smid væk.

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-03-04 00:19

Her er det måske passende at du lige logger af Ramses
så vi kan få en kommentar fra Fridaflip

Brian

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 16-03-04 00:19

Tja.......hvad kan man sige?? måske boller fra Koberg....men i dette tilfælde tror jeg at "det bedste forsvar er et angreb" passer bedre til lejligheden

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 00:22

Ja, han/hun er patetisk

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-03-04 00:22

>Wildur

Boller fra Kohberg er et glimrende valg - Gider du ikke lige sige det til den der fra Esbjerg, for jeg orker ikke at sige noget til den.

Ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-03-04 00:24

>Ram2
Tror du selv på, at du kan vinde dig sympati ved at henvende dig direkte til mig ?

At tale om mit intellekt siger jo blot noget om dit eget.

Nej kære Ram2, SÅ naiv er jeg trods alt ikke.

ellebye

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 16-03-04 00:24

Ram2

Desværre må jeg skuffe dig, for det var nu dig jeg hentydede til

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-03-04 00:25

Nu bliver det sjovt at se om nogen selv kan - eller kender een der kan hacke
sig ind på min Id

Frida

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-03-04 00:29

U win some U loose some ... *GGG
der var jo det jeg sagde - men lad nu ikke "battlen" gå tabt i bøvede insinueringer om at Ram og Frida er den samme - jeg har jo så selv ( som jeg havde en mistanke om forleden ) fået bekræftet at mange af Frida's indlæg skrives af "Daddy" aka Ram...
*LMAO* det forklarer en del desuden er Ram's meget karakteristiske brug og placering af smileys let genkendelig...

men Ram - den politik skulle du nok ikke liiige anvende overfor mig... det er for fejt !!

Hvad er det så i siger: *LOL* ikk`!!!!

Karina

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-03-04 00:30

Det var da sjovt at du lige dukkede op her ved denne tid Fridaflip

Nå ja det hele er jo ved at brænde på.
Og nej Ramses kan IKK hacke-det er han sku en tand for dum til.

Brian

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 16-03-04 00:31

Hvad skulle det nytte, at hacke sig ind på en IP adr.?? Var der ikke noget med at en anden bruger (var det ikke Ans?) engang skrev til kandu, da hun blev beskyldt for at have en dobbeltprofil, om at få tjekket sin IP......det blev der bare gjort nar af og sagt at den ikke holdt, så den dér holder da vist ikke Fridaflip.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-03-04 00:35

Nææ Brian det er såmænd ikke så sjovt. Er lige kommet hjem efter en længere togtur med mere end 50 min. forsinkelse. Ok indrømmet - det er sgu sjovt, at se hvad denne tråd har udviklet sig til siden jeg forlod Kbh. kl. 19.00

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-03-04 00:42

Nu vil jeg lige give Ram en prøve på min intellekt.

Det er jo ikke noget problem med at have mindst 2 IP-adresser. Det er blot spørgsmålet hvor mange netudbydere man aonnerer på, og til hver tilknyttes hver sin IP.

Men det er som sådan i bund og grund ligegyldigt, de skrevne ord taler for sig selv.

ellebye

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-03-04 00:50

Den der med du forlod KBH kl 19.00
kan du godt glemme alt om

Hvornår forlod du så KBH igår ?

Og hvornår skal du af sted i dag?

MVH

Brian som altid har sagt det kan ikke betale sig at have dobbeltprofiler hvis man vil snyde med point,på en eller andet tidspunkt går det galt,med logind og ud.

Og datoen 15-03 blev fældende for jeres profiler

Lidt træls nu have vi det så sjovt

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-03-04 00:59

Så er det blot om du er en mand med mod, til frivilligt at forlade kandu
Ram, Ram2, Yose og efter alt at dømme fridaflip, samt de profiler du stadig måtte ligge inde med.

ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-03-04 01:01

Tror jeg går i seng - kan I sove godt allesammen (næsten)*GGG*
Min mailadresse er frida@oncable.dk - hvis en eller flere føler trang
til at få bekræftet min identitet....så skriv!! - nåå nej det dutter
vist heller ikke, vel Brian

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-03-04 01:03

Så varer det nok ikke længe før ram er på banen igen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 01:03

Ram2++++ har travlt med at hovere over alle de der forlader Kandu med og uden tomme tønder, men nu er det på tide at Kandu forlader Ram2 ++++
Om ikke andet vil det være glædeligt hvis brugerne siger fra over for dette idiosynkratiske egotrip.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-03-04 01:18

Ja godnatter

Nej den dutter ikke FridaFlipRam2
Indrøm i er ude hvor i IKK kan bunde
Men hvis i er heldige kommer der måske nogle af jeres fans herinde,og redder jer
Hvis ikke alle jeres fans,er profiler i selv har oprettet.

