/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Langsom opstart på XP
Fra : tempra
Vist : 433 gange
200 point
Dato : 29-02-04 16:50

Det virker somom at MSN sløver opstarten på Win XP hvad er problemet??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-02-04 16:51
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-02-04 16:53

Hvis du ikke bruger den kan den slås fra ved at skrive msconfig i kør startfanebladet der kan den slås fra i opstart så kan du tænde hvis brehov mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-02-04 16:56

Alt der kører med i opstarten sløver jo pcen og kan slås fra det ligeledes kan cookies sløve de kan slettes i kontrolpanel internetindstillinger Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-02-04 17:00

Og midlertidige internetindstillinger kan også fylde og sløve Man kan også bare lave en disk oprydning ved at højreklikke på drevet og under egenskaber trykke på diskoprydning Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-02-04 17:04

Er du der ??

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 29-02-04 17:19

Til Sunowich
Det er ikke meget tid du giver fra 16,50 til 17,04
Men der er jo også 200 super point at hente
swarn.

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 29-02-04 17:23

Han er godt nok hurtig - ham Sune *g*

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-02-04 17:24

Swammer er du der nu igen har du ikke noget godt at sige omkring spørgsmålet ku du feks tie men det har du vist svært ved *S*

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 29-02-04 17:27

Det har du,kan man se,du bruger hele 5 (fem) indlæg som kunne stå i et, det ville gører det meget letter.
SWARN

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-02-04 17:28

For hvem Tsk tsk

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 29-02-04 17:28

Læser og afprøver og laver mad på en gang.. GGGG

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-02-04 17:31

God appetit *ss*

Kommentar
Fra : Rupta

Dato : 29-02-04 17:33

Kobler mig lige på her!

Til Sunowich:
Fedt nok du kommer med "guldkornene", også selvom det er i små bidder!

Lad dig ikke "kyse"!

"Livet er for kort til en billig cigar!" if. R.S. Pedersen.

HEJ!

Venligst Rupta.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-02-04 17:39

Rupta det er altid dejligt at høre fra posetive mennesker vi prøver jo at hjælpe her og jeg kan ikke bruge det der mavesure til noget Feltråbet må være Brug Samarin Hi hi Mvh Sune

Kommentar
Fra : Rupta

Dato : 29-02-04 17:42

Meget undskylde stavefejl!
Der skulle have stået: " if. Robert Storm Petersen. "

// Rupta ;-9

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 29-02-04 18:20

Jeg har ryttet temp. internet files og cookies og det hjalp ikke meget, men kan det være Norman anti virus der har fået nykker?

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 29-02-04 18:24

Jeg skulle nok lige sige at jeg har 1,2 ghz prosesser og 512 mb ram og den bruger stadig 45 sek for at starte op, ingen virus og bruger jævnligt ad-aware. Har kørt programmet "hi jack this" men syntes ikke at kunne finde noget usædvanligt..

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 29-02-04 18:36

brænd de data ned du skal bruge og så formater maskinen...så garanter jeg at den køre max..

xtrain..

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 200 point
Dato : 29-02-04 18:40

Hej tempra
Du kunne evt lade www.spywarefri.dk/forum gennemgå din HiJackThis log, det kan jo være at de kunne se noget og de er eksperter i HiJackThis logs. Opret dig som bruger det koster intet.

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 29-02-04 18:49

Hej igen !!!
Jeg ved godt at vil give "fuld gas" hvis jeg formaterer om, men hvis jeg nu kunne spare 6 timer arbejde med instalere og opdatere så ville det jo også være noget. men det bliver nok løsningen på mit iriterende problem ØV Jeg siger tak til alle som har svaret og givet indlæg

Tempra

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-02-04 18:50

Har du prøvet at sætte din msn af vhj a msconfig som jeg skrev så du selv skal aktiverer den ved start

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-02-04 19:00

Jamen prøv dog at lægge logfilen ind på spywarefri og få deres svar.

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 29-02-04 19:05

det tager max 2timer og så er den total clean..der er sikkert en masse ting der bare ligger og tager plads..

xtrain..

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 29-02-04 19:41

Nu kan jeg afsløre at det ikke er MSN der gør balladen, det er noget andet. Jeg gør som bentjuul foreslår

VH Tempra

Godkendelse af svar
Fra : tempra

Dato : 29-02-04 19:42

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-02-04 19:50

Selv tak, jeg håber det virker for dig.

//bentjuul