/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Ornani
Fra : sexylady
Vist : 940 gange
20 point
Dato : 27-11-03 12:31

Hejsa
Hvordan ornanere man bedst?
Er der et svar til dette - eller skal man bare prøve sig frem?
Sexylady

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-11-03 12:37

Sexylady.

Du skal da bare prøve dig frem, og når du synes det er rart, så husker du bare hvordan du gjorde. Men det er osse sjovt at eksperimentere.

Det hedder i øvrigt "Onanere", opkaldt efter en bibelsk figur ved navn "Onan"

Ram

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 27-11-03 12:38

Når du skriver om man bare skal prøve sig frem, må du jo vide hvordan man ornanere, så ja det bedste må jo være at prøve sig frem så man kan lærer sig selv at kende på det punkt og finde ud af hvad der er bedst for en selv og hvad man kan lide, og på den måde kunne fortælle sin evt. partner hvad man gerne vil og hvordan man gerne vil forkæles lærer man det ikke selv er det svært at forklare sin partner hvad man foretrækker.

Kommentar
Fra : sexylady

Dato : 27-11-03 12:39

Tak - det vidste jeg egentlig godt....
Men jeg synes bare ikke at jeg kan finde frem til "det bedste" andet
end at bruge min "ven med vibrator".....
Sexylady

Kommentar
Fra : sexylady

Dato : 27-11-03 12:40

Tak - lidt hjælp er altid godt

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 27-11-03 12:43

Ham "Onan" må have været en fin fyr

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-11-03 12:47

niss45

Sikke noget ævl. At jeg foreslår at prøve sig frem, er da ikke ensbetydende med at jeg ved hvordan man onanerer (som det hedder) - Nu ved jeg det tilfældigvis, men kan da ikke sige om andre synes om mine metoder og teknikker. Det fremgår jo heller entydigt hvilket køn sexylady tilhører. Kønnet er jo ret afgørende, når man taler metoder og teknik. Derfor ingen opskrift.

Så Niss45 - om igen - tænk før du taler.

Ram

Kommentar
Fra : sexylady

Dato : 27-11-03 12:47

Det må man sige

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-11-03 12:52

Subj: Onan - 1 mosebog Kap. 38 v. 6

7Men Er var en ond mand; derfor lod Herren ham dø. 8Da sagde Juda til Ers bror Onan: »Gift dig nu med Tamar, så du opfylder den forpligtelse, der hviler på en afdød
mands bror! På den måde kan du skaffe din bror arvinger.«
9Men Onan vidste, at hans eventuelle børn med Tamar ikke ville blive regnet for hans egne. Og efter at han havde giftet sig med hende, sørgede han for at spilde sin sæd på jorden, hver gang han havde samleje med hende. På den måde undgik han at skaffe sin afdøde bror børn. 10I Herrens øjne var dette en ond tanke, og derfor lod han også Onan dø. 1

Kommentar
Fra : sexylady

Dato : 27-11-03 12:54

Lyder underligt! Men Onan har jo alligevel skænket os gode stunder
Sexylady

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 30 point
Dato : 27-11-03 12:55

Udledt af den bibelske holdning, er den ikke så god at onanere - man kan dø af det -
Men så kan man jo bare lade være at tro på Biblen - Så gå du bare til den sexylady.

Ram

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 27-11-03 12:57

Det er jo det jeg siger.. Kristendommen er jo barbarisk !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-11-03 12:57

ram2 -> Rigtigt, han spredte sin sæd over de østvendte marker hver morgen og døde af det

sexylady -> Du filer bare løs med klør-fem til du kommer

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : sexylady

Dato : 27-11-03 12:57

Tak for svaret ram2.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-11-03 12:59

Ps. Pas på med Ornani !!! Soen kan blive sur ...ornen vil sikkert ku' li' det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-11-03 13:00

>Molo - Er det det der hedder "Hollandsk udtræk"??

>Sexylady - Det var så lidt - Rigtig god fornøjelse

Ram

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 27-11-03 13:05

> ram2 nu tror jeg du skal styre dig lidt, selvom jeg ved fra andre indlæg at det kan være svært for visse personer. Da jeg skrev mit indlæg var dit ikke dukket op , så det var ikke henvist til dig men sexylady.
Så vidt jeg ved ,er dette et frit forum hvor alle kan komme med sine meninger og kommentar, men nogen vil jo gerne styre det med grove bemærkninger, og bruge dit til at hakke på hinanden, og andre vil være den kloge , sååå godt ord igen

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-11-03 13:09

>Niss45.

Det må du undskylde, men jeg opfattede det klart som adresseret til mig, derfor min kommentar.

Dog vil jeg da sige, at jeg under alle omstændigheder bringer min mening og holdning til torvs som JEG finder det passende..

Ram

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 27-11-03 13:16

>ram det er jo det vi alle forsøger, men kan jo gøre det på en pæn måde uden at bide hovedet af andre i første huk , men ok modtager din undskyldning