Nej løbet er KØRT

Lidt meget TRÆLS nu have vi det ellers så sjovt.

Brian

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-03-04 01:54

herfra også, nu får vi se, om spørgsmålet bliver lukket i løbet af natten.

ellebye

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-03-04 08:25

Åh du milde... man kan da heller ikke gå tidligt i seng, når der er forårskriller i jer allesammen.

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige, så måske skulle jeg bare holde mig til det her med at I er nogle hefler.
Og for at indvi jer i det nordjyske kan jeg betro jer, at en heffel er det samme som en kost, altså en sur og småemsig person (oftest af hunkøn!)

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tro. Og det er for det første det ramses elsker allermest - når vi ikke ved, hvad vi skal tro! Den bliver svær for makkerparret at rode sig ud af, men alt kan bortforklares, så vi igen sidder tilbage med en favnfuld hornlygte-fiser!!!! Jeg kunne jo underskrive dette indlæg med alt fra molo, ramses, ellebællebye og briani og så kører møllen endnu stærkere.

Selvom det lyder åndssvagt, er jeg ret skuffet!!! Og hvor tåbeligt er det ikke at lade sig skuffe af en samling profiler på et offentligt board på nettet?

Et eller andet sted er jeg ligeglad. Underholdningsværdien er stor, og så længe der ikke er nogen der tager pis på de helt seriøse spørgsmål om liv og død, bekymrer det mig ikke om det er en dobbeltprofil der redder min dag.

Men det undrer mig, at nogen har så lidt at udfylde deres fritid med, at det bliver livet om at gøre at tage pis på gud og hver mand herinde. Livet er sgu da for kort til at det sjoveste i verden er at have snydt en masse fjolser herinde?
Eller sige fæle tuing til dem, pakket ind i guldpapir, så de flygter grædende bort. Og de flygtende undrer jeg mig også over. Vi er på nettet for crying out loud!!!!! Hvordan tackler man problemer IRL, hvis man ikke kan klare at få at vide man er en imbecil hattenål (undskyld... er ikke vågen nok til at lave en "ram-ekvibrillisime") ??

Nå... jeg følger udviklingen mens jeg forsøger at skrive en problemformulering til 3. års opgaven samt laver en analyse i Dansk Som Andetsprog!!!

Og så ville jeg ønske at jeg havde lige så meget tid som andre tilsyneladende har her på sitet!!!!!!

Med Venlig Hilsen, Christina

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-03-04 08:52

Jamen Christina
Så har du vel fået ret så mange nye ord at analysere, blot i denne tråd.

mvh
ellebye

NB! Jeg beklager ikke at kunne bidrage yderligere med slige slags ord, de er for nye i mit ordforråd.

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 500 point
Dato : 16-03-04 09:34

Sødeste Christina.

Lad være at blive skuffet over noget der står skrevet i smalltalk.
Tænk i stedet på noget dejligt - sommeren står for døren og du er snart færdig som uddannet lærer - og det er da kanon ik?? og foregår endda IRL - hvor det trods alt er mere vigtigt at tingene fungerer end her på Kandu.....

Iøvrigt mindes jeg, at du selv i din tråd "farmen" fisker efter lidt lir og ballade fra Ramses og Fridaen (har jeg ret?). Det kom så her i denne vældige populære tråd - og ved du hvad Christina?? Hvis andre vælger at lade sig hidse op over smalltalk på Kandu - så kan hverken du eller jeg forhindre det. Det er et valg hver profil selv tager og dermed står inde for - og som du ikke skal lade spolere noget for dig selv.

Jeg går ud fra, at "makkerparret" som du vælger at beskrive os er Ram og jeg.....desværre har jeg ikke noget jeg skal ha' rodet mig ud af - det er måske skuffende - men sån' er det.
Faktisk har jeg min DSB billet, som kan bevidne hvor jeg var mens bølgerne gik højest i aftes, men helt ærlig synes jeg det er lidt for langt ude, og gad Ellebye Briani m.fl læse tråden ordentlig igennem - vil de jo kunne se, at Ram efter mit indlæg, som er Brian's "bevis" for, at jeg skulle være i Jylland - skriver at han er glad for jeg ikke nåede toget. Samme Brian skulle nu osse tage at tænke på, at når alt kommer til alt -er det eneste jeg kan sigtes for - netop mit udsagn om, hvor i landet jeg befandt mig på et vist tidspunkt. Jeg tror næppe den holder i retten:*LOL*

Hvad jeg finder allermest morsomt i denne laaange tråd er at alle (uden undtagelse) hopper i med begge ben. Ram laver et af hans små trick - og straks øjner resten af "børnehaven" en chance for at tage ham i noget, som ikke er tilladt her på boardet - en dobbeltprofil der pøser superpoint på sig selv. Det er sjovt (synes jeg) for det siger meget mere om andre end det siger om hovedpersonen Ram.....

