/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Finn Andersen
Fra : annali
Vist : 1128 gange
30 point
Dato : 10-03-04 20:28

Har købt en tegning af Finn Andersen sign. fra 42 som forestiller en nøgen kvinde tegnet med dæmpet rød streg.

Er der nogen der ved noget om denne tegning???

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 40 point
Dato : 10-03-04 20:32

Kan ikke finde ham i Weilbachs kunstnerleksikon.
http://www.kid.dk/Root.asp

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-03-04 20:39
Kommentar
Fra : annali

Dato : 10-03-04 20:48

hej teil

Nej, jeg kan godt se han ikke findes, men han blev føt 8 maj 1909 og døde 31 dec. 1987

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 10-03-04 20:51

Hej

Til gengæld kan du finde ham på http://web.artprice.com/, hvor du kan såge på Andersen, Finn og få 3 hits, den første må være den rigtige, de andre 2 er født for sent.

Hvis du vil betale lidt penge for det, kan du få flere oplysninger, men alene det at han er der viser han er en kunstner, hvis værker sælges på auktioner.

Men check også her på Kandu, der har før været spørgsmål om FA

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 10-03-04 20:52

Hej Annali - der har tidligere været spurgt på dette billede, og jeg er sikker på at FInn Andersens barnebarn Mads Andersen kan hjælpe dig - prøv han email m-n@os.dk
mvh
krakgt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-03-04 20:52
Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 10-03-04 20:53

Hei igen

Vi har lige overlappet på systemet, ham jeg henviser til er født1909 og død 1987, så det er rette mand

Kommentar
Fra : annali

Dato : 10-03-04 21:04

Nøjjjj !!!! en masse svar Tak for det.

Den tegning jeg har, er jeg ikke interesseret i at sælge, da jeg syntes den er så smuk. Den er sign. Finn An 42

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-03-04 21:05

Synd vi ikke kan se verket her på kandu.

Godkendelse af svar
Fra : annali

Dato : 10-03-04 21:05

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-03-04 21:06

Velbekomme.

Kommentar
Fra : annali

Dato : 10-03-04 21:08

teil... Jeg har et digitalbilled på min pc, og sender det gerne til dig

Kommentar
Fra : annali

Dato : 10-03-04 21:14

Til vagnr.

Tak for dit svar.... Jeg har som du så rigtigt siger stillet spørgsmålet før, og sendt en mail til F.A,´s barnebarn, men har ikke fået svar

Kommentar
Fra : annali

Dato : 10-03-04 21:16

Til krakgt.
Ups !, den øverste var til dig, men takker selvfølgelig også vagnr

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-03-04 21:21

annali
Tak jeg vil meget gerne se tegningen.
Min e-mail: onkelanton@sol.dk
M.v.h.