/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad synes I om Sunowich Tips?
Fra : Franksp
Vist : 721 gange
9 point
Dato : 29-02-04 22:11

Hvad synes I om Sunowich Tips?
Og også om hans/hendes "tit" meget hurtige svar?
Som jeg ikke altid synes er korrekte.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 19 point
Dato : 29-02-04 22:13

Jeg syns de er gode

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 29-02-04 22:14

Elendige..
Beklager Sunowich, men tilfældige indtastninger på google resulterer i mere interessante links, end dem du giver i dine tips.

Mvh Niels

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 29-02-04 22:15

- Men jeg synes da at Sunowich's kommentarer til diverse spørgsmål er ok!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-02-04 22:16

Sjovt bruger du også den browser Niels PT

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-02-04 22:17

Hvis han når sit mål (læs pallebhansen) tja...... så har det vel været besværet værd.
"sune" Stik mig lige 4000 point

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-02-04 22:20

Tips & Tricks side : 1 2 af 2

# Dato Læst Tip Kategori

1 13/02 41 Strygning af perler. Andet fritid
2 13/02 60 Marcipanfyld & Blød chokolade Madlavning
3 12/01 105 Spar på strømmen Økonomi
4 12/01 78 Ryd op i ”bogmærkerne/foretrukne” Website's
5 11/11 92 Når filer skal flyttes MS Windows
6 16/09 132 Ring gratis via internettet Mobil-Telefoni
7 31/08 80 Garantibeviset forsvinder!!!! Sikkerhed
8 26/08 45 Fedt til fluefiskeri Lystfiskeri
9 26/08 76 Hurra!!! F-Proot fjernede min virus Sikkerhed
10 29/07 48 Kritisk fejl i DirectX Sikkerhed
11 19/07 81 Tro ikke på mail fra Symantec Sikkerhed
12 15/07 34 Mangelfuld opgradering af ZoneAlarm Pro Sikkerhed
13 05/07 43 McAfee antivirus, nu på dansk Sikkerhed
14 05/07 45 Nyt betalingsmiddel til internettet Sikkerhed
15 21/06 77 Ny dansk version af Media Player 9 MS Windows
16 06/06 71 Ny virus kommet til Danmark, pas på Sikkerhed
17 05/06 59 Kender du Grundloven? Jura
18 30/05 88 Send penge med Økonomi
19 29/05 88 Gode grilltips Hus og have
20 29/05 89 Hold myggene væk Hus og have
21 24/05 76 Google som ny værktøjslinie Browser
22 15/05 73 Mangler du en ordbog, så prøv her Andre interesser
23 14/05 49 Ny aggressiv virus Sikkerhed
24 04/05 63 OUTLOOK ESPRESS E-Mail
25 04/05 73 Tjek dine e-mails uden Outlook E-Mail
26 22/04 104 Står du lige og mangler et godt kalenderprogram? MS Windows
27 11/04 261 Praktisk lager til digitale billeder Foto
28 11/04 109 Find vej med mobiltelefonen Mobil-Telefoni
29 09/04 42 Gryderet med coctailpølser. Madlavning
30 09/04 62 Friskt bruseforhæng
Her er så lidt af dine interessante tips Franksp især det med perlerne

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-02-04 22:23

Jeg synes Sune er både sød og sjov.....
Underligt sp. i grunden....er det for du vil ha andre til at svine Sune til, at du stiller spørgsmålet??

Frida...

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 29-02-04 22:23

Til Franksp

Jeg ved ikke om jeg tør sige for meget,for ellers kommer "Sunowich" efter mig men du kan bare vente,han skal nok selv komme på banen,nåååå nej der er kun 9 point i denne her, så det gider han ikke tror jeg for det tæller ikke rigtig med til hans formue.

PS.Men ellers holder jeg med dig.

Hilsen Swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-02-04 22:24

>>Franksp
Er det ligemeget hvilken farve perlerne har?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-02-04 22:25

>>Frida
Hvem er det der er landmand her???? *GGG*

Mordex.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 22:36

>>>>>>>>>>>>>>>> <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 29-02-04 22:36