Nej Christina nyd du dine heste og geder - og lad ellebye og Brian forarges, hvis livet for dem derved bliver lettere at håndtere.....

Frida...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-03-04 09:39

jamen jeg elsker lir fra Ramses og Frida!!!

Jeg mente det da jeg skrev:

/[citat]
Et eller andet sted er jeg ligeglad. Underholdningsværdien er stor, og så længe der ikke er nogen der tager pis på de helt seriøse spørgsmål om liv og død, bekymrer det mig ikke om det er en dobbeltprofil der redder min dag.
[citat]

Mvh ram2

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-03-04 09:42

nå... det var jeg så ikke lige en haj til, det ville ellers have set sjovt ud!!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 09:52

Christina var det ikke bedre at få Jesper til at give dig et klap i popo'en hvis du har så stort behov for at blive spanket.

Jeg har svært ved at se underholdningsværdien da det hele efterhånden er temmelig forudsigeligt selv om der er et par dunkle identitetspunkter.

Det er nu heller ikke særligt morsomt når en af de ramme identiteter sviner svarerne til så en stakkels spørger ikke aner hvad der er op og ned, og hvis du gennemgår de svar der er præsteret af de der perfide jokere så vil du se, at de gør det hele til en stor joke. Jeg genkender desværre alt for godt adfærden og når man ved hvor virkelig den er så er det svært, at bevare det store smil.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-03-04 09:52

Jeg tror ikke du, frida, kan finde eet sted der omtaler at jeg er forarget, tværdimod nyder jeg lige som skingur underholdningsværdien i det hele.

Og hvor ville kandu blive tamt hvis vi ikke havde den.
Du finder ej heller et eneste sted hvor jeg på nogen måde lader mig ophidse, eller for den sags skyld bruge ukvemsord, som desværre andre gør. Jeg kan godt diskuterer uden slige ord, men det er der andre der åbenbart ikke kan.

Og hvorfor i alverden prøve at bevise noget, (togbillet), hvis der ikke er noget der behøver at bevises??

Venligst
ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-03-04 10:05

Ellebye for satan*LOL* Du er da netop een af dem der gerne ser et "bevis"....

Citat
Så er det blot om du er en mand med mod, til frivilligt at forlade kandu
Ram, Ram2, Yose og efter alt at dømme fridaflip, samt de profiler du stadig måtte ligge inde med.

ellebye

Citat
Fra : ellebye Dato : 15-03-04 23:43

Tja, det skulle ikke undre mig at Ram og Frida OGSÅ en een og samme person.
Det ville i hvert fald ikke komme som en overraskelse, dem er der vist snart ikke flere tilbage af. Og sprogmæssigt, ja så er der ikke de store variationer eller floskler.

Men Ram, nu er det jo helt op til dig, at overbevise os andre at dette ikke er tilfældet.

ellebye

Citat
Fra : ellebye Dato : 15-03-04 23:48

Og Ram du kender vist nok selv konsekvensen hvis ram og frida er een og samme person. Og kom nu med dit gab og diverse misforståelser ol. du ellers er så "god" til at prøve at forsvare dig med.

At du har et "pænt" sprog er ved at sive ind - hvorfor bliver du ved at gentage dig selv??

Når jeg nævner dig ellebye - som een af dem fra "børnehaven" er det fordi du kom med et sjovt indlæg.

Citat
Fra : ellebye Dato : 15-03-04 23:45
Ja Sune, nu er det op til dig selv hvilken side DU står på.

HI HI - Hyg Jer

Frida...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-03-04 11:00

Det var da på tide at få nogle ordentlige points på bordet!!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-03-04 11:04

Jaaaa - og måske er du heldig Christina - de overstiger jo 499*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-03-04 11:15

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-04 11:16
Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-03-04 11:22

*LOL*

Kommentar
Fra : Yose

Dato : 16-03-04 11:36

>Frida.

Smukt og stærkt skrevet. Hvor ville det være træls, hvis du var mig og eller omvendt - Så ville jeg jo ikke kunne holde af dig, som jeg gør nu. Jeg har som du, intet behov for at bevise hverken det ene eller andet, og hvad disse småtkørende personer mener om konstellationen Frida/Ram er mig så inderligt ligegyldigt.

Men jeg morer mig specielt meget over, at denne Brian et eller andet er så forblændet i sit had og så indebrændt over at han een gang har givet en undskyldning for at tage fejl i samme problematik, at han i sit åbenlyse vanvid sanseløst kaster sig ud i en ny fejltagelse, for at bevise at faktum er falsk. Han kender min mail adresse, og han kender osse din - En simpel søgning på TDC, ville afsløre at vi har hver sin identitet, bor forskellige steder i landet - Herregud, hvor er det dog småtkørende.

