/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Blæk er dyrt
Fra : Ishoey
Vist : 972 gange
120 point
Dato : 12-04-02 15:54

Hej Alle

Er der nogen som har et forslag til en billig printer hvor blækpatronerne også er bilige??

MvH
Ishoey

Kommentar
Fra : summer

Dato : 12-04-02 17:51

Hej Ishoey! Hvis ikke du ligefrem har ti tommelfingre, vil jeg anbefale HP, som fås fra 500kr og op efter, og så er de nemme at genopfylde selv til meget billige penge.
http://www.edbpriser.dk/ DeskJet 656C InkJet / 600x600dpi / 512KB / 6PPM 523 kr.

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 12-04-02 21:45

Hej vestergaard

check spørgsmålet, du har jo ikke besvaret det!

Kommentar
Fra : summer

Dato : 12-04-02 23:14

Hvis man satser på at putte nye patroner i printeren, når de er tomme, er det en dyr fornøjelse. Jeg har en HP 815c på tredie år til under en tusse. Køber blæk 250 ml til 125kr. for farve og sort og har fyldt patronerne op mange gange med succes. Opfyldning koster ca. 15 kr pr. patron, så man kan snart tjene til evt. et sæt originale, eller en ny printer.
mvh
summer

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 13-04-02 03:53

Lige som summer skriver har je også købt 4 flasker blæk til 125 kr i bogladen. Har dog en Epson Stylus på tredje år. Den er langsom, men skriver i næsten fotokvalitet (1440 dpi). Med HP har jeg haft dårlige erfaringer. Den er god til sort, men fotografiske udprint kan de sgu' ikke lave. Det er en 820C, bruger de kun hvis jeg skal udprinte lange dokumenter, f. eks. manualer osv.

Kommentar
Fra : 8

Dato : 13-04-02 13:59

Hej

En Hewlett Packard DeskJet 920C til 899 kr. hos Tele Danmark butikken

også køber blæk 250 ml til 150 kr. hos www.genfyld.dk

VH

Accepteret svar
Fra : croaks

Modtaget 120 point
Dato : 13-04-02 14:55

Hewlett Packard DeskJet 920C til 899 kr. hos Tele Danmark butikken
Den er okay!

så blækpatronerne fra Homedata (Hjemmeside: http://www.homedata.dk)

ORIGINAL HP
************

HP51645A Kr. 244,- Blækpatron (sort) til HP-printer
HPC6578A Kr. 410,- Blækpatron (3-farvet) til HP Printere, 38ml/970 sider
HPC6578D Kr. 240,- Blækpatron (3-farvet) til HP Printere, 19ml/450 sider

UORIGINAL
**********

RIDICO-45A Kr. 135,- HP DeskJet Blækpatron (sort) til HP-printer (Genfyld ca. 70-80%)

mvh Croaks

Godkendelse af svar
Fra : Ishoey

Dato : 13-04-02 15:38

1000Tak for svaret croaks.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 13-04-02 16:07

croaks?????????????? Begrundelse

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 13-04-02 16:38

Hej

Se i reklame fra TDC (Tele Danmark butikken)
og på hjemmeside HOMEDATA (http://www.homedata.dk)
Kvalitet på printer samt prisen på blækpatronerne
Så derfor!

Men mange tak for de svar og kommentar jeg har få!
*****************************************

MvH
Ishoey

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 13-04-02 20:40

Ja Ishoey

Det svar du accepterede var da ikke meget anderledes end det vi andre anbefalede dig......
Og du har lige skrevet under på, at du var ligeglad med garantien...
Tænk dig om en ekstra gang inden du køber toner hos homedata.....
De reklamerer med landets billigste uoriginale toner og bruger du dem, medens der er ganarti på, kan printeren ikke laves indenfor garantien..... Men selvfølgelig hvis dette ingen betydning er din accept af svaret forståeligt.
men du skal bare vide, at du muligvis har gjort et meget udgiftkrævende køb... men det er din oengeoung og dermed dit ansvar.....

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 14-04-02 03:40

Man kan vel ikke sige om den HP 920C er god, før man selv har afprøvet den.
Hvad blæk angår, så har Bogladen et dansk produkt der hedder INJET SPECIAL og findes til både HP, Lexmark og Epson Stylus og de farver er rigtig gode og som sagt koster de omkring 125 kr. per flaske med 250 ml.

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 14-04-02 03:44

Undskyld, det var INKJET SPECIAL, jeg glemte et K.
Hilsen, Claus.

Kommentar
Fra : pui

Dato : 14-04-02 08:22

Hej Clausen

Har du URL til "Bogladen"? Tak

hilsen
Pui

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 16-04-02 04:37

hej pui!
Var ikke helt klar over der fandes så mange bogladerne og delvis tilknyttet RUC i Roskilde.
Jeg søgte hos Google og kunne ikke finde den afdeling, jeg plejer at handle i, men måske hjælpe denne URL:
http://www.aok.dk/E/V/CPHDK/0000/99/32/
Mange hilsener fra Claus.

Kommentar
Fra : Carta

Dato : 23-11-04 10:02

Hej

Jeg leder efter en vejledning til genopfyldning af HP blækpatroner

Hilsen
Carta

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 23-11-04 20:25

Hej Carta

Se her: http://www.genfyld.dk

Klik på Brugervejledning unden Info

Hilsen
Ishoey