/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
fildelingsprogrammer
Fra : windows
Vist : 540 gange
100 point
Dato : 03-03-04 17:35

hvad er det bedste for tiden med hensyn til sharevere programmer for tiden har hørt at kazza er noget l... er der nogen der kan anbefale noget mere sikkert og evt noget link dertil ...

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 03-03-04 17:36

kazaa er noget lort pga. spyware og andet..

kazaa lite er noget helt andet derimod: www.k-lite.tk <-- INGEN spyware eller andet..

Mvh Niels

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-04 17:41

Helt klart OVERNET

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-03-04 18:21

Shareware programmer? Er det en ny betydning af ordet? Sharewareprogrammer er betegnelsen for fuldt funktionsdygtige programmer, med en begrænset løbetid typisk omkring 30 dage, hvorefter man betaler for at få låst programmet op. Den bedste måde at downloade disse er fra producentens hjemmeside eller et fil arkiv som Tucows!

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 03-03-04 19:17

tedd.. Jeg tror bare windows har fået noget galt i halsen.. Han mener med garanti p2p-programmer..

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 03-03-04 20:42

hej niels jeg tror windows mener som du p 2 p. lad ham da prøve
www.emule.com

hilsen ib

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-03-04 21:09

Tror det osse, men Kazaa er vist osse et shareware program. Hvis man betaler for det slipper man vist for alt det add og spyware der normalt følger med

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 03-03-04 21:15

hej prøv at kigge her.

http://www.bingomaven.com/

johnni.

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 03-03-04 21:15

tedd

kazaar betaling er det rene fup

og til niels det var en forkert mule jeg gav den rigtige er her

http://www.emule-project.net/

hilsen ib.

tedd husk når du dl. fra p 2 p. står dine porte vidt åbne så det med add og spy. gir ikke rigtig mening

;0)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-03-04 21:24

Næh det er osse derfor jeg ikke bruger p2p programmer! Og dog ICQ og messenger bruger jeg da!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-04 21:33

Som sagt bruger jeg Overnet og det fungerer så godt at selv (de få) virusbefængte dovnload man kan rende ind i, bliver stoppet under downloaden. Så det er ret sikkert i forhold til kazaa.

Kommentar
Fra : windows

Dato : 04-03-04 19:54

har du et link til overnet og er det let at bruge

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-04 20:02

www.overnet.com
ja det er let

Kommentar
Fra : windows

Dato : 06-03-04 10:19

tak for det refi

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 06-03-04 13:00

Selv tak
Husk at lukke spørgsmålet.

Godkendelse af svar
Fra : windows

Dato : 10-03-04 16:46

Tak for svaret refi. har nu prøvet overnet men jeg syntes det kører langsomt (dovnload hastigheden) samtidig skriver overnet at for at hastigheden skal op sKal man deaktiver sin firevall og min firevall er inbygget i min roter+???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 16:52

Du skal ikke deaktivere noget.
Alle p2p programmer er langsomme (der er måske 2 mill om budet)
Den passer sig selv i baggrunden og bruger ikke mange resourser.
Du vil normalt ligge mellen 0-50 kb

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 10-03-04 17:19

refi & windows
nej deaktivere er rigtigt men afhængig om hans id er højt eller lavt hvilket det normalt er bag firewalls.
mulighed er at åbne for porte som giver adgang til at omgå firewalls, så vil windows opnå høj id.
hilsen ib

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 17:31

Ja du har ret.
Men det er alligevel ikke anbefalelsesværdigt.
Du skal lade din forbindelse være som den altid har været.
Så må download tage lidt længere tid - det er prisen for sikkerheden.

Kommentar
Fra : windows

Dato : 14-03-04 09:37

det kan jeg godt se ,det med sikker heden men jeg har også prøvet dc++ og der kan man være heldig at få fuld dovnload hastighed på sin forbindelse ,men tak for samtlige brugbare svar fra jer alle go weekend