/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvem vil have 500 points?
Fra : 3773
Vist : 399 gange
500 point
Dato : 24-02-04 13:30

Gå til http://www.kandu.dk/dk/spg/29356

Ingen af indlæggene er til en skid, såehh lad os finde en der mangler/behøver/begærer points!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 24-02-04 13:32

Mig.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 24-02-04 13:32

Mig vil

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-04 13:36

mer mig

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 24-02-04 13:36

>3773 lov mig, på dine grædende knæ, med hænderne foldet kiggende op imod himlen, på spejderære at jeg ikke får dem.

ellebye

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 24-02-04 13:36

nååå dig.. åhhh

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 24-02-04 13:37

jeg vil ikke have point fra dig.. De er sikker inficerede med en eller anden virus..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-04 13:37

Så er det nu der skal slikkes r...

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 510 point
Dato : 24-02-04 13:41

>ellebye
"Spejderære" .. det ka' du ikke være bekendt.
/PG som har været spejder i >30 år

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-02-04 13:46

3773 jeg vil ikke have ufortjente point, men er lidt nysgerrig efter at vide hvad du vil opnå med denne smalltalk.
Du har da sikkert ret i, at du ikke fik et svar du kunne bruge, men det var vel ikke useriøst alt sammen selv om det ikke lige var det du spurgte om.
Jeg vil ikke bagatellisere din frustration, men jeg har da set meget værre eksempler på useriøse kommentarer.
Prøv nu, at vente lidt for det kan jo tænkes at der dukker en op der har erfaring eller speciel viden om det TV. Det er jo nogle gange sådan at fagfolkene ikke blander sig før de har set at at de øvrige ikke har kunnet besvare spørgsmålet.
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig for selv om jeg er god til at finde ud af mine egne elektroniske apparater så er det jo noget helt andet at skulle løse et problem på afstand.
Held og lykke med dit Sony TV.
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-02-04 13:56

Bjarne - Clan og undertegnede har skam forsøgt ualmindelig hårdt i en anden tråd på at finde den forbandede servicemanual (ikke at forveksle med brugermanualen - for den har jeg).

Meningen - Tja jeg gider ikke give point til nogen der ikke har forsøgt noget - slet ikke 500. Jeg vil hellere stikke dem til en jeg ved er ihærdig og hjælpsom, og i det mindste har forsøgt at løse gåden.

Ting27: Bare ving af forneden at du ikke ønsker at deltage. Så lige din profil - den er rammende - ingen profil. Håber du får en god dag uden psykoser af nogen art.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 24-02-04 13:58

lol.. hvad med din profil. Du skulle da nødigt snakke.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-02-04 14:03

3773 så forstod jeg dig åbenbart rigtigt.
Gem dine gode point til den rette, dygtige person dukker op. Point har jo ingen værdi, men kan som du indirekte skriver være en anerkendelse for en indsats og det vil jo ikke virke sådan hvis nogen får point for ingenting.

Guild>> For god ordens skyld så er der ingen skjulte bagtanker med de point jeg afslog og som du så fik (uden at bede om dem).
Bjarne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-02-04 14:05

ting27>> 3773's profil er da en der vil noget.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-02-04 14:08

Bare ving af Bjarne, ingen problem i det.

Ting27 Jeg står i det mindste ved at jeg er et eller andet - nemlig jyde.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-02-04 14:18

????

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 24-02-04 14:19

jeg står ved, at jeg ikke ønsker offentligøre hvem jeg er... det er da mere intelligent end hvis jeg ikke skrev noget.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 24-02-04 14:21

så. Nu har jeg ændret min profil.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-02-04 14:23

Mener du at jeg skal forlade tråden 3773, hvorfor?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-02-04 14:24

Helt sikkert ting, helt sikkert!

En smule foruroligende at du fra en mindre dialog med mig, foreløbig har konstateret at jeg er: Sadistisk og ond, har en virusbefængt pc osv osv osv. Jeg regner med, at det er en selvfølge at min mor er grim og jeg selv er dum, ikk'!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-02-04 14:27

Så du hvem der spurgte??

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 24-02-04 14:29

he.. nu kan jeg ikke lade være med at grine, men jeg har konstateret at du er typen som jeg ikke vil møde irl...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-02-04 14:37

Klart ting, du er jo særdeles skarpsindig. Jeg ser virkelig frem til heller ikke at møde dig.

Bjarne, jeg svarede ting på indlægget fra kl 14.19, der røg bare lidt imellem.

Iøvrigt er Guild og Rina i krig med at løse problemet, så kæmpe TAK og point til dem (sansynligvis - nu ser vi).

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-02-04 14:39

OK
Good Luck

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 24-02-04 14:41

så er det godt at du bor i Jylland. Det kommer jeg sjællendt

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 24-02-04 14:42

Tak for svaret Guild.

PS Har du en Guild, Guild?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-02-04 14:44

Det er synd Ting. Herovre flyder det med mælk og papkasser.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 24-02-04 14:52

>3773 .. og alle I andre.
Som 3773 skriver, så er vi 2, som har taget den gamle "tråd" op. Vi har ikke løst opgaven .. endnu, men jeg er overbevist om at vi er "tætte" på løsningen.

Yes, jer har (er medlem) af ET Guild (Og ikke "en").
/PG

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-02-04 14:56

øhh, En Guild har da seks strenge ikk'?

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 24-02-04 15:02

>3773
Absolut ingen strenge. Guild er engelsk .. det korrekte skulle nok have været: BP-Guild. Så kan du jo lige tænke over dén !
/PG

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-02-04 15:05

Nårhhh Den gode Baden Powel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(er selv gammel spejder)

En Guild er altså også en guitar (bare at du ved det) Har vist engang selv haft en.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-02-04 15:06
Kommentar
Fra : Guild

Dato : 24-02-04 15:12

>3773
Du er bare rigtig "skrap".
Ja jeg er stadig meget aktiv i Gilderne, som jo er en herlig flok af "gamle" spejdere, som aldrig blev helt "voksne" .. heldigvis.
/PG

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-02-04 15:15

Fornuftigt (med ikke at blive voksen). Passer du aldersmæssigt med Møllelejren i 74 ?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-02-04 15:20

Husker med rimelig gru Sct Georgs Gildernes natløb fra mine unge dage. Det var vist egnetlig ikke for børn (selvom vi var børn)!

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 24-02-04 15:44

>3773
Min første korpslejr var "Trelleborg 1965" > Alle jobs: Trop, gruppe, division, rover .. og nu i Gilderne.
Du skriver "jyde" i den profil. og "gru" .. så gætter jeg på, at vi skal til Århus-området ?
/PG

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 24-02-04 15:50

>3773
Hvis du er interesseret, ka' du da li' kig' her:
http://www.ryaasejladsen.dk/
/PG

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-02-04 16:07

Næh, er skam ikke for Århus. Min første større lejr var vist i 70 i Grejsdalen!

Har ikke rigtig tid til den slags.