/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Return to Castle Wolfenstein
Fra : gril
Vist : 673 gange
10 point
Dato : 10-01-04 22:16

hvordan bruger man koderne i RTCW jeg har prøvet at skrive +set sv_cheats 1 i det ikon der sort
også når jeg er inde i spildet ½ og god eller give all

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 23:15
Accepteret svar
Fra : HJV9222

Modtaget 10 point
Dato : 11-01-04 00:02

Hej gril

Det første du skal gøre, er at lave et kopi af din genvej på skrivebordet.
Højre klik på den nye genvej & vælg Egenskaber.
I feltet, tilføj til enden (udenfor quotes): +set sv_cheats 1
klik OK
Start spillet med genvejen.

Når du er inde i spillet, skulle du nu være i stand til at bruge snydekoderne...
(Tryk på "~"-tasten for at få konsollen frem, indtast koderne deri)

Hvis det ikke virker, du kan prøve dette alternativ, for at se om det virker hos dig.

1. Tilføj " +set sv_cheats 1" til genvejen, som ovenfor.
2. Tilføj en blank fil ''user.cfg'' til mappen med navnet ''Main'', i spillets sti. "Return to Castle Wolfenstein".
3. Indtast en linje i filen ''user.cfg'' : set sv_cheats 1
4. Indtast kodern som står ovenfor.

MvH. HJV9222

Kommentar
Fra : pongo126

Dato : 11-01-04 09:00

hejsa
jeg har haft samme problem kunne ikke få koderne til at virke fandt så ud af at når du har gemt spillet skal du starte forfra igen og skulle de gerne virke

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 16-04-04 23:49

Tak for svaret HJV9222.