Og point - Ja selvfølgelig skal de op på Ramniveau - Spændingen er ulidelig ........

>Skingur.
Desværre kan jeg ikke grundet den meget alvorlige situation, som Brian35 mv. har fremprovokeret, give dig point i denne tråd. men vil straks herefter oprette en ny tråd, hvor du klart kommer i betragtning ( selv om du ALDRIG mere ville nævne ordet point ) Men herregud, du er jo osse bare et menneske, om end med en bedre humor og forståelse, en så mange andre (på Kandu)

>Molo
Du er fan... go TAK for linket

Ram/Yosé

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-03-04 11:37

Til
FridaFlipRamsesRam2YoseStalk

Hold da helt op for en remse du kommer med længere oppe.
Er det den historie du har brygget sammen i nat ?
I den tro vi alle herinde skal hoppe på.
Ja Tja og UBS hvor må du være noget så flov.

Afsløret på et logud og ind problem.
Og selvfølgelig skal man da komme med en forsvarstale,så man kan få lov til at blive herinde,dit liv vil da gå helt i stå hvis du IKK have Kandu at boltre dig på.

Brian

Kommentar
Fra : Yose

Dato : 16-03-04 11:47

>Skingur

Jeg skrev:" Men herregud, du er jo osse bare et menneske" Det skal du opfatte positivt, omend det kan opfattes anderledes.

Og lille brian.. du går bare ud og leger med et eller andet - eller tag (som jeg så andet sted på Kandu) en pose ris, hæld dem ud på gulvet og tæl dem, mens du forsøger at bevise at det ikke er ris

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-03-04 11:49

>Ram

*LOL* Ja og Brian har endda skrevet til mig en gang, at han udmærket er klar over vi ikke er een og samme person

Frida...

Kommentar
Fra : Yose

Dato : 16-03-04 11:55

>Frida

Rr det mere end 15 min. siden, så kan torsken jo ikke huske det *LOL*

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-03-04 11:59

Rigtig at jeg har skrevet engang til dig
Men dengang var beviserne heller IKK så store som de NU ER.

Hvis din hjerne var lavet at bomuld
Så kunne der ikke engang,blive til et par trusser til en kanariefugl eller en frø.

Mvh Og hils hjemmehjælperen og overlægen på SCT Hans.

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-03-04 12:06

Gør nu dig selv den tjeneste kære Brian, at gå til TDC mailkatalog og søg på Ramses og min mailadresse. Det er altså ikke særlig vanskeligt og du sover sikkert bedre inat, når du ikke længere behøver finde spor i skoven osv osv...

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-03-04 12:07

Jamen Ram2 og fridaflip, lad det komme an på en prøve.

I sender samtidig et indlæg, skal vi sige 12.14.45 og bekræfter jeres indlæg kl. 12.15.15 og hvis I kan og ikke mindst vil gøre det, er der i hvert fald tale om 2 IP adresser.

Vi andrer opdaterer præsis kl 12.15.00 og kl. 12.15.30, og så vi at se hvad vi får ud af det. Er I villige til det???

ellebye

Godkendelse af svar
Fra : Yose

Dato : 16-03-04 12:09

>Frida.

Som sædvanlig skal du ha point, når de er velfortjent ingen tvivl om dette
I denne tråd er der dog dette specielle, at jeg under alle omstændigheder er nødt til at gi dem til dig, da "Debilosslænget" ellers tror jeg er skræmt til døde.

Hvem tør.....Yosé tør

(Husk at gemme din billet

Yosé / Ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-03-04 12:14

I turde åbenbart ikke prøve den med at sende et indlæg på samme tid, det må vi konstatere.
Hvad vi heraf kan udlede, det kan I/du selv gætte dig/jer til.
Og en lille bøvs "tøsedrenge".

Med Højagtelse
ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-03-04 12:20

Jamen jeg ælsker skam osse dig José*KYS* Hva' bliver det til med den kyssesmiley?? Skingur!!!!

>ellebye
Tjek andre tråde. Der er masse af steder, hvor Ram og jeg kommer med indlæg samtidigt Desuden er det ikke et gyldigt bevis, hvilket har været diskuteret før.
Nææ de herrer - hvis I ikke tror på, at jeg er Frida og Ram er Ram - så gør som jeg allerede har foreslået. Søg på vores mailadresser

Frida...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-03-04 12:23

Hejsa Ellebye

jamen så er der jo ingen tvivl

Til RamsesFridaflip og alle de andre profilnavne i har.

