/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
jsp
Fra : thomas3650
Vist : 638 gange
50 point
Dato : 01-05-02 11:30

hej er der nogle der ved en hjemmeside hvor jeg kan læse om jsp gerne en tuturial

Kommentar
Fra : thomas3650

Dato : 02-05-02 20:32

ja det er ok men er der noget helt generalt på dansk

Kommentar
Fra : dimmerdk

Dato : 03-05-02 09:47

Jeg er ked af at skulle sige/skrive det, men vil du noget med andet end programmering i "Comal" så bør du nok lære noget godt teknisk engelsk og det kan kun gå for langsomt.

Kommentar
Fra : thomas3650

Dato : 05-05-02 16:21

jo det ved jeg men der er bare någet helt basalt det må der da være på dansk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-05-02 20:21

> hej er der nogle der ved en hjemmeside hvor jeg kan læse om jsp gerne en
> tuturial

Ja da. Vi kender vist alle www.java.sun.com
Der finder du den under Docs & Training --> Tutorials.

The_MaXx

Kommentar
Fra : thomas3650

Dato : 17-07-02 23:30

bare noget helt generalt på dansk så jeg kan finde ud a om det er noget for mig

Accepteret svar
Fra : Mimer

Modtaget 50 point
Dato : 18-07-02 10:03

Jeg har søgt nettet tyndt, og har ikke kunnet finde nogen sider på dansk om JSP, og desværre har IDG endnu ikke lavet en folder om emnet. Du bliver desværre nok nødt til at finde ordbogen frem og kaste dig over de engelske sider ;-(

Mht. de engelske sider kan jeg kun støtte The_MaXx i hans foreslag om tutorials hos http://java.sun.com, det er klart de bedste jeg har set...

Hygge og held og lykke med det... Har du erfarring med de omkringliggende teknologier (Java og Html), er det slet ikke så slemt at gå til...

Hygge
/Dennis