/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Kun til Summer
Fra : cassandrak
Vist : 552 gange
100 point
Dato : 10-03-02 20:29

Hej Sommer
kan vi lave et hurtigt spørgsmål, når vi begge er på nettet ??
jeg er på om en halv time igen , samt i morgen ved 19.tiden.

Jeg vil meget gerne give dig dine point tilbage igen, jeg har ikke tjent dem.

mange venlige hilsener
Cassandra

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-03-02 20:26

"cassandrak" <cassandrak.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:dkOi8.2874$8A5.86619@news000.worldonline.dk...
> Hej Sommer
> kan vi lave et hurtigt spørgsmål, når vi begge er på nettet ??
> jeg er på om en halv time igen , samt i morgen ved 19.tiden.
>
> Jeg vil meget gerne give dig dine point tilbage igen, jeg har ikke tjent
> dem.
>
> mange venlige hilsener
> Cassandra

Det var da rart nok at vide, men måske skulle du bruge email i stedet?

Niels

>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : cassandrak

Dato : 10-03-02 21:37

hej igen
jeg har forsøgt med kandu e-mail men den kom retur med fejlbesked....
mvh. Cassandra

Kommentar
Fra : summer

Dato : 11-03-02 01:27

Hej cassandrak
Det havde du nu ikke behøvet. Jeg går ikke så højt op i point, men flot af dig.
Til andres orientering er det http://www.kandu.dk/dk/spg/2762 der er ref. Jeg lægger et svar, som du bare kan acc. Det er nok ikke 100% korrekt, men med de få superpoint du har går det nok.
Venlig hilsen
summer

Accepteret svar
Fra : summer

Modtaget 100 point
Dato : 11-03-02 01:28

Svar.