/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Gambia
Fra : stje
Vist : 579 gange
50 point
Dato : 12-01-04 14:37

Har du et godt tip - jeg skal på 1 uges rundtur i Gambia og herefter 1 uges hotelophold.

Accepteret svar
Fra : 2243

Modtaget 50 point
Dato : 14-01-04 06:36

Nu er Gambia jo ikke kæmpe stort, men en tur op langs gambia floden kan dog anbefales.

eller prøv at se på Gambias venner
http://www.gambias-venner.dk/
en søgning på gambia på google gav over 2,5 mill. hits, så mon ikke også du kan finde noget her.

ellers må du have en rigtig god tur

Godkendelse af svar
Fra : stje

Dato : 14-01-04 08:05

Tak for svaret 2243.

Kommentar
Fra : pnuen

Dato : 14-05-04 15:05

Jeg kan også kun anbefale en tur på floden - der er et rigt dyreliv omkring den. Ellers er der ikke mange reelle seværdigheder i Gambia - oplevelsen går mere på at opleve den meget anderledes kultur på godt og ondt. I bør være opmærksomme på, at Gambianerne er MEGET nærgående/kontaktsøgende - vi oplevede tit, at de satte sig ved vores bord, når vi spiste ude i byen; fulgte efter os flere kilometer på stranden osv. - har man ikke lyst til det, er det nødvendigt at være afvisende, grænsende til det uhøflige. God tur :0)