/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
halvbror søges
Fra : lonestorm
Vist : 642 gange
20 point
Dato : 13-03-04 17:12

Jeg har en halvbror som er født 1/12-67 på Frederikshavn eller Hjørring Sygehus og bortadopteret 1/7-68, måske til Fyn. Vi har samme far og han hedder Svend Jørgen

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 30 point
Dato : 13-03-04 17:13
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-03-04 17:27

Og søge efter ham på denne side.
http://www.gamle-venner.dk/

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 13-03-04 17:39

Teil: Privatdetektiverne, som du henviser til, har desværre for øjeblikket lukket for nye sager p.g.a. lang venteliste.
Jeg har selv lige været inde på siden henvist herfra (måske af dig).

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-03-04 17:44

frieda og lonestorm
trist at privatdetektiverne ikke kan tage mere arbejde,
men jeg tror de søger frivillige hjælpere.
Måske noget for kandu brugere.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-03-04 17:52

Civilretsdirektoratet har en del oplysninger som kan hjælpe dig.
http://www.civildir.dk/

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 13-03-04 18:03

Har allerede meldt mig

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-03-04 18:05

Jøsses frieda, er det min skyld.
Men du får måske opgaven at hjælpe lonestorm.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 13-03-04 18:09

Næ, jeg gik ind i min historik og så, at det rent faktisk er en, der hedder Senta.
Så du er helt uden skyld Teil

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 13-03-04 18:21

>Lonestorm<
Så fremt jeg ved så gør du sådan: Du kender sikkert din fars efternavn og dermed også hans person nummer med disse infomationer gå du på folkeregistret med, og spørger efter om de kan hjælpe dig. Det kan være at der ligger en klausul om det ikke må oplyses, men med din fars personnummer fortæller folkeregisteret hvem han er far til, hvis han har erkendt sit faderskab eller blevet dømt til det.. Du skal regne med at det koster et mindre beløb sandsynligvis en 50´er

VH Tempra

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 13-03-04 20:15

slemmert ønsker dig god vind!! jeg har selv fået at vide at jeg har en halvbroder i Tønder men har meget få oplysninger!!!... men hvad nu hvis der ikke er erkendt faderskab som tempra skriver.... eller hvis moderen ikke har villet oplyse faderens identitet, med hensyn til kirkebøgerne skal der såvidt vides gå 50 år inden du kan udforske dem..... så er der sporløs...samt endelig hvis du finder ud af hvor din far kommer kan du især hvis det er en lille by dykke ned i miljøet ...

Kommentar
Fra : lonestorm

Dato : 14-03-04 16:38

Til alle der har reageret.
Tak for jeres indlæg. Jeg har også prøvet privatdetektiverne.dk men jeg vil nu prøve Civilretsdirektoratet. Jeg håber at det lykkedes.

Godkendelse af svar
Fra : lonestorm

Dato : 14-03-04 16:40

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 07-09-04 20:40

Du kan også kontakte "stamtræet" en forening på Frederiksberg, de er gode til adoptionssager.
Held og Lykke

Kommentar
Fra : lonestorm

Dato : 09-09-04 08:43

Kære alle.
Tak for hjælpen, men jeg har faktisk fundet ham via CivilRetsDirektoratet. Jeg har også mødt ham og det var en succes, så vi holder forbindelsen.
Kærlig hilsen Lone