/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Incredimail
Fra : Nuserpigen
Vist : 1194 gange
400 point
Dato : 06-03-04 21:52

Hejsa
Jeg har fået ny harddisk og installeret windows xp...
Jeg har koblet den gamle harddisk på....
Min problem er: Hvordan får jeg alt mit data fra den gamle incredimail ind på den nye...?
Jeg har prøvet Data And Settings Transfer, men når jeg kommer ind og trykker på mappen incredimail ( under den gamle harddisk), er der pludselig ingenting derinde...

Håber der er nogen der kan hjælpe

På Forhånd tak

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 06-03-04 21:53

prøv a gå
der inde uden incredimail altså ind i mappen hvor alt data er gemt på den gamle

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 06-03-04 21:55

Der har jeg været inde... der er det hele.... men hvordan får jeg det overført til den nye ?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 06-03-04 21:59

bare smid det fra den gamle mappe ind i den nye så burgte det virke (koier i første omgang)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 22:13

Alle dine underbiblioteker kan du flytte over i den nye. Hvis der er nogle der bagefter ikke kan ga
enkendes af programmet er du nødt til at trykke på alle de røde konvelutter så de bliver installeret
Men alt hvad du har downloadet kan du da bare hente igen.
Du skal kun flytte det du sel har lavet.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-03-04 22:13
Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 22:18

Læg disse biblioteker under Data
Animation
Ecard
Letter
Notifier
Skin
Sound
De eksisterer alle i forvejen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 22:33

Den aller nemmeste løsning vil være at flytte hele dit Incredimailbibliotek med underbiblioteker over på den nye harddisk.
Derefter installerer du Incredimail igen så den overskriver det du lige har flyttet.
Nu vil den beholde alt det gamle sammen med det nye.

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 06-03-04 22:36

Jeg kan ville jo spare noget tid, ved ikke og skulle og sidde og trykke på alle mapperne.... men jeg kan ikke kopiere dem alle på en gang til incredimail...
Skal jeg lave nye biblioteker med samme navn ind under data ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 22:40

Hvorfor kan du ikke kopiere hele biblioteket.?

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 06-03-04 23:06

refi....
Har prøvet det som du skrev.... det hjalp ikke....men når jeg går ind under programmer på den nye harddisk, er alt dataen derinde under incredimail.... men ikke i selve programmet.....
Jeg kan ikke kopiere hele biblioteket ind i selve programmet.... ved ikke hvorfor....
Er nød til og sidde og trykke på alle mapper.... det er ret trælst.... for der er meget data....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 23:18

Ja men det er da en løsning.
Du behøver jo ikke tage alle på en gang.
Men jeg forstår ikke hvorfor du ikke kan kopiere det hele.
Så spurgte du om du skulle lave de andre biblioteker - Det burde ikke være nødvændig de er der da allerede hvis du har installeret incredimail på den nye harddisk.
Du skulle heller ikke kopiere programmet - kun underbiblioteker.
Men og dobbeltklikke på alle de røde slipper du nok ikke for - eller kan programmet ikke finde dem.

Incredimail er i øvrigt et SUPER program - bruger det selv.

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 06-03-04 23:29

Kom lige i tanke om.... Jeg har sku da en harddisk mere....
Jeg kan vel bare tage den nye ud.... og så ligger incredimail på den gamle (selve programmet)....og så kan jeg vel bare gå ind under (på den gamle) Data And Settings Transfer og så Transfer To New Computer og gemme det på den tredje harddisk... og så overføre det til den nye.....
Tror du det virker?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 23:35

Jeg er ikke helt med.

Jeg troede at du havde den nye og den gamle harddisk på samme maskine.

Er problemet at du ikke har Incredimailprogrammet?

Det kan du da bare hente påny.

