/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Indkøbsvogn
Fra : anetteogjesper
Vist : 515 gange
20 point
Dato : 24-02-04 10:59

Vi er ved at lave et e-handels sted, men har lidt problemer med hjemmesiden og indkøbsvognen. Er der ikke nogen der kan hjælpe med et script der fører ting i en indkøbsvogn, så man kan se hvad man har i den og kan se den og trykke for at slette og opdaterer med mere?

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 30 point
Dato : 24-02-04 11:04
Godkendelse af svar
Fra : anetteogjesper

Dato : 02-03-04 12:59

Tak for svaret Better_Performance det var lidt forvirrende, men okay.