/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Ministerliste
Fra : paparazzi
Vist : 550 gange
50 point
Dato : 13-03-04 22:42

Jeg har væddet med en veninde om hvem der kan flest navne på ministre i folketinget - og nu må jeg have hjælp, for jeg tror hun kan flere end mig...
Der må være en liste et sted med navnene på fjolserne der bestemmer Men hvor?

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 60 point
Dato : 13-03-04 22:46

Måske vil dette hjælpe?
http://ny.politikonline.dk/partierny.php

Mordex.

Godkendelse af svar
Fra : paparazzi

Dato : 13-03-04 22:51

Tak for svaret Mordex. Men kun een stjerne for du linkede ikke helt præcist - men godt nok...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 22:52
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 22:52

Øv hvor er du hurtig

Kommentar
Fra : paparazzi

Dato : 13-03-04 22:54

ja - vi sidder jo lige om et væddemål... men er det egentlig lidt uhøfligt at godkende så hurtigt?

Kommentar
Fra : paparazzi

Dato : 13-03-04 22:55

ups - det skulle have været en - der kan du bare så hvor nybegynder jeg er...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 13-03-04 22:58

>>Sune
Det kan godt være din liste er bedre, men du har sgu point nok. Jeg er ikke engang på top 50 endnu.....

Mordex.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 23:06

Det ok Mordex Jeg skal lære dig hurtigsøgning en dag

Kommentar
Fra : technic

Dato : 13-03-04 23:18

Det er ikke viden der plager

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 13-03-04 23:20

Hurtigsøgning???????
Jeg troede det var viden Sune *GG*

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 23:48

Det er en blanding men det vil du nok lære en dag Mordex

Og dig teknix skal du ikke iseng i stedet for at blande dig du kommer jo ikke med noget fornuftigt såe Farveller

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-03-04 00:06

Ok. Sune.
Jeg glæder mig til at lære noget nyt....

Ha´ en god aften.

Mordex.