Til Sunowich

1 29/02 24 Jeg elsker dig 2 !!! Hjemme sider
2 29/02 31 Og så lige denne her!!! Hjemme sider
3 29/02 30 Netper !!! Hjemme sider
4 29/02 32 Og så lidt til maven !!! Hjemme sider
5 29/02 48 Jeg elsker dig !!! Hjemme sider
6 29/02 26 Barselsregler!!! Hjemme sider
7 28/02 72 Ikke en dåse !!! Hjemme sider
8 27/02 88 Hjælp !! sæt noget til salg !!! Hjemme sider
9 27/02 79 Så er det tid til kaffe!!! Hjemme sider
10 26/02 69 Smålidelser !!! Andet helbred
11 26/02 48 Børn Om Kærlighed !!! Børn
12 26/02 52 Flytteguide !!! Hjemme sider
13 25/02 78 Tips om tip og ups og Swan !! MS Windows
14 24/02 73 Billige cd"er !!! Musik
15 24/02 61 Vinduer !!! Hus og have
16 24/02 119 Dummies & Bedre vidende !!! MS Windows
17 24/02 39 Accelleraror !! Website's
18 24/02 66 Windows koder lækket på nettet !! Website's
19 24/02 53 Grammatik!! Website's
20 23/02 46 Værktøjsside!!! Website's
21 23/02 42 Tilhørende link til understående *SS* Website's
22 23/02 66 Oppustelig Sumobryder!!! Website's
23 21/02 77 Aktuelt Billigst benz !!! Biler
24 20/02 94 Spilside!! Computerspil
25 19/02 58 Musikforum!!! Musik
26 19/02 116 Ubrugelig side !!! Andre interesser
27 18/02 59 Maling med klumper i !!! Hus og have
28 17/02 49 Børnegynge!!! Børn
29 17/02 72 Fyring i brændeovne Mmm. !!! Hus og have
30 15/02 73 Vinduespudsning
31 15/02 56 O.B.S.Elapperater I Badeværelset!!! Andet fritid
32 14/02 105 En lille frækkert !!! Vittigheder
33 13/02 75 Champange!! Kemi
34 13/02 93 En lille Vits at sove på !!! Vittigheder
35 12/02 40 Jasc Paintshop pro shareware!!! Website's
36 12/02 42 Er cacaoen brændt på !!! Madlavning
37 12/02 104 Hvad indeholder din pc!!! Pc'er
38 11/02 44 Sidste udkald !!! Andet fritid
39 09/02 54 Mere øl!!! Madlavning
40 09/02 58 Øl til Bagning !!! Madlavning
41 06/02 78 Tørre albuer !!! Andet helbred
42 06/02 61 Avg styrer !!! Smalltalk
43 04/02 54 Ghost surf !!! Website's
44 03/02 104 Altid huske Aldrig glemme!!! Kandu.dk
45 30/01 98 Set i Dr"s rabatten !!! Madlavning
46 30/01 53 Æggehvide er godt !! Børn
47 30/01 147 Man kan da bare !!! MS Windows
48 28/01 77 Usb Tegneplade for hurtige Andet hardware
49 27/01 120 Hvad er det nu vi alle skal huske ?? Kandu.dk
50 21/01 137 Sludder og vrøvl ang forrige tip*s* Browser
51 15/01 134 Toiletbesøg Biologi
52 11/01 165 Hurtigtvoksende 'Gummiplante'*SS* Sexualitet
53 04/01 381 Lav din egen Dildo Sexualitet
54 01/01 48 Genstridige Håndtag Andet fritid
55 01/01 54 Splintfordrivning Andet helbred
56 01/01 38 Solskoldning !!! Andet helbred
57 23/12 58 Irriterende Tape Andet familie & relationer
58 23/12 78 Juletræ !!!! Hus og have
59 22/12 45 Cykelrengøring Andet fritid
60 22/12 39 Cykler
61 20/12 66 Kolde Fødder!!! Førstehjælp
62 19/12 38 Romtoddy Førstehjælp
63 10/12 72 Rene Hænder Biler

Hvordan syntes du selv det går

Mv.SWARN

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-02-04 22:47

Swammer Jeg syns det går rigtig godt du ka både få vasket hænder og hvis du har fået kolde fødder ordtner vi også det Man kan også lave en lille gave til lillemor hvis altså man har lyst til det og hurtigvoksende gummitræer og få sig et dejligt brød med øl i selv om det var der megen diskusion om hvor man skulle hælde hen i dejen eller halsen Osv.osv. Joh der er sku lidt til enhver smag
MVH SUNE

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 29-02-04 22:48

Tak for svaret Sunowich. Det er OK med dig, men der var et alvorligt ment spørgsmål.

Jeg stopper her, da jeg kan føle, allerede nu, at jeg skal "moppes" som jeg er blevet det, de sidste mange gange. Så nu gider jeg ikke mere.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-02-04 22:51

>Frank

Oprigtig talt - synes jeg ikke, at du kan være bekendt at stille
dette spørgsmål
Du mener jo, at netop tonen på Kandu er i overkanten - og indrømmer endda, at du selv har et følsomt sind, hvad kritik angår...Hva' i himlens navn får dig så til, at invitere ALLE andre Kandubrugere til denne "offentlige stening" af Sune

Frida.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-02-04 22:52

Swammer det eneste tip er et tip om et tip og handler jo også om mig såe du må jo være helt vild med mig
Mnh Sune

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-02-04 22:52

>Frankie boy

Uha uha

Meget kan man sige om Sunowich, men ondskabsfuld er han i hvert tilfælde ikke.
Men det gir' giver stof til eftertanke, når man ser Sunowuch blive udstillet til ondskabsfuld offentlig prygl, og det lieg af en person, som selverkendt er så tyndhudet, at vedkommende har givet udtryk for, at ville forlade Kandu af samme årsag.

