/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
God bedrings kort
Fra : Mallie
Vist : 3974 gange
50 point
Dato : 10-03-04 13:07

Hej,

Ifbm. mit arbejde skal jeg forfatte et "god bedringskort" til en ung kollega som desværre har fået konstateret lymfekræft.
Hvad skriver man på sådan et kort. Det er jo ikke sikkert at han kommer tilbage

Lidt et dumt spørgsmål, men jeg er bare ikke god til sådan noget...

/Mallie

Accepteret svar
Fra : tempra

Modtaget 35 point
Dato : 10-03-04 13:14

Hej !!! Du har ikke vundet i lotteriet, det er bare ikke let. Hvis det var mig ville jeg gøre det så oprigtigt og følelsesmæssigt personligt som jeg kunne. Noget i retning af: alle dine kolegaer ønsker dig rigtig god bedring... osv og så kommer det væsentlige nemlig at at alle medarbejdere skriver personligt under Høj som lav

VH Preben

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 12-03-04 10:14

Måske kan dette give dig en god idé...

http://www.vanillaart.com/

Mvh. Cooper