/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
50 års fødselsdag
Fra : fjordglimt
Vist : 1767 gange
400 point
Dato : 07-02-04 22:23

jeg vil gerne høre om der er nogle der har nogle gode ideer til indbydelser og bordkort med menuplan på jeg er intereseret i alt på forhånd tak

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 07-02-04 22:30

Måske du kan finde noget brugbart her http://www.festsange.dk

Mvh
Grethe

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 07-02-04 22:38

Hej!
Hvis det er dig, som skal invitere;
Er det en temafest?
Har du nogen fritidsinteresser?
Skal festen foregå et utaditionelt sted?
Skal børnebørnene med?
OSV OSV

Hvis du ved nogenaf disse ting, er det lettere at give gode råd.

Efter min mening er www.festsange.dk ved at uddø, der sker meget sjældent noget nyt på siden, borset fra tilføjelser af "dybt personlige sange" som ingen andre har glæde af.

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-02-04 22:56

Ja men denne syntes jeg er god:
http://www.festlige-sange.dk/
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 07-02-04 23:21

Der er også lidt ideér her:
http://www.festdoktoren.dk

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 08-02-04 00:26

jeg er også ude efter ideer til hvordan man laver nogle gode indbydelser og bordkort

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 10-03-04 10:39

Du kan få en masse god inspiration her:

http://www.bryllup.dk/

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-03-04 15:13

Men den fødselsdag er vel længe ovre, så hvis du ikke har flere spørgsmål, skal du jo lukke spørgsmålet, ved at trykke på accepter ud for det spørgsmål du syntes var mest relevant.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 11-03-04 19:15

nej den er ikke ovre er først den 31 juli da festen skal holdes der men skal have indbydelser ud i maj og så vil jeg også gerne høre om der er nogle der har nogle gode ideer til at man kan lave lidt sjovt med gæsterne da jeg bliver 50 år

Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 400 point
Dato : 12-03-04 10:11

Hej fjordglimt...

Du kunne evt. gøre følgende: (Skal lige siges jeg SELV har erfaret dette til lignende fester!)

1.
Til musik kan lave en "samba"-dans hvor folk skal går "bukkebruse" i en ring, hvor 2 personer står
med en "hulahopring" og alle synger sangen "bukkebruse"... den som blir fanget skal så gøre
et eller andet! kan f.eks. være personen skal synge et vers eller lignende... meget sjovt! :)

2.
Synge sangen "Alle som er født i (f.eks. maj) skal rejse sig op"...
Når f.eks. man synger maj-måned og "bente" har føsdag, ska hun rejse sig op på stolen mens alle synger...

3.
Kysseleg: Man udpeger en person (tit den som har føsdag) som skal rende rundt og kysse ALLE til selskabet
mens alle andre synger en eller anden sang! (vist ikke nogen bestemt)... meget underholdende skal lige siges!
(var godt nok ikke mig der sku rende rundt hehe)

Så kan jeg ikke komme på flere lige nu...

Håber det kunne hjælpe dig...

Mvh. Cooper

Godkendelse af svar
Fra : fjordglimt

Dato : 15-03-04 05:57

Tak for svaret dscoop80.

Kommentar
Fra : LaLaLaLady

Dato : 25-06-10 13:08

Hej alle der leder efter temaer til invitationer, bordkort, borddækning og pynt! se; http://www.mintemafest.dk/ det er Danmarks største festbutik, og de billigste, men det tager ca. 3 hverdage at nå frem! go fest