/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Gammel konto i Outlook
Fra : Hallob
Vist : 409 gange
100 point
Dato : 29-02-04 13:55

Hej har lige fået installeret et nyt XP på min computer så vil jeg bare lige spørge hvordan man komer ind på sin gamle konto i Outlook kan ikke helt få det til at virke

Accepteret svar
Fra : jonassr

Modtaget 110 point
Dato : 29-02-04 13:57
Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 29-02-04 13:59

har du installeret det som en opgradering oven på en gammel windows udgave eller helt fra bunden..
hvis det er helet fra bunden skal du jo finde dine oplysninger fra din udbyder af mail adressen så som logon koder og den mail server adresse som din udbyder bruger..

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 29-02-04 16:40

Du burde jo altid kunne få adgagn til dine mail hvis du kan finde filerne *.pst eller *.OST som er der hvor outlook gemmer dine mails.

/TC

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 01-03-04 08:28

Jeg går u8d fra at det er kontoindstillingerne du har problem med!!
Du kan måske bruge Outlook Express som en bro til Outlook, ved at gå ind i OE og importere dine tidligere indstillinger kan du senere sende dem til Outlook

Godkendelse af svar
Fra : Hallob

Dato : 05-03-04 21:20

Tak for svaret jonassr.