/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
banner byt/tjene penge
Fra : kokjo
Vist : 559 gange
75 point
Dato : 15-11-03 13:56

Jeg har ledt efter en partner til min hjemmeside sådan at det betaler min hjemmeside(domaine/webhotel), jeg har kigget mange steder og finder kun steder hvor man få penge pr. klik ...... Det vil jeg pt. ikke være med til, det jo "gratis reklame" ikke mange trykker på de reklamer alligevel.
( en popup reklame, nå man kommer på forsiden af hjemmeside, er det at anbefale, eller er det irriterende? )
Er der lige nogle af jer der kender "stedet" ville jeg gerne høre fra jer.!

Tak tiden, og på forhånd tak
kokjo

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-11-03 14:11

Hvis du kan overbevise en virksomhed at lige din hjemmeside
er noget for tusinder af besøgende. Der ligger den gordiske knude.
Betalt per klik er nok det mest almindelige, det er jo en målestok
på interessen.
Glem popup reklamer, der findes effektive popup-killers, og de bruges.
Det er møgirriterende med popup reklamer.

Accepteret svar
Fra : DrDahl

Modtaget 75 point
Dato : 18-11-03 11:06

Sådanne ting kan man f.eks. find på
http://www.danban.dk

Godkendelse af svar
Fra : kokjo

Dato : 15-02-04 16:44

Tak for svaret DrDahl.