/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Leder efter den svenske lov om mobning
Fra : DKziclow
Vist : 1332 gange
100 point
Dato : 29-02-04 21:04

Jeg har søgt lidt rundt på nettet efter den svenske lov om mobning, det eneste jeg har fået osm resultat er hvor godt den har virket, og det kan jeg ikke bruge, da jeg er igang med en opgave om mobning, og har nævnt den svenske og norgske lov om det, så skal lige læse den så jeg kan forsvare mig når jeg skal ha evaluering af den opgave... :D
håber i kan hjælpe, skal meget gerne bruge den på dansk :D

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-02-04 21:20
Kommentar
Fra : DKziclow

Dato : 29-02-04 21:23

problemet med det er at jeg ikke er for spids til svensk :D
og skal citerer det i min opgave, så det ville være lækkert om nogen kunne finde den på dansk

Kommentar
Fra : DKziclow

Dato : 29-02-04 21:26

Har lige læst dine sider igennem, ingen af den har loven om mobning på siden, men omtale om den, og det har jeg i forvejen.. så det er slet ikke det jeg ledte efter

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 29-02-04 21:26

Her er loven.
http://home.swipnet.se/mobbing/the%20law.htm

Og finde noget på dansk tror jeg ikke du skal håbe på.
Det handler om sverige, er svensk lov.
Du må be nogen oversætte.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-02-04 21:28

Oversætte lovtekst kræver en jurist tror jeg.
Brug den svenske lov som den er.

Kommentar
Fra : DKziclow

Dato : 29-02-04 21:33

takker... det var det som ledte efter, og efter som jeg nok ikke får noget bedre, så må jeg tage til takke med det jeg har nu....

Godkendelse af svar
Fra : DKziclow

Dato : 29-02-04 21:34

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-02-04 21:37

Hvor lang tid har du?

Kommentar
Fra : Teil