Ram

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-02-04 22:52

>>Franksp
Det staves altså mobbes og ikke moppes. En moppe er det man vasker gulv med. (kun en lille mob(pp)be joke)

Mordex.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-02-04 22:56

>Franklaksko

Hvad fanden er der af alvor i dit latterlige spørgsmål???

Kors i hytten hvor er du dog selvoptaget

Kim Ramgil
(Bare lige så du ikke behøver at true med at afsløre mit navn )

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-02-04 23:03

Ja, der kan I bare se hvad jeg frygtede. Dem der altid er efter mig, kom frem af busken nu. Jeg vil ikke nævne navne, men ..............
Det her været hyggeligt at være her. Jeg har brugt mange, mange timer her. Har hjulpet en del og selv fået meget hjælp, hvilket jeg er taknemmelig for. Jeg er ked af den udvikling der er sket her på KanDu, hvilket jeg også har skrevet til KanDu tidligere i aften.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-02-04 23:06

SvingdørFrank

Forlader du Kandu........igen

Godt du sir' det, ellers ville ingen opdage det. Nu kan du jo så bruge tiden til at tæppebombe Kandu Adm. med klager udført i næsten juridisk embedsmandsterminologi - du er jo ikke helt færdigudlært

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-02-04 23:06

Du behøver ikke nævne navne Frank....Jeg ved du mener mig...og sikkert osse Ram, men du glemte lige at svare mig på mit spørgsmål.....

Hvad er den dybere mening med dette stunt

Frida.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-02-04 23:07

Kan du så ikke skrive til gud om den udvikling der er sket i den rigtige verden?
Jeg har skrevet til ham men han svarer ikke, det kan være at du kan snakke med ham???

Mordex.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-02-04 23:08

Tak ska i have jae det er jo i nøden man skal kende sine venner Fedt

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-02-04 23:12

>>Sune
For det første hedder det fed og ikke fedt, og for det andet håber jeg ikke det er mig der er det

PS. Franksp giver point væk i en anden tråd. Det kan være vi skal kigge forbi??? *GG*

Mordex.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-02-04 23:26

Hvor er nogen af jeg dog primitive, absolut ikke alle.
Hvis man ikke er af samme mening som "førerhunden", så skal man bare "tæskes". Det er tegn på "diktatur/primitiviatet". De mennesker, må ikke have en god dagligdag. De må ha' det á helvede til. De sidder kun og venter på, at kunne genere andre mennesker.
De er, efter min menig paraonide, og burde søge lægehjælp.
Hvis de ramte personer, eller andre ikke ved hvad det betyder, så ser her:

http://www.netpsykiater.dk/Htmsgd/paranoidpsykose.htm

http://www.psyknet.dk/Forside/Psykiske%20lidelser/paranoid_psykose.htm

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-02-04 23:38

Paranoid er jeg nu ikke Frank.....Er du??
Og hvorfor besvarer du ikke mit spørgsmål

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-02-04 23:39

>Frankie

primitiviatet Har du nu været i sprutten igen, uden at spørge konen - Du plejer da i det mindste at kunne stave

På en eller anden måde minder du mig om historierne om de gl. hattedamer - de havde stor empati og ville åhhh så gerne gøre noget (der blev set), men fattede ikke en skid af hvad der i virkeligheden foregik.

Ram

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 23:46

Franksp>> Luk dine spørgsmål så de ikke kan misbruges af imbicile personer.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-02-04 23:49

Til ram2

Hvis du vidste hvor meget du ødelægger her, ville du nok stoppe med det. Jeg er er ikke den eneste det føler mig forfulgt af dig. Hvorfor gør du egetligt det?
Hvad er formålet med det?
Hvorfor genere du mig hver eneste gang jeg er på her?
Har vi ikke alle ret til at skrive og mene hvad vi vil? (Grundloven)
Hvorfor har du lyst til at forfølge mig? Hver eneste gang?

Frank

PS: Jeg kan sagtens leve videre uden dig, men du kan nok ikke leve videre uden mig. Jo selvfølgelig kan du det, men så vælger du naturligvis et andet offer. Jeg har tidligere i mit lange liv mødt paranoide personer, hvor det har lykkedes mig, at forstå dem, men det tror jeg ikke vil lykkes med dig. Det er ærgerligt. Nu må jeg jo ikke tro, (det har du skrevet tidligere) at jeg troede, vi var venner, i hvert fald her på KanDu.
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvorfor du altid er efter mig. Hvis du ikke vil svare her, så skriv på min mail-adresse. Den har vi tidligere brugt sammen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-02-04 23:54

Franksp

[citat]
Har vi ikke alle ret til at skrive og mene hvad vi vil? (Grundloven)
[/code]

Jo

Ram

Kommentar
Fra : smut

Dato : 01-03-04 00:00

>franksp<
hvad har sunowich dog gjort dig???
hvis du mener han svarer lidt for hurtigt og hans svar er forkerte så skulle du da skrive det rigtige svar så er det jo dig der får point og ikke sunowich
nu har jeg været en del på kandu det sidste stykke tid og jeg har da aldrig set så latterligt et spørgsmål jeg tror måske i virkeligheden det er dig der har et problem og ikke sunowich

mvh smut/kim jensen

Kommentar
Fra : Fladmass

Dato : 01-03-04 00:06

RE:Hvad synes I om Sunowich Tips?
Og også om hans/hendes "tit" meget hurtige svar?
Som jeg ikke altid synes er korrekte.

