/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
kan jeg få internet i min by ?
Fra : babee
Vist : 1195 gange
50 point
Dato : 12-02-04 21:13

hejsa vi tænker på at flytte og kommer til at tænke på om vi kan få vores internet med. kan man på tdc hjemme side sætte adresse ind og så se om man kan . jeg har selv kigget men kan ikke finde det
måske en af jer kan ?
hilsen babee

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 12-02-04 21:17

Du kan indtaste telefon nummer og finde ud af det på den måde.. men det kan du jo naturligvis ikke når du ikke ved hvilket nummer....
Jeg har været i samme situation og jeg ringede skam bare til TDC og spurgte dem. ellers ville jeg nemlig ikke flytte det viste sig så at det kunne jeg sagtens

mvh Brommi

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-04 21:20

Der er vist heller ikke mange steder tilbage hvor man ikke kan få bredbånd Mvh sune

Kommentar
Fra : babee

Dato : 12-02-04 21:23

ville jo gerne vide det nu kender i ikke det

der vi gerne vil flteet hen er på landet i en by der hedder bølling tæt ved kolding

har et telefonnummer på dem der bor der nu men kan du måske sætte et link ind for jeg kan ikke finde der hvor jeg skal sætte nummeret ind
hilsen babee

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-04 21:23

Hvilken opkoblingstype har du.
Er det din mail-adresse du vil have med så er der ingen problem for den kan du bruge hvor som helst.
Netplus kan ringes op fra alle telefoner og bruges.
Jeg har lige indstalleret modem for en ven her hos mig - og vi flyttede det hele hen hos ham og startede bare comp og kørte videre.
Emesen.

Kommentar
Fra : babee

Dato : 12-02-04 21:24

jeg har bredbånd og det er den linje jeg gerne vil have med

Kommentar
Fra : babee

Dato : 12-02-04 21:25

ville vøre meget ked af at gå fra 512 til 56 k

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 12-02-04 21:31

TDC lægger ikke sådan et prøvenummer på da de ønsker at teste forbindelsen før de laver en aftale.
Du kan jo prøve at se om Tiscali kan, ikke at jeg vil opfordre dig til at skifte, de sælger først og lader kunden om at klage bagefter...
http://dsl.tiscali.dk/dslsignup/SignupServlet

Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : babee

Dato : 12-02-04 21:37

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-04 21:37

Jae jeg sidder og prøve at finde ud af denne side såe jeg kan godt forstå du har problemer jeg ka da heller ikke finde de informationer du søger http://www.zeropaid.com/kazaalite/ for det er vel her du kigger mvh sune

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-04 21:38

Bredbånd er knyttet til dig og den telefon du er tilmeldt.............men spørgsmålet er så om den nye linie kan bære en ADSL opkobling.
Under alle omstændighedder kan du beholde din E-mail og indtil du har fået din ADSL op at køre kan du bruge din E-mail fra en hvilken som helst browser.
Http://www.mail.dk = adgang til TDC webmail og herfra kan du med mail-adressen og password bruge din postkasse.
Emesen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-04 21:40

Øhh Ups http://tdc.dk/ let rødmen Mvh sune

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-02-04 21:43

Det burde være strafbart at anbefale Tiscali.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-04 21:45

Ja og så ovenikøbet blive takket for det

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-02-04 21:52

Skal vi ikke lige læse hvad jeg skrev drenge?
>>ikke at jeg vil opfordre dig til at skifte, de sælger først og lader kunden om at klage bagefter...<<
Man er vel ikke helt tumbet, men de har altså sådan et sted hvor man kan teste om centralen er forberedt,
Bjarne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-04 22:03

Genialt - spørge uden at købe - en ægte oser.