/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Logon.bat
Fra : olefahnoe
Vist : 669 gange
100 point
Dato : 23-01-04 09:45

Hej

jeg er ved at lave en logon fil til min pc som jeg vil køre gennem Start i menubaren

jeg har bare et lille problem den vil ikke lukke ned efter at have kørt "programmet"

Jeg har glemt hvad cmd til at lukke et dos vindue er????

Hvem kan hjælpe mig

olefahnoe

Accepteret svar
Fra : 2243

Modtaget 110 point
Dato : 23-01-04 10:02

exit

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 23-01-04 11:05

Hej Olefahnoe;

Nu du stiller spørgsmålet under "Server"; må det være fordi vi taler om et flerbrugermiljø!
Du vil da ikke afvikle en "Logon.Bat" via din Start Menu! Prøv at kigge på brugerprofilen i stedet for - eller endnu bedre lav en centraladministration via serveren.

Prøv f,eks, at kigge på produktet "Kixtart".

/Smitty

Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 05-02-04 20:09

Tak for svaret 2243.

nogen skal jo ha point

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 05-02-04 20:11

men hvar det det du søgte???

2243 // claus