Franksp ...

hvad har du så selv at skirve om som er så godt at høre om !! mon ik bare du skulle danne dine meninger selv og se om du kan få dig et liv......

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-03-04 00:08

Nu vælger du igen bare at ignorere mig Frank....hvorfor det?
Jeg har kigget på både mine indlæg og Ram's....og faktisk skriver vi næsten det samme. Må jeg ikke osse ha' lov til at skrive en mail til dig. Du "gider" jo ikke at svare mig på det som jeg spørger dig om her på Kandu.....og mit sp. er ligeså seriøst ment som dine egne.

Jeg kan ved Gud ikke se, at du er blevet mobbet her....derimod mener jeg, at du med dette sp. lagde op til at vi ALLE skulle mobbe Sune....
Hvorfor skal vi det Frank?

Frida...

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 01-03-04 00:09

Smut

sunowich har i og for sig ikke gjort nogen noget........men han glemmer indimellem, at stikke en finger i jorden........så han skriver i ret mange tråde, uden at have et svar til spørgeren - og det kan da godt være irriterende. Forestil dig et spørgsmål som ingen har svaret på, udover sune som har skrevet et eller andet useriøst i........Uden kommentarer kan spørgeren lukke spørgsmålet igen, men det kan man så ikke pga. sune......surt surt!!!!

Så jeg syntes det er en fair tråd

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-03-04 00:18

Wildur Øhh håber du selv forstår hvad det er du skriver ?? for det kan jeg altså ikke helt Mvh Sune

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 01-03-04 00:22

Sunowich

Kort: du skriver i mange tråde, uden at have et konkret svar

Kommentar
Fra : smut

Dato : 01-03-04 00:22

wilduhr
jeg kan bare ikke se hvorfor man skal stille sådan et spørgsmål herinde der er helt uaceptabelt og forsøge og hænge nogen ud på den måde som franksp gør hvis det er hans holdning til sunowich er det for mig helt ok men kan han ikke holde den for sig selv personligt kunne jeg aldrig finde på og skrive sådan et indlæg det indbyder kun til konflikter og det er vel ikke derfor vi sidder her og "hygger" os med kandu

smut

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-03-04 00:24

Jamen det er da fint, at du syns' det er en fair trådduhr....men når man som Frank ikke selv tåler så meget modgang, så synes jeg faktisk det er et modbydeligt stunt at lave...

Havde det derimod været Ram, som havde stillet spørgsmålet...ville tråden slet ikke ha' taget denne drejning, fordi han i modsætning til Frank ikke er bange for at blive sagt imod......og man skal ikke slå større brød op end man kan bage (eller hva' det nu hedder)

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-03-04 00:25

Hov...Der skulle ha stået Wilduhr og ikke trådduhr

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 01-03-04 00:28

smut

Spørgsmålet kunne helt klart været formuleret på en mere konstruktiv måde og være rettet til sunowich....men det er vist normal kutyme, at svine hinanden til herinde på Kandu

Kommentar
Fra : smut

Dato : 01-03-04 00:32

hmmmm det har jeg heldigvis ikke prøvet endnu men det må jeg så have til gode

Kommentar
Fra : Fladmass

Dato : 01-03-04 00:40

I Finland er der lovgivning om at børn skal lære at spille på fløjte.
Statistikken har vist at når man sover aflægges 20% af det snavs og sved som man har på os i sengen, så statistisk set, når man har sovet 5 gange- Eks. mandag til fredag 5x20%=100%(ren).

Der findes ingen medicinsk betegnelse for "bussemænd".

Mere end 50 procent af alle mennesker i hele verden har aldrig foretaget eller modtaget en telefonopringning.

I gennemsnit så vil et menneske have sex 3.000 gange og tilbringe 2 ½ uge med at kysse i løbet af et liv.

Det er fysisk umuligt at slikke sin egen albue.

Ifgl. gammel lov ,fra staten Minnesota USA ,må mænd der lugter af Sardiner,ikke dyrke sex med deres kone.

Man mener at der er forbindelse mellem længdeforholdet mellem ens pegefinger og ringfinger, og ens seksuelle præference.

Hvis resten af kroppen voksede lige så meget som håret, ville mennesket blive ca. 85 meter høj.

