/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
subtitles perment på film
Fra : plb
Vist : 410 gange
150 point
Dato : 26-02-04 17:50

Hejsa

jeg har nogle film med undertekster, men det er en .sub fil der ligger ved siden af.
kan man ikke gøre sådan at det ikke er nødvendigt at have den .sub fil for at have undertekster på?

Kommentar
Fra : plb

Dato : 28-02-04 13:17

er der ingen klogehoveder der kan hjælpe mig??

Kommentar
Fra : plb

Dato : 29-02-04 17:48

hmm..... måske skulle jeg prøve at spørge om noget andet, bare for at få brugt de point jeg har givet det her spørgsmål!
Er der så nogen der ved hvordan man laver en .txt fil om til .sub eller .srt??

Kommentar
Fra : plb

Dato : 01-03-04 21:23

nu har jeg selv fundet ud af det... kan jeg på en eller anden måde lukke det her spørgsmål?? så jeg kan få mine point igen eller skal jeg give dem til en? i så fald er der ikke en der vil lave et indlæg så jeg kan give personen pointene?

Accepteret svar
Fra : windows

Modtaget 150 point
Dato : 02-03-04 17:08

rigtigt godt for dig jeg har ikke for mange point så jeg takker kunne heller ikke hjælpe dig med dit spørgsmål

Godkendelse af svar
Fra : plb

Dato : 02-03-04 17:11

de skulle jo gå til nogen:P

Kommentar
Fra : windows

Dato : 03-03-04 17:31

tak plb go sommer