Nu gider jeg ikke at lege mere
”skal en smut i Bilka og købe ris”
Men mangler du nogle at lege med,så giv endelig en tilbagemelding
Så vil jeg da lige ringe til gutterne på AMAR dem du ved,de elsker nemlig at lege.

Brian

PS-Nu har jeg jo aldrig fået Ramses Emailadresse,så en søgning på denne måde kan næppe lade sig gøre
Men der er heldigvis en anden snedig måde at gøre det på.

JA da bare se at få lukket spørgsmålet i en fart,inden der er alt for mange der finder ud af,at i er en og samme person,der er nemlig IKK mage der gide at ofre 50 point for at komme ind og læse et spørgsmål fra Ramses

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-03-04 12:31

Øhh lige inden du smutter Brian - så ved du jo godt hvem Ramses er. Tror du ikke du kan søge på hans navn??

Nej din åndsbolle - grunden til du ikke gider lege mere, er fordi du igenigen er til grin med dine latterlige beviser

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-03-04 12:32

>Brian
Når de/den ikke en gang vil gå med på den ide, som rent praktisk er ret let at udføre, ja så er konklusionen jo ret entydig.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-03-04 12:35

Jamen fridaflip, giv mig blot eet link hvor jeres tidsgruppe er den samme.

ellebye

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-03-04 12:43

>Lillebrian35 mv.

Da I ikke er helt så snedige som I selv synes, så skal jeg da gerne vær behjælpelig med min mail adresse. Godt nok har Briangeniet tidligere fundet min postadresse, så det skulle for normalt begavede ikke være så skide svært at søge på TDC og finde mailadresse - Men det kan I altså ikke finde ud af, så værs'go

Men undlad venligst spam, da I øjeblikkelig vil blive blokeret

kram@oncable.dk

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-03-04 12:46

Her kan du oprette nye optagelser i mailkataloget eller rette i eksisterende.
Alle optagelser i mailkataloget har en "ejer" (bruger-id), som er den person, der har oprettet optagelsen. For en nemheds skyld er "ejerens" bruger-id vedkommendes mailadresse med et tilhørende password.
NB: Hvis du har behov for at skifte mellem forskellige bruger-id'er, så genstart din browser, vælg "Opret/Ret optagelser" på ny og log ind med et andet bruger-id

Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-03-04 12:46

>Ævlebævleby

Kig her din idiot: http://www.kandu.dk/dk/spg/32349#314933

Kl. 22.47

Ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-03-04 12:47

Jamen skægt nok er frida's mailadresse næsten ens (frida@oncable.dk)

Sikke et sammentræf.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-03-04 12:47

Jamen skægt nok er frida's mailadresse næsten ens (frida@oncable.dk)

Sikke et sammentræf.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-03-04 12:49

>Ævlebælleby

Ja det er da underligt - Der er sikkert kun 3 - 4 stk. der har KabelTV og dermed adgang til TDC's mailsystem KANONIDIOT

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-03-04 12:49

Nåå Ram kom mig i forekøbet. Hans mailadresse er vel bedre som bevis, men når nu ellebye så gerne vil se indlæg sendt samtidigt - så her ællebællebye - du må selv gøre dig den ulejlighed, at finde indlæggene, men jeg lover dig at de er der*GG*

http://www.kandu.dk/dk/spg/35061

Frida...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-03-04 12:50

OT: betyder idiosynkrasi forresten ikke noget med allergi????

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-03-04 12:50

Kære Ram (læg mærke til at jeg ikke bruger ordet idiot), stik mig lige 50 for at se linket eller kopier det ind her. Venligst

ellebye

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-03-04 12:52

*lol*

Sæføli er ramses og frida den samme! Har I aldrig set ramses gå tur med sin skamklippede yorkshire terrier?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-03-04 12:52

.. eller set frida når hun IGEN har forsøgt at barbere sit ansigt!!!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-04 12:53

ellebye -> Hva' sku' det bevise? 2 computere og så ellers bare forsøge at ramme.... dutter ikke !

Tvivlerbanden -> Jeg kender i det mindste fridaflip's rigtige navn

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-03-04 12:56

Den der med at logge på og sende indenfor samme minut
DEN ER SKU ALT FOR TYND

Med to vinduer åbne på engang-en med Frida og en med rams navn
så skriver man et indlæg i dem begge og klikker på send
ja så dukker de begge op inden for samme minut.
så den holder IKK en meter

Brian

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-03-04 12:57

ævbæv det gør jeg også!!! Den nysgerrige lille rad kunne nemlig ikke afstå fra at sende mig en mail om hvor misundelig hun er over at min gravhund går til svømning!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-03-04 12:57

>Skingur.

