/ Forside/ Interesser / Videnskab / Filosofi / Spørgsmål
10  ans 370
jeg forstår ikke (2)
Fra : 369874123
Vist : 523 gange
50 point
Dato : 23-01-04 15:51

hvorfor er noget være sjovt og hvad er sjovt?? er det sjovt når tiden går hurtigerer og ens liv føles som om det går enormt hurtigt. er det sjovt!?? så vil jeg da hellere kede mig.

Kommentar
Fra : H_Rude

Dato : 23-01-04 16:03

Der er ikke noget der er sjov i sig selv! Hvis noget skal være sjov skal modtageren være åben for at modtage, undres og kombinere. Sjov opstår ofte når elementer uden åbenbar sammenhæng forbindes. Jeg kunne sagtens sige mere, men ville det være sjov?

Kommentar
Fra : BoWie

Dato : 23-01-04 16:07

Det er sq da spild af liv at bare at sidde og kede sig.. Så er det da bedre at få noget ud af livet..... Og have det sjovt...

Peace out BoWie

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 23-01-04 16:10

Det er sq da spild af liv at bare at sidde og kede sig.. Så er det da bedre at få noget ud af livet..... Og have det sjovt...

Peace out BoWie

????????????
men hvad er sjovt og hvorfor

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 23-01-04 16:11

tak H_Rude
det var godt besvaret

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-01-04 16:13

Hvis man syntes at det andre kalder at kede sig er sjovt, ja så keder man sig ikke

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 23-01-04 17:54

Sjovt spørgsmål i det hele taget.....

Berpox :-]

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 18:19

At være sjov er en kunst.

Kunst er alt det man IKKE kan, hvis man kunne? Ja, så ville det jo ikke være nogen kunst !

(citat: Storm P.)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 26-01-04 17:52

det kan være jeg skal stille spørgsmålet på en anden måde.
hvad men "hvordan kan man kede sig".
jeg har ikke kede mig i meget lang tid.
det iretere mig lidt. alle dem der kan kede sig skal være glade for det.
jeg forstår ikke dem der hele tiden siger "jeg keder mig". hvordan?????????
jeg tror da at alle har noget de kan tænke på. alt andet ville da være underligt.
men spørgsmålet er "hvordan kan man kede sig"??
jeg kan huske fra da jeg var lille at jeg nogle gange kede mig. men det jeg mener er at, kan man ikke kun kede sig hvis man glæder sig noget.

og nu vil jeg ikke høre.
at kede sig er når man ikke har det sjovt eller noget de er lige så ligegyldigt

Accepteret svar
Fra : h_bmv

Modtaget 50 point
Dato : 30-03-04 12:06

Hvis du da holder øje med dit spørgsmål endnu:
Jeg mener at kede sig er når man man ikke kan finde på noget at lave og at det faktum generer én.

Jeg keder mig næsten aldrig, og syntes faktisk at tiden går hurtigt, også når jeg egentlig ikke laver noget. Men tiden går endnu hurtigere når jeg gør eller er med til noget som jeg finder underholdene, eller på anden vis laver noget som optager mig.

Jeg mener at dét at det føles som om at tiden går hurtigere, fremkommer når man ikke lægger mærke til at tiden passerer fordi at man er optaget af noget eller simpelt hen ikke er opmærksom på den tid som passerer.

Vh.

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 30-03-04 13:45

Og! hvis du vil kede dig, så hold meget øje med hvad klokken er, så skal du nok komme til at kede dig. Jeg går ikke med ur, har kun det på mobiltelefonen.

Godkendelse af svar
Fra : 369874123

Dato : 30-03-04 20:30

Tak