/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
msstyle
Fra : Black_Deaath
Vist : 487 gange
120 point
Dato : 15-02-04 01:39

Er der nogle der kender et program til at lave .msstyle filer om til .theme filer?
Eller bare et FREEWARE program som kan bruge .msstyle filer som tema i windows!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-02-04 08:15

Du skal have f.eks. Style XP(koster gysser)men der er en enklere måde,med
et patched <klik på,i teksten,inde på siden,jeg anbefaler dig at læse de
ting der står inde på siden grundigt,før du går i gang<VIGTIGT
SØRG FOR AT LAVE ET GENDANNELSES PUNKT før du laver om på dine theme's
og gem dit nuværende tema,så skal du ikke lave de indstillinger om igen som du muligvis har lavet txt størelser o.s.v vis du vil vende tilbage til dit nuværende tema,så kan det ikke gå helt galt,jeg har prøvet det og det virker i mit xp pro og i mit xp home styresystemer,med "patched"det er en dll fil der skal/bliver ændret.
http://www.belchfire.net/section-viewarticle-12.html
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-02-04 08:19

nu ved jeg selvfølig ikke om du køre xp,det er altid en god ide at nævne sit
styresystem når man stiller et spørsmål.

Kommentar
Fra : Black_Deaath

Dato : 15-02-04 12:23

MANSON9933>>> Jo, jeg kører skam Win XP - ellers havde jeg ikke problemer med .theme !!!

Jeg har læst det før, men kan ikke rigtig bruge det til noget :/ - ellers tak

Accepteret svar
Fra : Realdevilx

Modtaget 120 point
Dato : 28-02-04 00:37

.msstyle filer er der hvor man har alle sine indstillinger & det grafiske i temaet og så har man en tema fil hvor man skriver at den skal bruge den msstyle fil som man har lavet.

Men hvis du vil gerne vil kunne bruge temaer uden noget program kan du finde noget om hvor du gør det her: www.windowsx.org

//Realdevilx

Godkendelse af svar
Fra : Black_Deaath

Dato : 04-05-04 16:04

Tak for svaret Realdevilx.

Kommentar
Fra : Realdevilx

Dato : 04-05-04 19:13

Så Lidt