/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
http://www.konkurrencesvar.dk hvad synte~
Fra : Uffe29
Vist : 680 gange
200 point
Dato : 14-02-04 12:55

Så er der sket rigtig meget, og det er igen tid til kritik (af den saglige slags)

http://www.konkurrencesvar.dk

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-02-04 13:05

Pop-up reklamer er ikke populære.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-04 13:05

Meget overskuelig Men 2 irriterende popups Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-04 13:06

Jeg bruger jo Avant Browser så de blev jo banket ned igen *SS*

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-02-04 13:25

Det kan gerne være...reklamer i det hele taget er upopulære....
Men hele Internettet er financeret af reklamer og det er min gulerod for at bruge 2-4 timer dagligt ved siden af mit 37-timers arbejde

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-04 13:29

Ellers en god side

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-02-04 13:29

Bannerreklamer er ikke så irriterende.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-02-04 14:28

Det kunne være sjovere hvis disse pupup'er dækkede hele skærmen, så man ikke kunne se noget som helst.
Jeg kunne da ikke se nogen ringetoner, på linket. Jeg glædede mig ellers til at finde en sonar-lyd fra en ubåd.
Dette er seriøst, selvom det ikke ser sådan ud.
Og jeg har været inde og surfe på din side, som vel er meningen.
Du gider ikke rigtig "Kandu" mere, og vil hellere bevæge dig på experten dk, men Kandu kan da bruges til reklame for eget firma, så vidt jeg kan se.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-02-04 14:51

emesen...
1) Man får 100 kr til ringetoner og javaspil, hvilket da er ganske meget, men mit næste projekt er faktisk en hjemmeside hvor man kan uploade og hente ned via wap. Men sonar-lyden har jeg sgu opgivet.
2) Jeg brugt eksperten siden 1999/2000 og vil da altid benytte den. Jeg bruger da også s2a.dk Hvad angår kandu.dk så modtager jeg stadig mails i stakkevis ligesom jeg gør fra s2a og e.dk en del af disse går direkte i skraldespanden, men jeg er da stadig på kandu selvom det er minimalt i forhold til før.
3) Du skal endelig ikke gå ind på hjemmesiden hvis du føler du skal surfe.... Hvis du kigger de cachede sider igenem som ligger på google http://www.google.dk/search?q=konkurrencesvar&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&filter=0 vil du kunne se at det som jeg får af respons har jeg taget til mig og benyttet til at få noget frem som folk syntes er pænt. Du kunne eventuelt også gå igennem mine gamle spg. både her og på e og se en forskel på kommentarerne fra dengang og til nu.
4) Jeg er ikke et firma, og jeg bliver det heller aldrig. Jeg har brændt snuden på et sådan eventyr. Ideen er opstået fordi jeg sendte mine nevøer mails med svar, og da jeg stoppede blev de skuffet. Hvis de syntes det er så godt, så må der være andre.

Jeg håber ikke at starte en diskution, for det gider jeg ikke

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-02-04 15:01

Jeg tjener heller ikke noget på dit klik

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-02-04 15:27

OK - godt ord igen
Det var bare lige.
Emesen.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-02-04 15:33

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-02-04 23:47

Nu får jeg sgu nyt design: http://www.sun-net.dk/konkurrencesvar/

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 200 point
Dato : 15-02-04 10:41

Den anden var flottere

Kommentar
Fra : bjamin

Dato : 24-02-04 11:33

siden opdaterer ikkke størelsen automatisk.

mende fleste har jo 17" eller mere idag.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 08-03-04 14:29

Flot layout, design og overskuelighed!...
Ved hva jeg snakker om! ejer selv www.dscoop.dk

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : rybon

Dato : 10-03-04 17:22

sider der (www.dscoop.dk)
1) åbner nye vinduer, hvor det ikke er nødvendigt
2) skalere vinduer
3) fjerner mine navigations knapper

scorer ikke point hos mig.. ellers en meget kreativ forside.

mvh Ruben

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 20-05-04 18:53

Så er det lukketid.....
Jeg har fået ny profil (konkurrencesvar.dk) og er bare inde for at lukke mine gamle spørgsmål med denne bruger.
Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : dscoop80