Statistisk set ønsker mænd hellere at dø ved at falde, end ved at drukne.

Kvinder hader ordet 'brugt' mere end de hader ordet 'fugt'.

0.3% af alle mænd kan give sig selv oralsex.

I løbet af et liv vil et gennemsnitsmenneske komme til at spise omkring 70 forskellige insekter og 10 edderkopper.

Ifølge belgisk lov skal alle børn have undervisning i at spille på harmonika.

Når man nyser stopper ens hjerte i et millisekund.

Man mener at have fundet ud af, at det perfekte hofte til taljemål er 0.7. dvs. 1 cm på hoften, svarer til 0.7 cm i taljen. Marilyn Monroe og Kate Moss deler begge dette mål.

1 ud af 10.000 mennesker bliver født som dværg.

Menneskets hjernerumfang er på ca. 1300 ml.

Mænd får oftere hikke end kvinder.

En person går i gennemsnit på toilet ca. 6 gange om dagen.

Flere mennesker bruger blå tandbørster end røde.

25% til 33% af jordens befolkning nyser når de bliver udsat for lys.

En enkel sædcelle fra mennesket indeholder 3 mia. DNA-sekvenser, som i fuld længde måler ca. 80.000 km.

Et menneske spiser mellem 40 og 50 tons mad igennem livet - Det svarer til fire til fem jernbanevogne.

Kræft og hjerte-kar-sygdom topper kun dødslisten i Vesten. På verdensplan dør flest (33%) af infektionen.

En gennemsnits dansker drikker 10 liter alkohol på et år, mens det for fransk mændene bliver til 11,5 liter. Vores naboer i norden drikker halvt så meget.

På et døgn trækker mennesket typisk vejret 23.040 gange - det vil sige 16 gange i minuttet. Hård fysisk aktivitet kan dog tvinge kroppen op på 80 vejrtrækninger i minuttet.

Børn vokser mest om natten. Det er nemlig her, der udskilles mest væksthormon.

Besøgende i Las Vegas begår 2-4 gange oftere selvmord end besøgende i andre amerikanske byer.

Nye undersøgelser viser at ældre folk har større ører og næse end yngre. Dog er der kun tale om nogle millimeter.

Mennesker er midtsøgende, fastslår en amerikansk psykolog i en ny undersøgelse. Fx vælger 60 % det midterste toilet, selv om toiletterne ved siden af er nøjagtig magen til. Og hvis kunderne i et supermarked får valget mellem kiks ruller, der er placeret i fire rækker, vil to tredjedele vælge de to midterste rækker.

Et lig der har ligget tre døgn i en kælder, er mere velbevaret end et lig, der har ligget et døgn i solen.

Mel Blanc der lagde stemmen til "Bugs Bunny" var allergisk over for gulerødder.

Egypterne var det første folk der brugte makeup. For mere end 4000 år siden gik både mænd og kvinder med øjenskygge i Egypten.

Kvinder i USA, Chile og Tyrkiet har let til tårer. En Hollandsk undersøgelse har netop afsløret, at ud af alverdens kvinder græder disse oftest, mens mænd fra Spanien, Peru og Bulgarien græder mindst. I gennemsnit har verdens kvinder 2,76 tudeture om ugen - mænd har kun 1,06.

Mennesket har over 600 muskler og de udgør ca. halvdelen af vores kropsvægt.

I en spørgeskemaundersøgelse blandt de studerende på de amerikanske University of Texas at Arlington mente 49 % at nogle mennesker præcist kan forudse fremtidige hændelser.

Under de allierede's kampe i Nordfrankrig, juli 1944, krævede greverne, at man holdt kampene væk fra de bedste vinmarker.

Sandsynligheden for at møde en uventet død:

Biluheld 1:100
Mord 1:300
Brand 1:800
Vådeskud 1:2.500
Elektricitet 1:5.000
Asteroidenedslag 1:10.000
Flyulykke 1:20.000
Oversvømmelse 1:30.000
Slangebid 1:100.000

Hvis man kommer ud for en alvorlig ulykke og får forbrændinger på hele kroppen, så skal kroppe have tilført 40 liter væske i døgnet for at man overlever.

Ægteskabelige skænderier er direkte sundhedsskadelige, viser en ny undersøgelse. De svækker immunforsvaret - især hos kvinder.

Hvis man vil drikke alkohol og samtidig undgå at få kræft, er det klogt at begynde at løbe. Amerikanske forsøg med rotter har vist, at jogging mindsker risikoen for kræft og reducerer alkohols skadelige virkning.

Fodbold giver hjerneskade. Forskere har opdaget at 11 ud af 15 fodboldspillere, der i flere år havde trænet mere end fem gange om ugen, havde små pletter i hjernen. Pletterne kan være arvæv eller små blærer, som opstår når hjernevævet nedbrydes efter en hovedskade.

