/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Hvem er Lady Alustriel?
Fra : Angelica
Vist : 611 gange
60 point
Dato : 06-01-04 21:59

Jeg vil meget gerne vide hvem hun er... har prøvet at søge men synes
ikk at jeg finder en forklaring på præcis hvem hun er og hvad hun
evt. kunne.. så jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig.. og hvis
nogen sidder inde med gode billeder af hende vil jeg blive kanon
glad.. min mail er eternal_angel83@hotmail.com

Knus
angel

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-04 23:00

Det er en dame på 34 år fra Alberta i Canada http://fhttp://www.fortunecity.com/rivendell/sorcerer/536/about.html orums.forgottenwars.net/index.php?action=viewprofile;user=lady_alustriel

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 06-01-04 23:12

Meget sjovt.. men tror ikk du helt med tjek denne link - http://clanreo.ionichost.com/libreria/personajes.htm

Ud ved Alustriel Rayo de Luna:

så er det altså hende jeg søger noget om..

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-01-04 08:36

Ehm - Du taler altså Forgotten Realms her? troede i starten du mente irl person... :>

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-01-04 08:51

Der står altså en del om hende inde på wizzis hp..

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-01-04 08:56

Hun er High Lady Alustriel of the Silver Marches, tror ikke der er lavet stats på hende, så står de nok i Forgotten Realms bogen.

Accepteret svar
Fra : Zerg911

Modtaget 60 point
Dato : 07-01-04 09:00

Ownage copy paste :)

Race/Gender: Half-elf female
Class/Level: Wizard 22
Alignment: Lawful Good
Home: Silverymoon
Deity: Mystra, Melekki, Tyr, Helm, Lathander, Selune

The High Lady is a powerful force of good in the Savage Frontier. She rules Silverymoon and is a senior member of the Harpers.
Alustriel has a relaxed relationship with Shalamar, who has been courting the Lady for over a decade. This may seem strange to most humans, but both of these individuals have elven blood in their veins that is used to waiting.

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 07-01-04 10:36

Tak for det du har fundet ud af indtil nu.. men er bare blivet bidt af at vide mere
om hende.. så søg gerne videre.. og evt. give en link til denne wizzis side..?

stort knus
angel

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-01-04 10:38

Hvad er det helt bestem du gerne vil vide? Lidt nemmere at finde noget så

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 07-01-04 10:50

1. hun er en trold kvinde så ville jeg hører lidt om hendes evner..
2. og det med at hun skulle regre silvermoon.. men på hvilken måde
ved bare som det sige at hun var en klan kvinde også..
3. evt gerne nogle billeder af hende som jeg kan sidde og lege
med i et af mine grafik programmer..
4. jeg forstod ikk hvad dette skulle betyde.. måske noget om
planetere : Deity: Mystra, Melekki, Tyr, Helm, Lathander, Selune
5. evt gerne noget mere historie om hende som det du sendte en
lille bid ind af..

knus
angel

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-01-04 10:52

Ok - Spiller du Rollespil selv eller ved du ikke noget om det ?

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 07-01-04 10:59

Jo jeg har spillet noget Heroes.dk og andre spil...
så lidt ved jeg da.. hvorfor?

knus
angel

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-01-04 11:02

host...

Med Rollespil mener jeg ikke heroes.dk, heroes of might and magic ect. ect. mener Dungeon And Dragons de rollespil som køre efter D20 systemet som hende Lady Alustriel er fra.. den verden

Og forresten, dejligt du skriver så hurtigt tilbage, hader og side og vente

Zerg

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 07-01-04 11:09

Ja jeg tænkte nok på det bagefter jeg havde sendt den.. men har hørt
om disse spil.. men kan ikk huske om det er noget man kan spille
dem online eller om det er købe spil.. for så vil jeg da gerne prøve..
D20 system ved jeg ikk helt hvad er.. men er lærer nem..*S*

du er også kun heldig at jeg svarer på det så tidligt.. for jeg er
normalt først på om aften da jeg som regel stadig sover ved
denne tid.. så en gangs skyld er jeg bare tidligt oppe..

men ville det ikk være letter at skrive sammen på mailen?

knus
angel

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-01-04 11:14

Ville det sikkert.. Men skal lige sige D20 system er et mere fantasi spil en f.eks computerspil osv. Men der findes dog sådan nogle som Baldurs Gate, Never Whinters Knight og sådan nogle
D20 betyder at man slår med terninger..

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 07-01-04 11:18

oki så er jeg med.. er det så dyre de spil?

min mail er eternal_angel83@hotmail.com

knus
angel som lærer noget nyt hverdag.. *G*

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-01-04 11:20

^^ Har skrevet til dig

Godkendelse af svar
Fra : Angelica

Dato : 07-01-04 12:33

Tusind tak for alt hjælp*S*