/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
PC til PC fil transfer
Fra : HansT
Vist : 294 gange
70 point
Dato : 06-02-04 01:36

jeg har fået ny pc og vil overføre data fra den gamle PC til den nye PC via USB port. Jeg har hørt at der kan købes en løsning fra LYNX, men den er relativ dyr. Findes der freeware der er anvendelig ???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-02-04 07:47

Hvis du har lidt snilde kan du jo også monterer disken fra den gamle på den nye og overfører dataerne fra den ene til den anden disk Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-02-04 07:59
Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 06-02-04 09:12

Hej Hans

Dette kabel klarer ærterne:
http://www.sandberg.it/worldwide/default.asp?file=prod.asp?prod=133-02

mvh srhansen

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-02-04 15:40

Som Sunowich skriver om; Lad den nye maskine låne det gamle drev og overfør de data du skal bruge på den nye maskine.
Det er mange gange hurtigere, og så koster det ikke noget, i form af kabelkøb.
Du kan så bare sætte drevet tilbage bagefter så er den "VIOLA"

Kommentar
Fra : HansT

Dato : 06-02-04 19:31

takker for alle indlæg, jeg køber et Sandberg USB datatransfer kit ( kr. 249,- ) og så vender jeg tilbage med resultat.
NB den gamle maskine skal være operativ i hele overførselsperioden, så derfpr er kabelløsningen at foretrække fremfor
disk flytning. foreløbig tak...........

Kommentar
Fra : petermadsen81

Dato : 24-02-04 08:34

Jeg har et brugt du må købe for 100,- ! Bruger det ikke mere men det virker fint. Også fra Sandberg