Et menneske ud af 40 er psykopat - de fleste er mænd.

Forskere har fundet ud af at menneskers intelligenskvotient (IQ) er vokset voldsomt. Folk, der for 100 år siden blev anset for normale, ville i dag have en IQ under middel.

Det længste et menneske nogensinde har holdt sig vågen er 40 år. Cubaneren Tomas Izquiero har ikke sovet siden han var barn, og lider derfor af div. fysiske og psykiske skader.

Ifølge af en undersøgelse om verdens lykkeniveau viser en sammentælling med 1,1 millioner mennesker at niveauet ligger mellem tilfreds og meget lykkelig. Hver person er blevet bedt om at bruge en skala fra 1-10, hvor 10 er meget lykkelig: gennemsnittet ligger lige over 7.

I USA er ca. 25 % af alle AIDS-tilfælde stofmisbrugere. Gennemsnitligt er 41 % af AIDS-tilfælde stofmisbrugere i EU-landene. I Danmark er tallet kun 11 %.

Mænd under 1,68 m begår sjældnere selvmord end deres højre kønsfæller.

Børn, der mindst en gang om måneden leger på en strand ved det franske atombrændselsanlæg La Hague, har tre gange så stor risiko for at få blodkræft end andre børn, viser en fransk undersøgelse.

Hidsige gamle mænd skal passe på. De af dem, der hat svært ved at styre deres vrede, har tre gange større risiko for at dø af et slagtilfælde.

Hver dansker spiser i gennemsnit 18 kilo slik om året. Det svarer til at verdens største containerskib tre gange om året ankommer med slik, hvis det er lastet til bristepunktet.

Hver dag bliver 70 mennesker lemlæstet af landminer og der ligger stadig ca. 100 millioner landminer og venter. Hver gang der ryddes en mine bliver der lagt 20 nye ud.

På 1 sek. producerer manden normalt 10.000 sædceller; 600.000 pr. min; 36.000.000 pr. time; 864.000.000 pr. døgn; 315.360.000.000 pr. år.

På 1 sek. producerer menneskene ca. 3.000.000 rødeblodlegmer som hver indeholder ca. 280.000.000 hæmoglobin molekyler.

På et sek. producerer kroppen 694.444 granulocytter (hvidt blodlegeme til brug i immunforsvaret); 41.666.666 granulocytter pr. min; 2.500.000.000 pr. time; 60.000.000.000 pr. døgn; 21.900.000.000.000 pr. år.

En gennemsnits amerikaner bruger 341 kg papir om året, mens inderne kun bruger 4 kg.

Folk der snorker er statistisk oftere indblandet i trafik uheld end andre ikke-snorkende trafikanter.

Familievirksomheder, hvor grundlæggeren typisk efterfølges af et af sine børn, er sjældent en succes, viser en amerikansk opgørelse. Kun 39 % af virksomhederne klarede at gå i arv til 2. generation og kun 15 % til tredje.

En spørgeundersøgelse viser at mænd under samleje oftere får orgasme end kvinder. Faktisk får mænd orgasme 68 % af gangene, mens blot 17 % hos kvinderne.

Under orgasme trækker musklerne sig sammen med nøjagtig 0,8 sekunds interval hos både mænd og kvinder.

Ifølge WHO finder der 69.444 samlejer sted hvert eneste minut.

Macao er verdens tættest befolket land med ca. 30.000 mennesker pr. km2, mens der i Danmark bor ca. 125 og i Australien blot 2 pr. km2.

Menneskeheden spiser ca. 1,2 milliarder tons korn om året. Lagde vi kornet ud som en 15 cm. bred og 2 meter høj mur ville den kunne nå rundt om ækvator.

I år 1998 kom der 143 millioner børn til verden.

Et gennemsnitsmenneske har en hvilepuls på mellem 70-80 slag i minuttet. I løbet af et gennemsnitsliv bliver det til omkring 3,5 milliarder slag.

Et gennemsnits menneske falder i søvn på ca. 7 minutter.

Alle mennesker lyver. Og i gennemsnit gør vi det to gange om dagen. Vi lyver specielt når vi taler i telefon. Og kun hver syvende løgn bliver opdaget.

Børn på 6 år ler ca. 300 gange dagligt. Voksne har under 100 daglige grin. Når kvinder henvender sig til mænd, ler de 127 pct. mere end dem.

Verdens ældste mumie er 9000 år gammelt, og stammer fra en kvinde fra Jeriko i Mellemøsten.

En menneskelig celle fylder så lidt at der er plads til over 10.000 af slagsen på et knappenålshoved. Men til trods for den ringe størrelse indeholder hver enkel menneskecelle over en meter DNA, som igen er sammensat af omkring tre milliarder forskellige base-trin.

I lande som Botswana, Namibia og Zinbabwe er ca. 25% af befolkningen smittet med AIDS. Og i Sydafrika regner man med at befolkningstallet vil falde med en 3. del p.g.a. AIDS.

