/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Er det her rigtigt fra told og skat?
Fra : Naturterapi.dk
Vist : 723 gange
60 point
Dato : 03-03-04 21:35

Jeg har fået denne email, og den ser lidt suspekt ud.
Tror i den rigtig er fra told og skat?

Jeg har selvfølgelig ændret på konto nr. og navn et osv., men ellers er den som jeg fik den.

JENS ANDERSENS KLINIK (Grimt at det hele her også er med stort.)
V/BØRGE BØRGESEN
BORGE BØRGESEN
THORSVEJ 5 .2
2200 KØBENHAVN N

att: børge børgesen (læg mærke til at navnets første bogstaver er små bogstaver)

TOLDSKAT VIL SÆTTE DERES EVT. NEGATIVE MOMS IND PÅ EN KONTO I DERES
PENGEINSTITUT

ToldSkat foreslår, at eventuelle udbetalinger af negativ moms fremover
sker som overførsel til en konto i Deres pengeinstitut. For at gøre
det så nemt som muligt for Dem, har vi valgt et kontonummer baseret på
de oplysninger, som ToldSkat i øvrigt er i besiddelse af, f.eks.
kontooplysninger fra selvangivelsen, og vi vil foreslå, at Deres
eventuelle negative moms fremover indsættes på kontonr.:

Reg.nr.: 0252 Kontonr.: 45845232526
DANSKE BANK, ØSTERBRO

BEMÆRK: FOR DERES SKYLD ER DET VIGTIGT, AT TOLDSKAT BENYTTER DET
KORREKTE KONTONUMMER.

Ønsker De at anvende en anden konto, kan De ændre kontonummeret ved
at gå ind på TastSelv Erhverv og vælge eBlanket 40002 - "Ændring af
registrering" under menuen E-blanketter.

Udbetaling ved overførsel til konto vil være en lettelse for Dem og
De modtager beløbet en dag tidligere end ved udbetaling pr. check.

Har De særlige grunde til, at De ønsker at få en eventuel udbetaling
på check, kan De anvende TastSelv Erhverv og i eBlanket 40002 slette
kontonummeret.

Ændring/sletning af kontonummer kan ske løbende, men hvis der er
rettelse til ovenstående på nuværende tidspunkt, skal rettelse ske
senest 19. april 2004. Henvendelser om ovenstående kan rettes til den
regionale told- og skattemyndighed (region), Deres virksomhed er
hjemhørende under.

Link til TastSelv Erhverv:
http://www.tastselv.toldskat.dk/erhverv/index.htm

Med venlig hilsen

ToldSkat

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 70 point
Dato : 03-03-04 21:41

Den ser da god nok ud.
Du skal da kun ændre kontonummer hvis ikke det de har er rigtigt.
Og linket er ok

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-03-04 21:44

Hvis du har tilmeldt e-mail adresse på Told-Skat kan det da godt være rigtigt. De er nblevet meget moderniserede og jeg modtager opfordringer til at tjekke forskudsopgørelser mv. pr. e-mail så hvorfor ikke moms afregning. Det mailen i al sin enkelthed fortæller er at det kontonummer der er opgivet til Told-Skat skal tjekkes og hvis det ikke er rigtigt skal du gå ind på tast selv siden og ændre det.
Man kan gøre de ting og har man digital signatur er det bare enormt meget enklere.
Det er da dejligt at en statsinstitution tilpasser sig vores tidsalder.
Der er jo intet fordækt og du kan jo bare sende dem en mail og spørge. De svarer skam.

Mvh.
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : Naturterapi.dk

Dato : 03-03-04 21:52

Tak for svaret begge 2

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-03-04 21:54

Ring til told og skat og spørg om de har sendt dig en mail.

Mordex.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-04 21:58

Den er god nok - vi har fået en noget lignende vedr off. tilskud.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-04 21:58

selv tak