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 06-03-04 23:43

Der er windows på begge harddiske.... og for at jeg kan køre windows på den gamle, bliver jeg nød til og tage den nye ud....
Jeg har 3 harddiske koblet til nu.....
I incredimail programmet kan man gå ind og gemme data, hvis man skal formatere sin pc.... og den data vil jeg så gemme på den tredje harddisk....
Det gjorde jeg ikke inden jeg skiftede harddisk....
og så kan jeg hente den gemte data fra den tredje harddisk og putte ind i det nye incredimail....
Håber du forstår hvad jeg mener....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 400 point
Dato : 06-03-04 23:50

Jo nu forstår jeg.
Men så forstår jeg ikke at du sagde biblioteket var tomt.
Nå lad det være.
Det første du skal gøre er at fjerne dine nøgler fra incredimail (der hvor den nu ligger)
Hvis ikke det er en registreret version er det ligemeget (så er det nemmere at hente en ny)
Derefter flytter du i Data og..... dine data til en anden harddisk og til en tredie hvis det nødvændigt.
Først til sidst sætter du dine nøgler ind igen.
Den guider dig hele vejen.
MEM MEN MEN Du slipper stadig ikke for at klikke på de røde kuverter - de bliver nemlig ikke flyttet.

Forstod du dette eller så spørg igen inden du flytter for meget rundt.

Godkendelse af svar
Fra : Nuserpigen

Dato : 07-03-04 00:53

refi
Så.... nu virker det endelig.....
Langt om længe....
Nu mangler jeg bare og tilføje alle de røde mapper......

Du skal have tusind tak for hjælpen

De bedste hilsner Nuserpigen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 01:01

Tillykke
Selv tak
Har du lavet eget godt brevpapir så sig lige til.
Det er et superprogram.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 01:02

I øvrigt kan du finde tonsvis på nettet.
Men det ved du vel allerede.

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 07-03-04 01:15

Takker
Ja man kan finde tonsvis af brevpapir på nettet....
Jeg har aldrig prøvet og lave brevpapir til incredimail.... har du ?

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 07-03-04 01:22

Forresten.... de der røde flag man kan lave ud for hver modtaget mail....
Ved du hvad de kan bruges til ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 01:31

Ja da
Det er superlet
Du skulle prøve at tilmelde dig denne gruppe.
Angel (angelica) der laver det er simpelthen super til Incredimail.
http://dk.groups.yahoo.com/group/animahome/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 01:32

Du kan se dette tips
http://www.kandu.dk/dk/tip/6171

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 07-03-04 01:34

Oki.....
Det må jeg ind og prøve så.....
Ved du hvad de røde flag skal bruges til?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 01:36

Hvilke røde flag?

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 07-03-04 02:00

De røde flag man kan lave ved hver mail (til højre)....
Har fundet ud af hvad de skal bruges til
Det er bare en slags "husker" man kan koble til....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 02:07

Nåå - Jeg var ikke klar over hvad du mente.
Har du ofret det det koster at få premiumversionen?
Så får du nemlig også Lettercreator og så kan du en hel masse andre ting også.
Skifte skins og notifier - sætte lyd på - og bruge forskellige notifier alt efter hvor mailene kommer fra, så man kan se om de er vigtige eller det bare er fra kandu

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 07-03-04 21:56

Oki hehe.....
Nej jeg har ikke premiumversionen, men det kunne da være at man skulle overveje det

Har fundet en måde, så man ikke skal sidde og trykke på de "røde" mapper....
Man markere bare nogle stykker af gangen ( ca. 10 styk) og så trykker man enter... så tilføjer den selv...
Smart ik?

Takker for snakken.....
Det er hyggeligt og møde venlige mennesker herinde på kandu

Qnuzer fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 22:22

Vi er da altid hyggelige over for hyggelige personer.

Jeg syntes helt klart du skulle ofre de ca. 300 kr den koster med Lettercreator.
Tips kan du finde i tusindvis på nettet (bare søg på incredimail).
Der kommer også næsten hver dag nye ting på deres hjemmeside.
Og nogle super gode/sjove notifier.
Til jul kan du lave alt til juleskærm og til påske til påskeskærn osv.

Overvej det - det er pengene værd. [hør]

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 07-03-04 23:23

Det lyder da skønt

Jeg var selv inde og kigge på tips i går....
Men jeg vil da klart overveje det... det kunne være en sjov og hyggelig ting

Lige et sidespring:
Du har vel ikke kendskab til lydkort?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 23:25

Har godt set dit spørgsmål - så vi ser lige hvad der sker.
Der er flere kompetente om budet.

Kommentar
Fra : Nuserpigen