Jo. Idiosynkrasi = -en, -er (gr. i- + synkrasia, synkrasis sammenblanding) overfølsomhed over for visse stoffer;
overf.: modbydelighed over for ngt

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-04 13:05

Idiosyn|kra'si -en/er; stærk modvilje eller afsky over for noget eller for en person; overfølsomhed over for visse stoffer; ~'kratisk

</KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-03-04 13:07

Kors hvor morsomt*LOL* Brian for hulen - giv dog op jeg troede sgu at både dig og ellebye havde lidt mere mellem ørene.

Den med trusser til en kanariefugl - hihi - er det noget du er blevet drillet meget med???

Hverken Molo eller Skingur kender mit rigtige navn. Ram gør, men jeg er sikker på, at han kan holde tæt*GG*

Jeg ved godt, at den ikke holder en meter med indlæg sendt samtidigt, men når nu ellebye så gerne vil dyrke det - så se her ællebællebye

Citat
Fra : fridaflip Dato : 04-11-03 22:55

Nå mon ikke det er ved at være sengetid?
Jeg skal lige nå forbi en tråd for at se om Teil har løst mysteriet om nogle sexede golfbolde.

Sov godt
Frida

Citat
Fra : ram2 Dato : 04-11-03 22:55

Det blir sgu ikke i aften - er på vej i køjen nu, og selv om han kan være rar, så skal jeg altså ikke sove i ske med Rellom.

Go nat
Ram

Citat
Fra : ram2 Dato : 04-11-03 22:59

>Frida.

Så du det - vi kom samtidig

Ram

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-03-04 13:08

æu!!! *LOL*

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-03-04 13:14

Lige børn leger bedst

Og jeg gider IKK at lege med nogle der snyder.

Give op nej da.

Skam dig.

Brian.
PS-her kommer ikke flere indlæg fra mig her,da jeg er for nærrig til at ofre 50 point,men meget glad for at i er afsløret.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-04 13:15

fridaflip -> Så si'r vi det

ram2 -> Værs'go' ...her er 50 p. for underholdningen

</MOLO>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-03-04 13:16

Om ikke andet må man glæde sig over, at ellebye ikke arbejder som dommer.
For så havde justitsmord sikkert været reglen - og ikke undtagelsen.
Men hvad han mener om folk her, kan man jo være komplet ligeglad med.

Bortset fra det er jeg enig i, at Ram2 er en stor idiot.
Men Frida er der da ingenting i vejen med - ikke ret meget i hvert fald.

Kommentar
Fra : Yose

Dato : 16-03-04 13:24

>Rellom

Tak for opmærksomheden Rellom - det er altid en cadeau, når du overhovedet gider at sætte en karakteristik på en person, og idiot er såmænd ikke så ringe endda, når det kommer fra dig.

Og du har fuldstændig ret med hensyn til Frida.... Der er faktisk slet ikke noget i vejen med hende....Tvært imod - Believe me... jeg ved det

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-03-04 13:24

Fandens også
Min dag er ødelagt-kom til at klikke på KØB SVAR

en ren foræring til RamsesFridaFlipmed flere.
"Så bliver der sku ikke råd til de der ris fra bilka"

Vil da bare lige næsten tilslutte mig Relloms kommentar "Ram2 er en stor idiot"
Her vil jeg mene en kæmpestor idiot er mere RIGTIG

Brian

Kommentar
Fra : Yose

Dato : 16-03-04 13:32

Nååå...... Kære venner og de andre. Det har for det meste været sjovt og hyggeligt, og vores landsbytoser har fået lov til at fremvise deres tåbeligheder specielt dem der IKKE gider Smalltalk

Smutter nu herfra. Skal brygge et spørgsmål sammen til smalltalk, så Skingur kan få de lovede 500 point - det skal jo ikke være snyd...... vel???

Ram / Yosé m.fl.

PS
>Briani....... Sølle bette mand(sling) Indse dog når du har tabt, og giv så den undskyldning (igen)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-04 13:35

I virkeligheden er det måske mig ... ???

</FLIP>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-04 13:37

Nåeh nej... jeg bryder mig jo ikke om H-dyr

</FLOP>

Kommentar
Fra : Yose

Dato : 16-03-04 13:42

>Molo

Fli Pram......... Jeg kan bevise det!!!!!!!

Molo......Jeg låner lige den her til Briani m.fl.
http://chataholic2.homestead.com/files/Nananana.wav

Ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-03-04 13:59

Hvem siger jeg ER domsmand ?? >rellom ?

Citat
Om ikke andet må man glæde sig over, at ellebye ikke arbejder som dommer.
For så havde justitsmord sikkert været reglen - og ikke undtagelsen.
Men hvad han mener om folk her, kan man jo være komplet ligeglad med.

>Ævlebælleby<

Kommentar
Fra : Yose

Dato : 16-03-04 14:06

>Ævlebælle.

