/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Festlokale søges.......hjælp
Fra : tinah
Vist : 4318 gange
50 point
Dato : 13-01-04 13:41

Hej.
Vi skal holde barnebåb d. 17.4. 2004
Jeg er på jagt efter et festlokale til 40 - 50 personer. Der skal helst være køkken til tilberedning af maden,
og vi vil helst selv lave maden samt medbringe drikkevare.
Det er selvfølgelig en stille og rolig fest ( Det plejer barnedåb vist at være)
Tinah

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 13-01-04 13:45

Hvor, i Skagen eller Gedser???

jms

Kommentar
Fra : tinah

Dato : 13-01-04 13:48

Ja, det var da et godt spørgsmål.........Vi holder barnedåb i Hellerup så Storkøbenhavn vil vist være rimeligt.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 13-01-04 13:50

Ok, så kan jeg ikke hjælpe.
Trækker mig lige fra dette spørgsmål

mvh
jms

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 13-01-04 13:57

Der findes faktisk nogen udmærkede udlejningslokaler i beboerhuset i Sydhavnen (på Borgbjergsvej, hvor der tidligere lå en café). Jeg ved, at der også findes en hjemmeside med oplysninger (pris m.m.), men kan ikke lige finde den. Nu kender jeg heller ikke jeres priskrav, men det her sted er ikke det dyreste, heller ikke det billigste (tjekkede priser for nylig, men kan ikke huske det eksakte beløb).

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-04 14:00

Der er selskabslokalerne på frilandsmuseet. Kønne omgivelser og ikke langt fra Hellerup : http://www.frilands-restaurant.dk/

Tjek selskabslokalerne i menuen til venstre.

Der ligger også selskabslokaler på lyngbyvej lige før Vibenhus Runddel på venstre side, når man kører mod københavn, men jeg kan ikke huske hvad de hedder

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 13-01-04 14:18

Her er listen over selskabslokaler i Stor-København : http://www.nordtaxi.dk/vavinfo.html#selskab

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 13-01-04 15:53

Jeg mener at den bridgeklub der ligger i Tuborg havn kan lejes til den slags ting, men jeg kan sgu ikke lige huske hvad den hedder.

Men du kan finde dem på Gl. Vartovvej 44

Kommentar
Fra : 888

Dato : 13-01-04 17:11

Ved Vibenhuscentret ligger der nogen rigtige fine lokaler, til fornuftige penge....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-01-04 10:21

888 -> Det er jo dét jeg siger...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tinah

Dato : 14-01-04 14:22

Jeg lukker nu. Tak for hjælpen til alle
Tinah

Godkendelse af svar
Fra : tinah

Dato : 14-01-04 14:24

Tak for svaret molokyle.
Bliver så glad når jeg ser og lærer ting jeg ikke kendte til
Tina H