/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
server
Fra : baker.mc
Vist : 439 gange
50 point
Dato : 08-02-04 17:16

Jeg skal have lavet mig en lille familie server og har haft det til at fungere før. men efter at have skiftet router (cybercity) Cisco 677 kan fam. ikke koble sig på dyret. har prøvet alt med serv-u som jeg syntes er et ok pro. men tænkte på om det kunne være noget opsætning i routeren der ikke vil fungere med mit pro.

Esc mb/XP1800/512-ddr3200/60 gb hdd
xp pro.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 60 point
Dato : 08-02-04 17:46

Har du set efter om det skulle være din firewall i henholdsvis router og XP?

Kommentar
Fra : fbra01

Dato : 18-02-04 22:54

Har du set efter at den nye ip du har fået som skal intastes i routeren passer ud til den store verden.

Godkendelse af svar
Fra : baker.mc

Dato : 16-11-04 00:44

Tak for svaret severino.