/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Sct Petersborg
Fra : agertoften
Vist : 399 gange
450 point
Dato : 29-02-04 14:13

Er der nogen, der kender en god og ikke for dyr tur til Sct. Petersborg.
Vi vil gerne køre i tog til Stockholm, og derfra videre med skib ud gennem skærgården.
Der må gerne være mulighed for ophold på Ålandsøerne og i Helsinki.
Vi vil rejse dertil et par uger i sommer.
Mange hilsner fra Agertoften.

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 460 point
Dato : 29-02-04 15:52

Hej Agertoften
Jeg har været i Helsinki flere gange, og tog+færgeturen er absolut ikke billig. Det må handle om at købe en "færdig pakke". Her er en side, som måske opfylder nogle af jeres ønsker:
http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Rejser+til+Sct+Petersborg&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Rigtig god tur .. det bliver garanteret en anderledes oplevelse.
/PG

Godkendelse af svar
Fra : agertoften

Dato : 26-03-04 11:41

Tak for svaret Guild.