Prøv lige en gang til, eller få een til at læse det for dig og evt. forklare dig meningen - Jeg citerer lige Relloms kommentar:
[citat]
Om ikke andet må man glæde sig over, at ellebye ikke arbejder som dommer.
For så havde justitsmord sikkert været reglen - og ikke undtagelsen.
[/code]

Og igen... jeg gentager det tidligere råd du fik - Hold mund Ævlebævle, så er der ingen der bemærker din stupiditet.

Ram/Yosé

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-04 14:06
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-04 14:12

Ja... Solen er stået op. Jeg er helt vild frisk og har bare sådan lyst til at råbe

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-03-04 14:20

Hej Ellebye

Jeg kan da lige fortælle dig at da jeg var over for nylig for at besøge "Tossen" Ramses
kunne jeg desværre ikke træffe barnet hjemme,da han var indlagt på SCT Hans.
Fik dog en bette snak med en af hans naboer,som kunne fortælle at han var gået helt ned med flaget
"det kan deværre ske for os alle" efter at have modtaget disse email.

BESKED FRA: www.dating.dk.... Din profil har stadig ikke givet resultat... Skal vi prøve at fjerne dit billede?

Og denne her fra Station 13

Du er blevet fanget i en fotofælde med 90 km. I timen, i BYEN, men du slipper for videre tiltale, da vi mener du er rigeligt straffet med dit udseende.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-03-04 14:23

Ram2

"Og igen... jeg gentager det tidligere råd du fik - Hold mund Ævlebævle, så er der ingen der bemærker din stupiditet."

Stammer du ?

>Ævlebælle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-04 14:24

Orv ram2. Jeg var ikke klar over du kunne cykle så stærkt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-03-04 14:29

>Brian

Hvor det dog irriterer ram, at han ikke få mig ophidset eller fremkomme med diverse floskler som ham selv.

Jeg tror han han gik ud af skolen med 1. klasses eksamen, vel at mærke efter 10 år.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-03-04 14:29

*GGGG* Ellebye - du er og blir' en sjov fætter
Prøv at scrolle op til Dato : 16-03-04 10:05 og læs hvad jeg har indrammet. Sig mig kan du ikke læse?

Jeg kan selvfølgelig ikke vide om det er een af grundene til, at Rellom mener det er godt du ikke er dommer, men jeg har dog en anelse*SS*

>Rellom
seriøst...hvis altså du kigger med Jeg har brug for en sang - har du for travlt eller hvordan ser det ud??

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-03-04 14:35

>Frida *LOL*, *GGGG*, *SS* osv. det går nok over. Eller er det hundesprog?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-04 14:47

fridaflip -> Rellom er en fin fyr. Hvis du kommer til lommen er jeg sikker på, han kan diske op med et par versefødder.

I modsat fald kan jeg da sagtens bixe noget bavl sammen til dig

..men det er altså ikke sikkert det kommer til at passe med melodien, da jeg ikke har en tone skabt i livet

</PROFESSOR VRØVL>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-03-04 14:48

IKK noget at sige til du så tit er forkølet når du sidder ved computeren
med alle de vinduer som du har åbnet for bette RamseFrida.

Forstod du den.

Mvh
Sporhunden
Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-04 14:52

<AAA>

Altså; selvom jeg er på vandvognen MÅ jeg lige ha' en FF. (Den første i denne måned!) Jeg tørster !!!

</ABSOLUT ALKOHOLISK AKADEMIKER>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-04 14:59

briani -> Følger du slet ikke med ?

Citat
Undgå kulde. Det diskuteres stadig, hvorvidt kulde direkte kan udløse forkølelse eller ej.

..fra : http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/forkoelelse.htm

..og : http://www.dourun.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=7269

</HR. NÆSVIS>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-03-04 15:19

Aijjj Brian - kom nu. Var der ikke noget med, at Ramse og Frida skulle afsløres.
Er efterforskningen allerede gået i stå?

Vittighederne fra station 13 og Dating.dk har måske fået dig til at glemme, hvad du havde gang i inden da hmm...det tegner ikke godt Brian - det minder lidt ligesom sidste gang ikk?? nær ved og næsten - logge på om morgenen osv

Frida...

NB: Og hvem af jer er det så, som lige har købt mit sp. om Lady Stardust?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-03-04 17:48

Afsløres
Hvad mener du?
Forstår du heller ikke dansk,for hvis du gør,så syntes jeg lige du skal gennemlæse denne lange tråd igen
så kan du selv finde afsløringen.

Du skal måske have det hele skåret ud i pap?

Typisk for visse mennesker,lige så snart de er blevet afsløret,ja så forsøger de på at krype udenom,med alskens forklaringer-du må dæleme være meget meget

Lige nu.

