/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
webcam?
Fra : AndersTvede
Vist : 558 gange
50 point
Dato : 04-03-04 08:38

Hvorfor kan jeg ikke se når andre personer over webcam på mit internet? Mangler jeg et program evt.
Har hørt noget om noget javahalløj? er det rigtigt?

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 04-03-04 09:02

hvis du er på messenger skulle det kunne lade sig gøre derfra..
Går ud fra at du har installeret dit webcam..

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 04-03-04 09:07

Hvad er det for et pogram?? Messenger ??Gå i funktioner -guiden lyd og billed,hvis du kan se og høre dig selv er det de andres konfiguration der er gal!!Der skal ikke install særligt pogram på de
tjenester der tillader billed overførsel

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 04-03-04 11:53

Messenger er et slags chat program hvor at man kan skrive sammen med sine venner.
man kan så tilkoble microfon og webcam og på den måde se hinanden når at man snakker sammen.

Accepteret svar
Fra : sidal26

Modtaget 50 point
Dato : 04-03-04 13:12

Har selv haft lignende program, hvor jeg af min internetudbyder, fik at vide at jeg skulle have en dynamisk IP adresse, hvilket jeg fik. Og vupti! så virkede det.

Men som sagt aner jeg ikke, om det var en tilfældighed, eller det virkelig var den dynamiske IP adresse jeg fik, der hjalp

Godkendelse af svar
Fra : AndersTvede

Dato : 05-03-04 08:17

Tak for svaret sidal26.