/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
ved ikke hvor den her høre tim men svar ~
Fra : tronddk
Vist : 328 gange
50 point
Dato : 08-02-04 13:05

hejsa hva er det beste antivirus program? ( syntes nemlig norton antivirus = lodt , avg,ad aware er alle sammen = lodt )

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-02-04 13:08

hvad betyder = lodt

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-02-04 13:10

Og hvad er dine karv til et antivirus program?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-02-04 13:10

Eller krav for den sags skyld

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 08-02-04 13:25

Det bedste antivirus program er et spørgsmål om "tro" (religion), men ingen er 100%.

100% løsningen:
Klip internetforbindelsen, smid router / modem i en genbrugscontainer. Hold dig langt væk fra kopi CD'er, fremmede disketter.... Luk vinduer og døre.

Mit næstbedste bud:http://www.trendmicro.com/en/home/global/enterprise.htm
/PG

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 08-02-04 13:25

Tjek : http://www.trendmicro.com

Absolut et Top-produkt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 08-02-04 13:28

Jeg glemte lige at anbefale en gratis scanning fra "mit" link.
Tryk på "Free online scan"
/PG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-02-04 13:29

Profil-sammenblanding efter en tur i Smalltalk HM = molokyle ! Alm. bruger & Superbruger.

Guild -> Samtidig.. SKÅL !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-02-04 13:32

Jepper; du finder (VORES/ALLE's LINK) her : http://housecall.trendmicro.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 08-02-04 13:42

Hej Molo
Ja, det er jo netop den side man får, når der trykkes "Free online scan"
Vi er da enige i, at dette er et TOP produkt !
/PG

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 08-02-04 13:46

Dette her er godt og der kan man også prøve en firewall:
http://www.my-eTrust.com

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 08-02-04 14:08

Blot en ekstra kommentar.
Mit antivirus program "Symantec" kører upåklageligt. Umiddelbart efter en scanning, foretog jeg en gratis scanning på "Trendmicro", og denne fandt 8 (otte) andre virus-filer. Så vil man gå med "livrem og seler", er Trendmicro et par rigtig gode "seler".
/PG

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-02-04 14:35

..og da Sunowich ikke er vil jeg på hans og egne vegne slå et slag for AVG 6.0 free Virus Scanner, der viser sit værd ved ofte at finde filer som Norton overser, især på malware (ikke selvreplikerende) kan den finde meget som Norton overser.

Mvh
Bjarne
Norman bruger

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-02-04 14:37

>>Molo jeg havde gættet at Hm... var dig eller i hvert fald en åndsbeslægtet

Bjarne

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 08-02-04 15:42

Hello "tronddk"
"Er der no'en hjemme ?"

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-02-04 16:59

Ramt af virus p.g.a. manglende a-virus og firewall

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 09-02-04 09:30

Eller prøv lykken mend Panda-antivirus. Det her tre års opdatering af virusversioner, og de nyeste versioner er knaldgode (og så koster det ikke så meget som trendmicro).

Mikael

Kommentar
Fra : skovalf

Dato : 11-02-04 11:13

Du skal bare bruge disse 2 :

http://housecall.trendmicro.com/

http://security.symantec.com/ssc/vc_scan.asp?j=1&langid=ie&venid=sym&plfid=23&pkj=XSNWODEQOHBDJQEEFGY
(finder dem kun kan ik slette søg bare efter filen og slet den)

den ene tager det den anden ik kan tage :)

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-02-04 13:04

Fandt du ikke et virus program..? eller har du bare glemt at give points til et svar..?

Mikael

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 15-02-04 21:43

Kik dog her menneske : http://spywarefri.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 31-03-04 17:54

Nu siger jeg som HUGO... ØHHHHHHH...... HALLO er der nogen hjemme..?

Får ingen point for deres arbejde de har lavet med dit spørgsmål..? Kedeligt at man skal bruge tid og ressourcer på at hjælpe folk, og så gider de ikke sige tak ved at godkende et svar..!

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 12-05-04 15:18

Tak for svaret molokyle.