/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
naturpleje
Fra : karin42
Vist : 1745 gange
50 point
Dato : 14-01-04 22:37

Det var ang. bagepulver til tænderne ! er det ikke for hårdt ved emaljen ? jeg har selv lidt gullige tænder ( ikke ryger ) men tør ikke rigtig binde an med bagepulver .
er her andre der har prøvet det ? mvh. Karin.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 60 point
Dato : 14-01-04 22:39

Bagepulver er for hård ved emaljen.
Det kan nemlig også bruges til alle de gryder vi har
læst om i tip.

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 14-01-04 22:43

Tak for svaret Teil.
ja men det var jo også det jeg tænkte - så hellere gule tænder
mvh. karin

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-01-04 22:45

Helt enig med dig.
Farven betyder ikke alt.

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 15-01-04 00:29

Ja det var også min første tanke..

ligesom man kan spise lidt bagepulver ved for meget luft i maven.

Så hellere have luft i maven

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 15-01-04 00:30

.

Kommentar
Fra : yasmic

Dato : 19-10-05 17:51

Jeg har hørt at bagepulver slet ikke hjælper, det er bare en myte.

Kommentar
Fra : yasmic

Dato : 19-10-05 17:53

Jeg har hørt at bagepulver slet ikke hjælper mod gullige tænder - det er bare en myte.

Kommentar
Fra : bobbels

Dato : 22-03-06 09:44

Köp pimpstenspulver på matas det har jag gjort i många år.köpte det på apoteket förmen det kan man ikke mere.bobbels

Kommentar
Fra : QBaby

Dato : 23-05-06 14:15

Hej med dig:D

Har du en kosmetikkersalon i nærheden af der hvor du bor ?
Der har de ihvertfald som reglt produkter til at plejne tænderne- Det virker fint .
Husk man kan ikke gå så hvide tænder som MTV-pigerne+drengene har :D:D

Kommentar
Fra : Lærke93

Dato : 11-07-08 19:01

Jeg har prøvet med natron. Hjælper ikke meget :) Men har også selv ret hvide tænder i forvejen, det skulle bare lige prøves et par dage. heh