/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Registre i USA
Fra : zippydig
Vist : 392 gange
200 point
Dato : 08-03-02 19:48

Jeg vil utroligt gerne i forbindelse med 2 fætre jeg har i USA. Det er de eneste slægtninge jeg har tilbage. Jeg har deres navne men desværre er efternavnet meget almindelig (også i USA). Jeg har via nettet prøvet div. Tlf.registre, men det virker uoverskueligt. Jeg har den sidste adresse i USA (fra 1972) og jeg har fødselsdata. Er der noger der har prøvet at søge slægtninge i USA og evt. kan henvise til registre der er brugbare.
Tips og ideer modtages MEGET gerne

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 12-03-02 18:38

Hej zippydig

Jeg ved ikke om jeg kan hjælpe dig, men vil meget gerne prøve.

Jeg har en meget god ven i USA, måske han kan give mig nogle registre, tlf.opslag osv..

Jeg sender først dette idag, da jeg ikke har vært hjemme.

Så hvis du er interesseret, så giv mig lige et praj. Det kan jo aldrig skade at spørge vel??

Venlig hilsen
Mone

Kommentar
Fra : zippydig

Dato : 12-03-02 19:46

Hej Mone.
Det vil jeg være meget meget interesseret i og vil meget gerne høre nærmere.
Venlig hilsen Zippydig

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 12-03-02 20:20

Hej igen.

Jeg sender en mail til ham i morgen. Men ha' lidt tålmodighed, for han er
en travl herre, så det er muligt der går et par dage. OK.

Venlig hilsen
Mone

Kommentar
Fra : zippydig

Dato : 12-03-02 20:33

hej Mone.
Helt fint og jeg venter spændt.
Venlig hilsen Zippydig

Accepteret svar
Fra : Mone

Modtaget 200 point
Dato : 16-03-02 08:41

Hej Zippydig

Lidt nyt.

Jeg fik en mail fra USA igår. Han fortalte om noget der hed UNSOLVED MYSTERIES, som
er et tv program, hvor man søger efter savnede personer.

Nu har jeg selv lige været inde for at se om jeg kunne finde noget. Og som en start, så
prøv at gå ind på

www.suite101.com

Så prøvede jeg på søgemaskinen på Jubii og satte kryds i hele verden, der kommer der
flere forskellige op, så prøv det.

Det var sådan lige hvad han kunne komme i tanke om, men han har lovet mig, at spørge
venner og kollegaer, om de evt. har nogle andre ideer.

Så jeg vender FRYGTELIGT tilbage på et tidspunkt.

Venlig hilsen
Mone
and good luck

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 16-03-02 08:43

Sorry
Jeg glemte lige noget.

Inde på Jubii, skrev jeg UNSOLVED MYSTERIES i søgning.

Mone

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 08-08-02 01:20

Hej zippydig

Bedre sent end alllllldrig.

Jeg har lige noget her, som jeg håber du kan bruge til noget.

www.ussearch.com

Held og lykke
(hvis altså du ikke allerede har fundet noget selv)

Venlig hilsen
Mone