/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Fødselsdags gaven
Fra : kamillann24
Vist : 345 gange
50 point
Dato : 29-11-03 02:07

Hej allesammen
Er der nogle der kan hjælpe. Jeg står og skal giftes. Min kæreste / Mand bliver 30 år den
dag. Hvad skal jeg dog give ham i gave. Det skal være noget heldet særligt.
Er der mon nogle der kan hjælpe mig.

M.V.H
Kamilla

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 60 point
Dato : 29-11-03 02:20

Hej kamilann24

Selfølgelig vil vi gerne hjælpe dig, men først må du hjælpe os.
Du har et udestående ved dette link:

http://www.kandu.dk/dk/spg/26995

Vi er hjælpsomme men så må du først lukke dit andet spørgsmål hvid du mener det er løst.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : kamillann24

Dato : 29-11-03 02:23

Det vidste jeg ikke tak fordi du sagde det

Kommentar
Fra : kamillann24

Dato : 29-11-03 02:36

jeg ved ikke hvordan jeg lukker
M.V.H.
Kamilla

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 29-11-03 02:45

Nu skal du "høre".

Gå ind i det spørgsmål du har stillet. Oppe i højre side ved hver af de enkelte svar står der noget lignende "accepter svar". Du finder så det svar du syntes er det bedste og taste på "accepter svar".

Helt nederst har du så muligheden får at sætte et punkt hvor godt du syntes svaret har været, og tast så "godkend".

Nu var det ikke ment at der ikke var noge dr ville besvare dette spørgsmål, men mange stiller spørgsmål herinde men "glemmer" at lukke spørgsmålet.

mvh
ellebye

Godkendelse af svar
Fra : kamillann24

Dato : 09-12-03 00:26

Tak for svaret ellebye.