Hvis man får orgasme forbrænder man ca. 49 kalorier, mod kun 7 kalorier, hvis man simulerer.

Når det er tåget vejr, fejlbedømmer bilister farten og kører op til 50% hurtigere, end de selv tror.

I et normalt voksent menneske udgøres 8% af kropsvægten af blod.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 01-03-04 00:44

Fladmass

Jeg kan godt se pointen og det er jo en udemærket og meget præcis kommentar til denne tråd - den siger jo bare alt

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-03-04 00:52

fladmass...husk lige at angive hvor du kopierer fra...mener endda at det udtrykkeligt står på siden under "unyttig viden" eller hvad sitet nu hedder!!!!!!!

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 01-03-04 01:01

Helt ærligt, hvad er dette for noget at skrive i et offentligt rum franksp?

Du kan i det mindste skrive det privat til ham!
Og Hvorfor hænge ham sådan ud? Det lyder sgu som om du har nogen problemer ud over sunowich, som du skal arbejde lidt med og ikke lade det gå ud over andre...

Hvordan kan du forvente at der ikke vil komme nogen kommentarer til sådan et spørgsmål?

Total negativ karma... ;-(

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-03-04 01:04

hmmmm...
Spørgsmålet lyder:
Hvad synes I om Sunowichs tips?

Det er da nemt...skriv hvad I synes.

Jeg synes de er totalt ugennemarbejdede ("ups, her kommer det rigtige link")

Andre kunne svare "jeg synes de er totalt i orden". men det er der ikke nogen der har svaret vel!!!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-03-04 01:05

Joh Mig

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-03-04 01:15

nåh ja, men derudover!!!!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-03-04 01:21

>>skingur
Hvis det hjælper dig, så "synes jeg de er totalt i orden".

Mordex.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-03-04 01:33

>Frank kig engang!!

Citat
Ja, der kan I bare se hvad jeg frygtede. Dem der altid er efter mig, kom frem af busken nu. Jeg vil ikke nævne navne, men ..............

Jeg går ud fra, at dem der altid er efter dig er Ram og Fridaflip....
Sikke da noget bavl....Jeg har da aldrig været efter dig
Jeg har givet min mening til kende om dit efter eget udsagn "følsomme" sind" og det er ikke det samme som at være efter dig.....

Hvad jeg har skrevet i denne tråd, har efter min opfattelse ikke en dyt
med mobning at gøre

At du er vred på Ram er jeg sån' ca. hamrende ligeglad med, men du skal ikke skrive på Kandu, at jeg har mobbet dig.....Det er sgu for langt ude

Frida...

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-03-04 01:49

Kære fridaflip

Hvad er det det skriver? Hvor har jeg påstået/skrevet at du mopper mig/er efter mig?
Det må stå for din egen regning!!!!!!!!
Jeg tror det var dig, der i går skrev, at du var glad for at jeg var her igen?
Måske husker jeg forkert, men jeg gider ikke undersøge det, da min beslutning om at forlade KanDu står ved magt. Det eneste der kan få mig til at ændre min beslutning, er at jeg aldrig mere møder ram2. Det kan du måske medvirke til?

Fridaflip, de venligste hilsener
Frank (Ja, jeg er et følsomt menneske. Er der noget galt i det?)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-03-04 02:17

Frank for fanden da....
Du skriver "dem der altid er efter mig, kom frem af busken nu".....

Hvem andre end Ram og jeg selv havde på det tidspunkt sagt dig imod??????????
INGEN min ven.....og jeg har forsøgt at råbe dig op flere gange, men du ignorerer ganske enkelt mine spørgsmål til dig......og det tolker jeg som, at du mener jeg er en af dem der er efter dig.....

Det kan godt være, at man i "din verden" mobber, hvis ikke man er enig med dig, men så har vi bare forskellig opfattelse af begrebet mobning.....

Jeg fortsætter stædigt med at fastholde du ikke er blevet mobbet i denne tråd....Nogle havde en anderledes mening end du...JA, og hva' så??? bliv dog voksen.

Der kører diverse tråde, som alle omhandler dig - og om hvor forfærdeligt Ram har behandlet dig......puuuuha siger jeg bare.
Jeg kender ikke til jeres uoverensstemmelser. Faktisk har jeg kun engang tidligere(tror jeg) deltaget i en tråd, hvor Ram igen af dig, blev udråbt til den slemme dreng....og det endda inden han blev slem......

Du skriver, at jeg måske kan medvirke til at du ALDRIG mere møder Ram.
Hvordan i alverden skulle jeg kunne love dig det?? Jeg aner ikke hva' du mener med denne udtalelse.....

Ja jeg skrev i en tråd, at det var godt at se du ikke havde forladt Kandu.
Jeg synes du overreagerede i din tråd om din kommende tatovering - ligesom jeg synes du overreagerer i denne tråd - jeg mener ikke du skal skride herfra - og da slet ikke på denne måde.

