/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Neolamprologus boulengeri-ultra yellow e~
Fra : Briz
Vist : 335 gange
250 point
Dato : 24-11-03 22:28

Hej ved nogen hvor man kan købe denne pragtfulde fisk, og evt. hvad den ca. koster.

Ultra yellow eye er en farvevariant af Neolamprologus boulengeri

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 24-11-03 22:33
Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 24-11-03 22:34

Her er en god link mere.
http://www.akvaunion.dk/
Håber der er brugbart.
MVH
JMS

Kommentar
Fra : Briz

Dato : 24-11-03 22:42

Vores problem er ikke at vi ikke kan finde Neolamprologus boulengeri, problemet er at vi ikke kan finde den specielle farvevariant ultra yellow eye.
Min ven har haft et par, og nu vil han gerne igen, men vi kan ikke finde nogen.
Ellers knaldgode links du sendt men synd ingen point

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 24-11-03 22:50

Det er faktisk ikke pointjagt, men udfordringen og nysgerrigheden der driver værket.
MVH
JMS

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 260 point
Dato : 24-11-03 23:11

Akvanet er faktisk det bedste bud.. Den har været på listen der, og kan jo tænkes at komme igen..
http://www.akvanet.dk/salgsliste%20fisk.htm#Div.

Kommentar
Fra : Briz

Dato : 24-11-03 23:16

Du har sku fortjent den bonus, selvom der jo er lidt udsolgt

Godkendelse af svar
Fra : Briz

Dato : 24-11-03 23:17

Tak for svaret JensT.