/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
professionel hjemmeside
Fra : mohammed50
Vist : 514 gange
200 point
Dato : 04-03-04 21:56

Jeg skal lave en professionel hjemmeside til mit firma, det skal omhandle køb af varer.
Man skal både kunne kigge varene igennem, ligge flere varer i indkøbskurven, gå til kassen og kunne betale forud via dankort. Så kommer spørgsmålet, hvad er det bedste at lave sådan en hjemmeside i ?
hvor kan jeg finde mest muligt info om sådan type hjemmeside, lige fra start til slut ?
angående det med betaling over nettet, skal man have nogen form for accept af pbs til dette ? eller hvordan foregår det ?
hvis man skal betale for det, hvad vil det så ligge omkring ?
kan bruge allle slags svar der bare hjæper mig frem.
på forhånd tak

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 04-03-04 22:15

At få dan-kort betaling op at køre på dit site koster over 100.000 kr. (kan ikke huske det præcise tal, men tror det er ca en kvart million)

Og den side du gerne vil lave skal nok laves i enten php eller asp, jeg foretrækker personlig php

Kommentar
Fra : micjo

Dato : 04-03-04 22:16

Det er sådan set ikke svært at lave hjemmesiden. Den kan laves med MS frontpage, eller macromedia Dreamveawer. Men det er en stor mundfuld , for en begynder.
Angående dankort betaling, skal du indvolvere pbs, og godkendes af dem. Det koster også gebyre. Hvis du selv vil lave siden så start med at sælge dine vare på efterkrav(girokort), eller bankoverførsel(forudbetaling til bankkonto). det kan du lave selv uden ekstra omkostninger.
Vil du have dankortbetaling og indkøbskurv, skal du nok have en prof. , til at lave den for dig.

Mvh Micjo

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-03-04 22:20

Jeg syntes du skal kigge på denne.

http://www.wannafind.dk/produkter/betalingssystem.asp

Wannafind er et stabilt firma som jeg varmt kan anbefale http://www.wannafind.dk

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-03-04 22:21
Kommentar
Fra : Guild

Dato : 04-03-04 23:17

Her er et link til DynamicWeb:
http://www.dynamicweb.dk/
Ring trygt til dem, de kan garanteret svare på ALLE dine spørgsmål. Kigger du i referencelisten, taler navnene helt for sig selv.
/PG

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 04-03-04 23:35

Du kan bruge ewire. Det fungerer med flere betalingskort.
www.ewire.dk

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-03-04 06:24

En side som http://lowcost.dk/ er lavet i PHP og bruger databasen MYSql.
det hele er lavet med oscommerce-2.2ms2 som er open source(freeware)
http://www.oscommerce.com/ under download.
Alt dette kører kun hvis at du har server med php og mysql.
Det kan du få for en billig pris hos http://web10.dk ca. 350kr. for domæne og alt det første år.
Til betaling refi's fine ide med E-Wire og bankoverførsel (opret netbank)
Mvh. Natmaden.

Kommentar
Fra : mohammed50

Dato : 05-03-04 23:44

Det var rigtige gode indlæg allesammen, men jeg skal give point til en af jer :(( men hvordan gør jeg nu det ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-04 23:47

Du vælger den kommentar du syntes bedst om og klikker ude til højre "accepter som svar"

Godkendelse af svar
Fra : mohammed50

Dato : 06-03-04 14:31

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 15:21

selv tak