/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor finder jeg samlerne????
Fra : copycatDK
Vist : 526 gange
100 point
Dato : 07-03-04 23:16

Jeg har været ude og rode i nogle gamle ting og fundet følgende frem.

Rigtig MEGET Fleischmann, 2stk lokomotiver, en hel del vogne, massere af spor/skiftespor kontakter, deko matriel huse/bygninger signallys plus meget mer. (Meget er i org. æsker og aldrig åbnet)

1stk. Tekno mercedes benz L322 Gul Kosangas lastbil med flasker som ny i org æske.
1stk. DKW 1000 blikbil som ny i æske

Alt dette er fra midt i 50erne til starten af 60erne.

Nu kommer spørgsmålet. Hvor kan jeg få vuderet/solgt alt dette henne?? Jeg kender ikke selv ret meget til noget af det!
Jeg bor på fyn. så hvis der er nogen som kender nogen så skriv endelig til mig..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 23:19

"BETO" Sdr. Boulevard Odense

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 23:22

Bortset fra det er originale ting fra 50erne rigtige samlerobjekter.

Så en auktionsside vil nok være bedste løsning.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 07-03-04 23:24

vurdering kan fåes her: http://www.antikbrevkassen.dk/katindex.asp?kukat=8

Her http://www.frederiksbergauktionshus.dk/next.html er der auktion af gammelt legetøj d. 20 marts

Men ellers er der her http://soeg.jubii.dk/resultater/?query=antikvitet+leget%F8j&cat=jubii&x=21&y=11 5 hjemmesider/forretninger som har antikvitet og legetøj som et af de søgeord de gerne vil findes under

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-03-04 23:26

Du kan evt. prøve www.antikbrevkassen.dk der vurderer de alt. Hvor lang ekspeditionstiden er, ved jeg ikke.

mvh ans

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 07-03-04 23:27

model+jernbane+køb+salg prøv at skrive sådan hos ´google´ det giver da nogle muligheder
mvh. halvdum

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-03-04 23:28

Uffe29
Det var ikke for at gentage dig. Så først dit link, da mit eget var kommet på siden.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-03-04 23:38

www.antikbrevkassen.dk er fra 8 dage til et år om at gøre noget - De er meget ustabile, ved jeg af personlig erfaring.

Ram

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 08-03-04 00:01

Hej

Prøv at kigge efter og sammenligne priser m.m. i Den Blå Avis ( http://www.dba.dk/ ) og lignende steder og sæt evt. til salg via en auktion i QXL ( http://www.qxl.dk )

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : binky

Dato : 24-03-04 19:12

Du bør gå til et auktionshus, især fordi du har noget, der ikke er pakket ud, for du kan nemt blive tørret godt og grundigt. Auktionshusene, som du kan finde adresser på på nettet, giver en reel vurdering. Det kan godt være ret værdifuldt, det, du har fundet, og har du ikke forstand på det, vil kræmmerne hurtigt opdage det. Derfor mit råd, gå til et auktionshus, få en vurdering og sælg efter det. Så har du lidt at rette dig efter.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 24-03-04 19:13

Jeg glemte at skrive, at hvis du ser dig for, kan du nok få financieret en togbillet flere gange.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 24-03-04 20:19

copycatDK

Du kan jo prøve her http://www.lauritz.com/list/2.asp?ItemGroupID=54

De har også en afdeling i Odense

mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : copycatDK

Dato : 19-04-04 11:04

Tak for svaret ans. De var meget interesseret