/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Yngel i pumpen.
Fra : hesa01
Vist : 387 gange
50 point
Dato : 22-02-04 10:40

Jeg har lige købt et akvarium på 160 liter, hvor jeg har selskabsfisk i . En af mine plattyer har fået unger og nu ser jeg at der er flere af ungerne inde i pumpen ,kan de klare sig der og hvor længe?

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 60 point
Dato : 22-02-04 10:48

Når du kan se dem inde i pumpen går jeg ud fra at det er en udvendig filterpumpe og der bliver de ikke gamle.
Ud med dem og sæt i stedet et filter over filtrets indsugning.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : palleandersen

Dato : 24-02-04 00:18

Tag indsugningsstudsen med ned i akvariehandlen og find en "svamp" i den rigtige størrelse.
"Svampen" skal rengøres af og til, idet den ellers stopper for indsugningen.
Mvh.
Palle Andersen

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 07-03-04 11:06

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 14 dage siden og fået svar.
Det er almindeligt i kandu at man takker for hjælpen. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Godkendelse af svar
Fra : hesa01

Dato : 07-03-04 19:10

Tak for svaret dabj.