Brian

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-03-04 18:53

Jeg vil lige bidrage med et lille testforsøg:
To comp på samme netværk med samme IP
Begge logget ind på Kandu med hver sit brugernavn.
Jeg trykker på send indlæg på samme tid fra begge comp.
Eyvind/Emesen.
PS. Det kostede lige 2 x 50 p

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-03-04 18:54

Jeg vil lige bidrage med et lille testforsøg.
To comp på samme netværk med samme IP
Begge er logget ind på Kandu med hver sit brugernavn.
Jeg trykker på send indlæg på samme tid fra begge comp.
Emesen/Eyvind.
PS. Det kostede lige 2 x 50 p

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-03-04 18:58

Øv den gamle compaq var hurtigst.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-03-04 18:58

Ohøj den gamle Compaq var hurtigst.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-03-04 19:07

Men det er nu bevist, at det kan lade sig gøre hvis der ikke sendes på kanten af minnut-skiftet. Så ved hjælp af to comp på samme IP kan der sendes indlæg på samme tid........................nemlig.
Morsom lille test - ikke.
Eyvind.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-03-04 20:43

>Brian

Citat
PS-Nu har jeg jo aldrig fået Ramses Emailadresse,så en søgning på denne måde kan næppe lade sig gøre
Men der er heldigvis en anden snedig måde at gøre det på.

Nu har du begge emailadresser - og hvorfor bruger du ikke bare den snedige måde du her fortæller om. Brian du er til grin igen. Det er faktisk lige før man får ondt af dig.

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-03-04 20:46

Jo Ems det er sjov lille test - men Brian kan jo bare gøre som han har fået besked på. Længere er den ikke...

Frida...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-03-04 22:00

Nu har jeg jo også igennem oncable,op til flere emailadresser liggende
med forskellige adresser
Søger man bare på en af disse-Ja så bor jeg på Bornholm.
Så den der med jeres emailadresser kan du stoppe op et vis sted

Så hvem der er til grin,TJA jeg er ikke i tvivl.

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-03-04 21:50

Ja man må da sige, at hvis man kender EN SNEDIG MÅDE
og ikke "gider" foretage sig de nødvendige manøvre -
så er man heller ikke interesseret i at få de skyldige DØMT

Frida...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-03-04 21:57

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-03-04 01:08

>Brian35

[citat]
Så hvem der er til grin,TJA jeg er ikke i tvivl.
[/code]

Nej du har stor tiltro til dine egne åndsevner, men glem det lille briani, de rækker ikke til denne legen Sherlock Holmes. Du er simpelt hen for dårligt begavet, og det kan man jo ikke rigtig bebrejde dig.

Desværre er du jo ikke til at hjælpe, da det vil kræve at du får en eller anden form for selvindsigt, hvilket du på grund af din manglende begavelse aldrig vil få. Så den onde ring er sluttet lille briani35 - Bad luck - og de 35 holder........

Men et godt råd skal du da ha' med på vejen: "Hold en lavere profil, så er der ingen der umiddelbart bemærker din stupiditet".

Det er dog rigtigt, at Frida og jeg har meget tilfælles, men ikke noget du har kendskab til - Bare lige så du ved det.......

Så gab du bare videre..... du er til grin......

Ram / Yosé

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-03-04 01:17

Jeg har faktisk lige sendt Briani en mail med mit navn adresse og telefonnummer - og bedt ham om fremover ikke at blande mig ind i hans åbenbare had til dig.....

Sov godt Ram*kyssesmiley*

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-03-04 07:55

>Frida

God morgen Frida *kyssesmiley*

Det er sødt af dig at hjælpe ham, men tror du han kan finde ud af det alligevel??

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-03-04 09:17

Og hvis du forlader Kandu
TJA så er der ingen og jeg gentager ingen der med garanti vil savne dig.
Du er så dum så dum.

Hils hende hjemmehjælperen der kommer for at sørge for du kommer i bad,så du ikke for klager over lugten i ejendommen,fra de andre beboere.
Og husk også lige at tage dine depri piller

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-03-04 11:04

Brian du er simpelthen for latterlig. Har du virkelig ikke andet "i ærmet"
Og husk nu lige at fortælle du har taget fejl IGEN. Du ved den mail du sendte mig for ikke ret lang tid siden *SS* eller skal vi bare kopiere den ind her?

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-03-04 19:41

Nå Brian - du blev så stille.

Her er et lille uddrag af din mail til mig. Jeg synes faktisk, at det er passende du her gør opmærksom på, at du igen tog fejl.

Citat
Men jeg er da villig til at begrave stridsøksen,men det kræver jo at vi alle
”tre” gør det.

Hilsen
Brian

Tre skriver du Tjae det må jo betyde, at du igen betragter Ram og Fridaflip som værende to personer ik??

Frida...