/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
Hjelp til å bygge bur
Fra : anonymm
Vist : 751 gange
20 point
Dato : 14-12-03 22:56

Hei,
jeg vil ha guide på å bygge bur til undulat,nymfeparakitt,jaco.
Du/dere trenger bare å gi meg guiden med hvor mye mål det skal være til hvær fugl og hvordan man skal bygge den.
hadde vært bra med om du/dere hadde sendt bilde med detaljer på.
Min mail:pk_mudassar@hotmail.com

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 11-03-04 17:50

fatter ikke hva du skriver på og skriv det igen

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 11-03-04 20:22

Jeg trenger bare hjelp til å bygge bur...

Accepteret svar
Fra : tronddk

Modtaget 20 point
Dato : 11-03-04 20:59

ok du er svenske man kan bygge den af hønse net men du kan også lave den af voliére net som er det beste eller svejset stålnet mener den skal være 2 meter høj og 65 cm bred

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 11-03-04 21:01

kommer and på hvor mange fugle du skal ha

Godkendelse af svar
Fra : anonymm

Dato : 11-03-04 21:02

Tak for svaret tronddk.

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 11-03-04 21:05

du kan oxo kikke på http://home.worldonline.dk/olmutz/bur.htm hvis du hvel have inprration

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-10-04 00:47

Hei Tronddk!
Er du ikke fra Norge - Lofoten?

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 06-10-04 12:10

nej dov ik er dov fra danmark esbjerg men oki

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-10-04 00:41

Det er bare fordi jeg kendte en Norsk Nordmand fra Norge, der hed Trond og var fra Lofoten, men bor her i Danmark.
Så jeg tænkte at det var ham der havde fået sig en PC i stedet for sin WT på 27 MHz