/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Chat room
Fra : frieda
Vist : 485 gange
11 point
Dato : 19-02-04 09:33

Er der nogen, der kan komme med nogle gode links til chat-rooms, hvor Elleby, Natmaden, Ram, Fridaflip og andre kan snakke, alt hvad hjertet begærer?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-02-04 09:38
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-02-04 09:44

Vi forstår godt din hentydning frieda, men hvorfor taler du ikke lige ud af posen ??? Jeg er sikker på at dem du tænker på kan tåle at høre det

Lige til din oplysning : Jeg bruger aldrig chat, da de skrevne kommentarer hurtigt forsvider igen. Her på boardet bliver det stående til noget nær evig tid, så man ikke kan løbe fra sit ord og dermed er nødt til at stå inde for hvad man skriver

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 19-02-04 10:05

Jeg har det med at være sarkastisk.
Jeg har ingen erfaring med chat, men de sidste adskellige kommentarer fra ovennævnte, kan for min skyld forsvinde hurtigt igen. Jeg tror, ingen vil savne dem

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-02-04 10:06

Molokyle - ja, og som du har sagt tidligere - har lidt tid til at tænke.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-02-04 10:20

>frieda

Jamen kæreste Frieda, hvis det støder dit sarte sind at læse hvad der skrives de nævnte personer i mellem, så kan jeg da anbefale dig at pakke dine sydfrugter og fise af - Og ærligt talt, så er der vist i flg din historik ikke nogen der opdager du er væk.

Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 19-02-04 10:26

Smalltalk blevet lavet til chit-chat (blandt andet!)

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-02-04 10:30

>Skingur

Nu er jeg ikke så meget inde i disse udtryk - chitchat, så du må lige oversætte det for mig, hvis du har noget på hjerte, som du vil ha' jeg skal kunne forstå.

Ram

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-04 10:46

Undskyld frieda at jeg sådan forstyrre din blindtarm, men du kan vel se at indlæggende ikke er rettet til
dig og så holde dig til de emner som du vil se, jeg har eks, aldrig(tror jeg) kikket på nogen af dine indlæg.
kandu kan vel være som en stor by med gader og veje husene har ingen lås og alle er velkommende.
du er bare gået ind af den forkerte hoveddør, i det virkelige liv ville jeg nok sige, undskyld at jeg gik forkert,
og så gå ud og komme vidre til den rigtige dør.
Held og lykke med din søgen.
Teil -> du laver da vist reklame for din egen hjemmeside
Natmaden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-02-04 10:50

frieada -> Du kunne jo også bare dække den del af skærmen, der indeholder de bemeldte personers kommentarer med gaffa-tape. Så slipper du i al fremtid for at læse dem?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 19-02-04 10:55

Kors, hvor I sure

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-04 10:59

En god rettelak skulle vel osse kunne gøre det.

Teil jeg har også en hjemmeside lige som din
jeg måtte bare for fredens skyld dække mig ind under atter et alias
http://dadman.net2620.dk
men der er ikke noget tjat

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-02-04 11:01

>frieda

Du har lige præcist ikke fattete en skid af det hele - Det er ikke os der er sure, men derimod dig, der minder om en "Brunkålsskid" der ikke kan komme ud

Ram

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-04 11:02

jeg er altså ikke sur

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-02-04 11:03

Jørgen Vesta kom først til mølle.
Det er ham der kører seniorinfo.
Jeg kunne jo lave oldeinfo.dk

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 19-02-04 11:03

I rest my case

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 19-02-04 11:05

Freida ! jeg kender det. det hedder PMS
S_ild

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-02-04 11:07

frieda -> Kom nu Pitte. Der er da vist ingen der er sure? Kan du ikke uddybe dit spørgsmål en smule. Det kan godt være jeg er lidt langsom, men hvad er det præcist du har i tankerne? Er det her i Smalltalk spalten der bliver ævlet for meget eller er det i HTML, Javascript eller Java? Fisk, Lystfiskeri eller Filosofi?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-02-04 12:06

>Friede
Jeg kopierer lige dit sp. - da jeg ellers vil ha' MEGET svært ved at huske, hvad det i grunden er du mugger over
Citat
Er der nogen, der kan komme med nogle gode links til chat-rooms, hvor Elleby, Natmaden, Ram, Fridaflip og andre kan snakke, alt hvad hjertet begærer?

Jamen kæreste Friede....hva' fan... havde du tænkt dig? tror du selv på, at jeg/vi du hentyder til vil bruge evt. indsatte links til chat-rooms?? NEJ,-vel!!
Herre Gud og jøsses.....du tillader dig endda at sige "DE ANDRE" i denne tråd er sure....hvilket er skudt helt ved siden af Nej Friede smut du ud og kig dig selv i spejlet - og hvis du ikke kan få øje på et smil...så prøv at stå på hovedet

>Ram
chit-chat betyder noget i retning af snik snak For ca ½ år siden var det bl.a Skingur der mestrede denne "KUNST" til et 13 tal.....nu er hun blevet lidt mere afdæmpet, men hun har måske fået andet at laveeller befinder sig bedst sammen med det store tavse flertal som HADER sniksnak.....

Smalltalk er beregnet til en snak om alt og intet.....At det lige Pt. er Elleby, Natmaden, Ram, Fridaflip og andre der dominerer i denne katagori er nok tilfældigt.
I hvert fald kan jeg lynhurtigt se, at der tidligere har været andre deltager i katagorien.....Og ved du hvad Friede - du kan minsandten osse skrive kommentar, hvis du skulle få lyst - og jeg lover dig, at selv om du skulle ha' en dårlig dag med PMS eller andet bøvl....så er der osse plads til dig.

Sikke dog en gang opkast at fyre af en torsdag formiddag fatter ikke at jeg gider bruge tid på mennesker der ikke kan smile.....Argh - bliv dog væk fra PC'en hvis I alligevel ikke har andet end brok og gylle at smide i en tråd.

Frida...
Have a nice day

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-04 12:15

er det torsdag så må jeg i seng

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-02-04 12:22

Go' natmaden. Sleep tight

fridaflip -> Her et lille smil : http://ganley.org/helen/blueeyes-smile.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-02-04 12:24

Tak Mol du er nu så sød.....

Frida...

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 11 point
Dato : 19-02-04 12:27

Lur mig om ikke Pitte (frieda) har oprettet denne tråd for at få sig et billigt grin, så her er et til dig Pitte :

http://www.audiosparx.com/sa/play/play.cfm/sound_iid.38801

..men det koster altså 1.85 US-$

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 19-02-04 12:29

bingo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-02-04 12:33
Godkendelse af svar
Fra : frieda

Dato : 19-02-04 17:03

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-02-04 17:20

>frieda

Og nu må du godt vende benene nedad igen

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-02-04 20:31

Aiiiii molokyle - er du blevet klippet. >>>19-02-04 12:22<<<