Jeg ved ikke hva' jeg skal sige til dig Frank....Jeg er overbevist om, at du er en sød og rar mand, men jeg hverken kan eller vil give dig ret, hvis ikke jeg føler for det....Kald det mobning hvis du vil.....sådan opfatter jeg det bare ikke..sorry!!

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-03-04 11:14

Jeg glemte jo helt at kommentere dit spørgsmål om det er forkert at være et følsomt menneske??.....Nej det mener jeg ikke.....men ser vi på Kandu's regelsæt kan det godt være at du er for følsom til netop Kandu dk....

Citat
Her på kandu.dk har vi valgt den strategi om, at holde os uden for diverse skænderier, og kun i yderste nødstilfælde at blande os i slaget, typisk ved at fjerne nogle indlæg. Dette forum er for bruger af Kandu.dk, ikke for at manifestere eller promovere det ene eller andet synspunkt fra Teamet bag Kandu.dk.

Vi vil værne om tolerancen, fastholde friheden til at udtrykke sin holdninger, give mulighed for at stille gode og mindre gode spørgsmål, samt give mulighed at diskutere forskellige emner. Men vi ønsker ikke falde ind i provokatørernes snarer og indgå aktivt i nedgørelse af først det ene så det andet. Denne holdning har vi udtrykt i flere omgange her i kandu.dk gruppen, men vi vil på den anden side heller ikke lade provokationer, mangel på pli, samt uhumsk sprogbrug være grundlag for at udelukke bruger fra vores site. Der skal noget andet og mere til, herunder ulovligheder eller opfordring til sådanne.

Når man stiller et spørgsmål som lyder.........................................................
Citat
Hvad synes I om Sunowich Tips?
Og også om hans/hendes "tit" meget hurtige svar?
Som jeg ikke altid synes er korrekte.

Så må man forvente, at ikke alle deler samme synspunkt.....Ingen i denne tråd har brudt Kandu's regler. Heller ikke selv om du gerne vil ha' det til at se sådan ud....

Frida.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-03-04 17:49

Som Fanden læser bibelen!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-03-04 17:59

Ja undskyld Frank - men jeg har lige nærlæst denne "mobbetråd" endnu engang - og opdaget, at da du første gang i tråden udtaler dig om mobning, har der faktisk kun været to indlæg som ikke gav dig medhold i dit oprindelige sp.

Citat
Fra : fridaflip Dato : 29-02-04 22:23

Jeg synes Sune er både sød og sjov.....
Underligt sp. i grunden....er det for du vil ha andre til at svine Sune til, at du stiller spørgsmålet??

Frida...

Og denne fra Mordex.

Citat
Fra : Mordex Dato : 29-02-04 22:24

>>Franksp
Er det ligemeget hvilken farve perlerne har?

Herefter lukker du tråden med disse ord.

Citat
Fra : Franksp Dato : 29-02-04 22:48

Tak for svaret Sunowich. Det er OK med dig, men der var et alvorligt ment spørgsmål.

Jeg stopper her, da jeg kan føle, allerede nu, at jeg skal "moppes" som jeg er blevet det, de sidste mange gange. Så nu gider jeg ikke mere.

Du siger jo, at det ikke er mig, som har mobbet dig - ergo må det jo være Mordex eller Sune du mener. Dertil vil jeg gerne gerne lige minde dig om, at du i dit eget "alvorligt ment" spørgsmål skrev således.

Citat
Fra : Franksp Send til en ven Dato : 29-02-04 22:11

Hvad synes I om Sunowich Tips?
Og også om hans/hendes "tit" meget hurtige svar?
Som jeg ikke altid synes er korrekte.

Du må da være klar over inden du stiller et sådant spørgsmål, at der vil være en risiko for, at NETOP Sune ikke bare kaster sig for dine fødder og giver dig medhold......og helt ærligt Frank - i mine øjne "mobber" du selv (for lige at holde os til din egen defination af ordet)

Og så lige for at få alt sat på plads angående dit spørgs til mig tidligere.

Citat
Fridaflip, (Ja, jeg er et følsomt menneske. Er der noget galt i det?)

Nej Frank, det er okay at være følsom - men jeg begriber stadig ikke, at du på grund af overstående to kommentarer kan føle dig mobbet - og kan godt se, at det så er MEGET svært at være en del af Kandu.
Jeg er langt fra sikker på, at du finder et andet sted på internettet, hvor der ikke tales til dig, som Mordex Sune og jeg har gjort i denne tråd - men jeg håber da, at det lykkedes for dig.....

Føj for en lang smøre......men jeg ved du læser det Frank - tag det til dig eller lad være. Det er venligt ment - og et desperat forsøg på, at give dig lidt selverkendelse.

Frida (røvslikker)

Tjaa Frank jeg er osse blevet mobbet, men tager det ikke så tungt - prøv du at gøre det samme.....