/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Trojan Horse
Fra : granslam
Vist : 391 gange
100 point
Dato : 11-03-04 16:27

hej min norton har lige poppet op med denne medelse om jeg har Trojan Horse på min pc jeg kikkede lige på norton`s hjemmeside hvor der er en lang ENGELSK forkalring om hvoan man fjerner den men jeg er ikke sk... god til engelsk så mit spørgsmål er nu findes der ikke et program der kan fjerne den ??
mvh Granslam

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-03-04 16:29

Jo sikkert. Har du ikke et link til siden, eller navnet på den Trojan?

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 110 point
Dato : 11-03-04 16:30

Hent trojanhunter her og tag et scan med den: http://www.arlet.dk/faeettrojan.htm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-04 16:31

Kan Norton ikke selv fjerne den?

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 11-03-04 17:13
Kommentar
Fra : arlet

Dato : 11-03-04 17:17

Slå din systemgendannelse fra først og tag et scan med thojanhunter eller panda http://www.arlet.dk/faeetvirus.htm

Så skal du nok komme af med den

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-03-04 17:20

Ja det vil jeg osse anbefale! Problemet her er at Norton bare siger det er en trojan ikke hvilken trojan det er! Står der noget om hvor Norton har fundet den trojan granslam?

Godkendelse af svar
Fra : granslam

Dato : 11-03-04 17:53

Tak for svaret arlet.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 11-03-04 17:54

æv jeg havde lige svrevet en fristil

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 11-03-04 17:58

jeg prøver igen det var et program som hedder keykopy som jeg har haft liggende i snart 2år som jeg havde brugt på en af mine andre computere men først nu fandt norton den mærkeligt da jeg opdaterer norton dagligt
men tak for hjælpen alle sammen det var dejlig med hurtig respons
mvh Granslam

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 11-03-04 20:11

Velbekommen